Hej, blev bara nyfiken på hur folk gör när man river ut inredningen på en bil. Jag har aldrig rivit ut en hel inredning, men jag tycker ändå att det så jävla många skruvar att hålla reda på när man har skruvat av några plastskivor eller så, och det saknas alltid någon skruv när man skruvar tillbaka det Hur gör man på enklaste sätt för att hålla reda på vart allt ska sitta kanske två månader senare när man glömt bort det?
Känner samma sak, det är alltid skruv över när man är klar med någonting ^^ Men de brukar gå bra ändå.
Försök att lägga upp allt i ett system, börja i ena änden av t.ex en bänk att lägga grejjer och sen tar du bara grejjerna i motsatt ordning när allt ska ihop igen
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Kamera, små plastpåsar, sortimentask, pappskiva där man sätter clips runt kanten och skriver med tusch var dom ska sitta och skruvar i pappskivan med text bredvid.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Många små burkar eller påsar där man lägger alla delar som tillhör samma område på samma plats. Hur många burkar man vill ha avgör man ju beroende på hur svårt det känns att komma ihåg.
Jag brukar ofta fotografera hur det ser ut innan jag tar loss delar så kan jag titta på bilden sedan för att veta hur detaljerna såg ut som skulle sitta vart. Med digitalkamera kan man ju ta många bilder för att vara säker på att resultatet blir rätt sedan är det bara att radera när man är klar.