Angående: BMWs of Eskilstuna "Foto, glass & lek" - 4 september kl. 13:30

Spelis
25 augusti 2010 · 1 926 Inlägg

45mm regn enligt yr.no, får ju bara inte hända sad

Tycker att alla ska dansa soldansen till vädergudarna!

Mfive
25 augusti 2010 · 1 393 Inlägg

Tänkte vänta med ett inlägg tills senast fredag morgon, men som du säger Spelis så kommer det med största sannolikhet att regna. Skriver ut ett besked i god tid. Om så sker flyttas träffen till lördagen den 4:e september samma tid.. Återkommer...

CEO @ Bimmers Of Sweden
drazen_gti
25 augusti 2010 · 807 Inlägg

om allt går vägen så äger jag ingen bmw 4:e sept smile men jag får komma iaf va?

I'd rather die like a man, than live like a coward
Mfive
25 augusti 2010 · 1 393 Inlägg

Givetvis mister!! ALLA är välkomna!

CEO @ Bimmers Of Sweden
baltis
26 augusti 2010 · 1 948 Inlägg

Kommer... Om nu vädret tillåter det...

miranda
26 augusti 2010 · 27 Inlägg

det regnar nog 4e också , jag tycker vi säger 12e! smile jag kan ju nog inte komma nu i helgen eller nästa, så 12e tkr jag låter som ett superdatum! ;D

themotorman
26 augusti 2010 · 56 Inlägg

12e är ett grymt bra datum tycker jag!

“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
“… as the poets would say it: Haba Haba Haba”
Mfive
26 augusti 2010 · 1 393 Inlägg

http://mfive.blogg.se/images/2010/nytt-datum-forumen_104592247.jpg

Anledningen till datumflytten är att vädret inte kommer vara vår kompis på söndag. Nederbörden i form av regn som ska komma, heter MYCKET i andra namn! Ingen vidare värme utlovas heller. sad

Träffen flyttas därför till LÖRDAGEN 4 SEPTEMBER, KLOCKAN 13:30. Det är alltså samma klockslag, träffplatser och upplägg som gäller.

Vi flyttar den en vecka i taget tills vädret är på vår sida! De tidiga prognoser jag sett för nästa veckoslut ser än så länge bra ut och med stigande temperaturer.
Så nu har ni alltså en vecka till på er att putsa pärlorna, skruva i motorerna och ladda kamerorna! cool

Intresset att komma är otroligt stort och många fina, grymma och väljudande BMW´s kommer!!
Sprid därför detta till alla ni vet kan tänkas vilja komma! big_smile


Grundinfon finns i denna tråds förstainlägg på sida 1 som också är uppdaterad med nya träffdatumet.

Senast redigerat av Mfive (26 augusti 2010)

CEO @ Bimmers Of Sweden
DeKey Glidare
26 augusti 2010 · 133 Inlägg

Det låter grymt. Min M3:a Lackeras nu och jag hade hoppats på att den skulle bli klar innan den helgen men det kommer den nog inte att göra eftersom det är många delar som skall skruvas tillbaka. denna försening blev alltså till min fördel. Jag hoppas verkligen att det blir bra väder till nästa vecka, Jag kommer dock inte att behöva putsa något eftersom jag redan har slipat tillräckligt.
Mvh.

BMW M3 Cab "BLACK ANGEL" (2002)
Mfive
26 augusti 2010 · 1 393 Inlägg

Grymt DeKey! Vet flera som fick brådis nu med lack, motorer som ska i etc. Så regnet som komma skall gör nog att ännu fler kommer till den 4:e.

VÄL MÖTT ALLA!

P.S. Miranda och themotorman: Hoppas att ni kan närvara den 4:e ändå!! smile roll

Senast redigerat av Mfive (26 augusti 2010)

CEO @ Bimmers Of Sweden
Haas
26 augusti 2010 · 385 Inlägg

aah...den 4:e kan man ju inte komma :S
jaja...får ta nya tag nästa år då jag antar att detta är sista för iår?
Hoppas ni får en lyckad träff.

Mfive
26 augusti 2010 · 1 393 Inlägg

Haas:

Ahh ok! Synd! OM det går att komma ändå så är du varmt välkommen!

Well, vi får se... Denna träff verkar bli kanon och vi får väl se om nåt mer hinns med i år...

CEO @ Bimmers Of Sweden
miranda
26 augusti 2010 · 27 Inlägg

pass på 4e.. sad hoppas det blir pissväder! ;D

Haas
26 augusti 2010 · 385 Inlägg

Klart man kommer om det skulle fungera.
Träffar utanför bmwcs är inte allt för vanliga,så denna träff är något som måste hållas vid liv.
Kan bli tajt med en till träff,är man ju en bra bit in i september och många börjar stoppa undan sina sommar pälor smile

Mfive
26 augusti 2010 · 1 393 Inlägg

Miranda:

Ja, man vet aldrig... kanske är regn på G då också. Jag vägrar ha en träff i regn! smile cool tongue

Haas: Jo, verkar betydligt lättare att ordna BMW-träffar än Porsche-träffar (som jag gjorde förut).

BMW-folket är betydligt mer på, om man så säger.cool

Senast redigerat av Mfive (27 augusti 2010)

CEO @ Bimmers Of Sweden
DeKey Glidare
27 augusti 2010 · 133 Inlägg

Miranda!
taskigt sagt av dig tycker jag, bara för att du inte kan komma så bör man nog inte önska alla andra deltagare en dålig träff.
Mvh

BMW M3 Cab "BLACK ANGEL" (2002)
unix
27 augusti 2010 · 17 Inlägg

Jag dyker nog upp i brukisen som motor å interiör är klart på. Dock inte så vansinnigt fräsch i lack å hjul. Dock ingen rost. Och för tusan, det är ju en svart fullutrustad E39 så den fyller väl sin funktion ändå smile

miranda
27 augusti 2010 · 27 Inlägg

jag får ursäkta om någon tog illa upp av det jag sa , det jag mena var förstås att jag hoppas det blir dåligt väder, för då kan ni skjuta upp träffen till 12e istället! smile ursäkta min otydlighet..

DeKey Glidare
27 augusti 2010 · 133 Inlägg

Nu börjar vi snacka samma språk. Visst det kanske skulle bli bättre om vi skulle skjuta upp det, men förmodligen så kommer inte min M3:a att vara i trafik.

BMW M3 Cab "BLACK ANGEL" (2002)
Divad
29 augusti 2010 · 60 Inlägg

om de är bra väder, å bilen är rullar så kanske man ska ta å titta förbi smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang