Känns som om man ska göra en visit med golfen kanske,beroende på om man jobbar helg eller inte men är väl bara att anmäla sig så får man se vad som händer och sker,måste ju ha en gammal modell med bland alla nya vrålåk..:
Kanon kul att så många anmält sig men skulle vara ännu roligare om fler gjorde det Kom igen nu gott folk, vet att det finns snygga bilar så varför inte ta o anmäla sig
tackar.. men det där vart jag inte klokare på.. haha.. och ingen vits att försöka hänga på någon ute på e4an häller.. är juh fan 120 väg juh.. då tycker jag synd om bilen..
någon som kan skicka en karta på vart man ska åka.. jag hittar noll i uppsala.. det är en konstig stad med enkelriktiat överallt.. hehe
haha helt sant skulle till scstyling & shoppa för ca 2 år sedan & körde på gps. men hur lätt var det att hitta när 40% av alla vägar var "under ombyggnad" haha. men men det gick bra ändå efter en stund gå ut på scstyling.com & skriv upp deras adress "om du har gps"? antar att det är utanför dom som det har varit va?
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!