hoppas innerligt att min prenumeration på bilsport sätter ingång nu direkt så jag får numret där detta projektet är med (fick en prenumeration i julklapp så vet ju inte exakt när den börjar)
Vet inte vad jag ska skriva för att beskriva det här projektet, som inte redan skrivits. Hmm.. få se SuperDuperUltraMegaAsNice!!!! Kommer lätt att följas
Ja, då är det dax att provmontera allt så att vi ser att allt passar. Och visst gjorde allt det. Jag har ju väntat på min sprängkåpa ett tag men äntligen kom den. Så här näst ska vi bygga avgasystem så att det är klar och alla upphängningar till det, Så sedan kan vi lägga det åt sidan. sen börjar det bli dax att åka till raidopower för att testa om dom kan tänkas ha några stolar som passar mig bra!
Jag tänkte montera allt i bilen innan den åker på lack, så att alla festen/hål som ska göras överallt är gjort innan den lackas.
Fin fint. Det är inte mycket som syns av motorn. Hoppas du hittar någon bra stol. Jocke
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Grymt bygge!! Ska bli riktigt skoj att se en film på denna sen när den är klar! Är det det enda bygge med V70N med RWD och V8 hittills? Ingen vanlig kombination hur som helst!
ser jag helt galet eller sitter det bladfjädrar på en corvette`?
nej inte på en så ny då är de separat hjul upphägning
måste in flika att ja sitter som på nålar för att få läsa nya upp dateringar då deta är sveriges fränaste bygge enligt mej bilen som volvo borde ha gjort sj dvs med v8 å drivning bak inte just e de stuket som du gygger men du förstår nog säkert vad ja menar
Senast redigerat av Heavymetalvan (9 januari 2011)
ser jag helt galet eller sitter det bladfjädrar på en corvette`?
nej inte på en så ny då är de separat hjul upphägning
måste in flika att ja sitter som på nålar för att få läsa nya upp dateringar då deta är sveriges fränaste bygge enligt mej bilen som volvo borde ha gjort sj dvs med v8 å drivning bak inte just e de stuket som du gygger men du förstår nog säkert vad ja menar
det kanske är en jä**igt grov krängningshämmare då bara ?
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse