Inför: DAYMEET #3 18/9 Björkvikring

wurstingm3
29 augusti 2010 · 17 Inlägg

nån borde posta i östergötlands sektionen med!

wroooooooooooom
Ctr07
29 augusti 2010 · 247 Inlägg

wurstingm3 skrev:
nån borde posta i östergötlands sektionen med!

Fick man göra det så skulle vi göra det .. men det är ju garaget vi är inne på så tyvärr .. smile

Senast redigerat av Ctr07 (29 augusti 2010)

Ctr07
29 augusti 2010 · 247 Inlägg

AMG-Mannen skrev:

Backlundaren skrev:

Iduns skrev:
haha jag kommer bara att köra fel eller något:P måste ju pröva att köra på bana någon gång i livet=)

Haha lyckas du köra fel är du duktig wink
Däremot kan man köra för långt som AMG-mannen. Det är absolut inte omöjligt tongue

Haha! Kommer ni öka avståndet så man kan köra hela sträckan denna gång? big_smile Enda som behövs är ju att nån kollar så man har tillräcklig bromssträcka om man ska gasa till 250+ Km/t. Så kan man ju åka tillbaka vid avfarten längst ner.

Mvh Mange

ska se vad vi kan göra åt saken smile


/TBR

AMG-Mannen
29 augusti 2010 · 65 Inlägg

Ctr07 skrev:

AMG-Mannen skrev:

Backlundaren skrev:

Haha lyckas du köra fel är du duktig wink
Däremot kan man köra för långt som AMG-mannen. Det är absolut inte omöjligt tongue

Haha! Kommer ni öka avståndet så man kan köra hela sträckan denna gång? big_smile Enda som behövs är ju att nån kollar så man har tillräcklig bromssträcka om man ska gasa till 250+ Km/t. Så kan man ju åka tillbaka vid avfarten längst ner.

Mvh Mange

ska se vad vi kan göra åt saken smile


/TBR

Tack! Skulle va schysst! Hör av er när ni kollat cool

Fritzeen
30 augusti 2010 · 360 Inlägg

Jag kanske jobbar helgen som denna körning är på, men jag hoppas givetvis inte att jag gör det. Finns det möjlighet att skriva in sig för körning efter 14:30 isåfall?

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Riddarn27
30 augusti 2010 · 12 Inlägg

Kommer Bli Grymmt Kul nu när jag kan ta med mig bilen smile och en extra uppsättning däck nån måste ju bjuda på lite rök wink

Ford Mustang Gt "Saleen Edition" (2000)
GizzeAero
30 augusti 2010 · 34 Inlägg

Riddarn27 skrev:
Kommer Bli Grymmt Kul nu när jag kan ta med mig bilen smile och en extra uppsättning däck nån måste ju bjuda på lite rök wink

Det låter ju sjukt nice !smile  kommer bli sjukt roligt att se:D

Bmw335i
30 augusti 2010 · 51 Inlägg

Kanske dyker upp. Vad för hjälm ska man ha?

Lapp3n OCR
30 augusti 2010 · 279 Inlägg

Bmw335i skrev:
Kanske dyker upp. Vad för hjälm ska man ha?

En vanliga motorcykel/cross hjälm fungerar utmärkt. Glöm inte handskar heller smile

Ocr
AMG-Mannen
31 augusti 2010 · 65 Inlägg

Har ni kollat angående sträckan på 50 km/t och uppåt körningen? Vet ett par roliga bilar som sitter och väntar på svar om ni ska köra hela sträckan eller "bara" 600m. Vore fint om ni kunde svara ASAP cool Tack!

Mvh Mange

PeeWee_ Alias Kotten
1 september 2010 · 74 Inlägg

Har beskymmer med 7an, så kommer jag så blire som publik sad

Autosound Nyköping
www.autosound.se
Backlundaren
1 september 2010 · 314 Inlägg

AMG-Mannen skrev:
Har ni kollat angående sträckan på 50 km/t och uppåt körningen? Vet ett par roliga bilar som sitter och väntar på svar om ni ska köra hela sträckan eller "bara" 600m. Vore fint om ni kunde svara ASAP cool Tack!

Mvh Mange

Vi diskuterar och planerar ang förslaget just nu. vi återkommer med ett svar så snart som vi kan smile

/TBR


PeeWee_ skrev:
Har beskymmer med 7an, så kommer jag så blire som publik sad

Okej, sånt är tråkigt!
Men du får komma titta istället då som sagt, kommer att bli ordentligt med folk denna gång!

/Erik

C63-AMG
1 september 2010 · 7 Inlägg

jag kommer, finns det någon deltagarlista att beskåda eller är det denna tråd? smile

Talvis Fotograf
3 september 2010 · 191 Inlägg

Denna gång kommer troligen jag med ut, med kameran fulladdad för att ta schyssta bilder!

Backlundaren
3 september 2010 · 314 Inlägg

C63-AMG skrev:
jag kommer, finns det någon deltagarlista att beskåda eller är det denna tråd? smile

Trevligt! Nej det är denna tråd och trådarna på andra forum, är omöjligt att hålla koll för folk dyker alltid bara upp tongue


Talvis skrev:
Denna gång kommer troligen jag med ut, med kameran fulladdad för att ta schyssta bilder!

Vad kul! Ser fram emot din kvalitet på bilderna från träffen sen efter. 
Det kommer att bli ös den 19:e tror jag!



/TBR

Senast redigerat av Backlundaren (3 september 2010)

Ctr07
3 september 2010 · 247 Inlägg

Backlundaren skrev:

C63-AMG skrev:
jag kommer, finns det någon deltagarlista att beskåda eller är det denna tråd? smile

Trevligt! Nej det är denna tråd och trådarna på andra forum, är omöjligt att hålla koll för folk dyker alltid bara upp tongue


Talvis skrev:
Denna gång kommer troligen jag med ut, med kameran fulladdad för att ta schyssta bilder!

Vad kul! Ser fram emot din kvalitet på bilderna från träffen sen efter. 
Det kommer att bli ös den 19:e tror jag!



/TBR

Tror du det Backlund ? Jag tror på mer ös den 18:e ;-)

Backlundaren
3 september 2010 · 314 Inlägg

Hahah sorry rocoo menade den 18:e wink

Nu vill jag att ni funderar över om ni vill köra en 50-250 körning:

Skriv ert namn och om ni känner någon som vill köra dets namn här i tråden om ni vill köra lite längre och lite snabbare

/TBR

meatos
3 september 2010 · 424 Inlägg

jag kör gärna 300+ smile

C63-AMG
3 september 2010 · 7 Inlägg

jag med smile

Ctr07
3 september 2010 · 247 Inlägg

meatos skrev:
jag kör gärna 300+ smile

Nice!wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang