Fan vi verkar ha bra gubbar i Motala

Har väl inget skräckexempel åt de dåliga hållet men därimot när jag va med min polare o besikta en porsche så gick gubben runt o så skulle han kolla motorn så han börja lysa med sin lilla lampa in i ventilationshål fram "där motorn brukar sitta"

haha.. han kollao kolla sen sa han, ja den sitter nog där de är ju en 03a så de är nog inga fel sen gick han vidare haha.. jag höll på o avlida.
Samma gubbe besikta sama polares A4a några månader efter.. när han kollar i motorrummet så ser han de öppna filtret o säger, -Ja, de här är ju inte lagligt igentligen.. men om man är lite finurlig så kan man sätta i filtret i orginalboxen så syns det inte. Vi stog där o kolla på varann med porschen i baktanken o tänkte vad är de här för skön jävel..

Nej men de fortsatte såsmåningom till däcken som fram va både sneslitna och hade et mönster på knappt 1 mm och dessutom stack ut 1 cm utanför skärmen.. gubben säger nått i stil med.. de här är ju inte så bra, polaren säger, nej jag vet ska byta till nästa sesång.. -Ok, dåso vart hans svar.
Så de finns härliga gubbar oxå

Dessutom nämnde han inget om de svarttonade rutorna runt om.