Har tänkt att hämta hem denna från USA! (går allt vägen är den hemma innan vintern)
Ngn som sett denna i Sverige? Hur ser möjligen marknaden ut på denna i Europa. Är det en lätt bil o sälja vidare när man tröttnat på denna OM man kan tröttna på den?
Vad kan den ha för marknadsvärde i Sverige som USA import. har försökt kolla lite på bilfirmor, men finns inget info om detta som Nissan återförsäljare får fram o kan svara på! För övrigt är det tydligen ingen "större" bilfirma som vill ta emot en USA import av ngn anledning när man checkat runt med dom, ngn som vet varför? Vad jag förstått är det INTE enklare i USA att fuska med papper o så än vad det egentligen är i Sverige!
På denna just är det 1 ägare, 600mil i nacken -09 (tidgare ägaren hade inte råd o ha kvar den, så motsvarande kronofogden tog den till bilhandlare som jag legat i kontakt med nu, till grymt bra pris trots tull o skatter Väntar bara svar från importfirman jag har kontakt med nu om den går att få in i sverige reggad o besiktad!
varför inte plocka hem från japan istället? jag har inte sett någon 370 i sverige ännu. annars så ska väl bilen finnas i sverige, fast kan hända att det bara är specialorder.
det beror vl var i usa, öst eller väst. det blir väl dyrare på öst, tror jag.
varför inte plocka hem från japan istället? jag har inte sett någon 370 i sverige ännu. annars så ska väl bilen finnas i sverige, fast kan hända att det bara är specialorder.
det beror vl var i usa, öst eller väst. det blir väl dyrare på öst, tror jag.
Detta är just ingen vanlig 370Z utan Nismo varianten! Vill ha vänsterstyrd! Lättare o sälja vidare f.ö..
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna •Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig! •Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-