Vem,med vilken bil och hur snabbt klarade en quart mile? Bara med tanke att skaffa en gammal Civic eller E30 eller Audi med 4WD en Ur s4,kanske.Civic är lätt och med rätt kraft kan klara quarten ganska fort.Bmw har bra motorer,kopla turbon och bli riktigt häst.Roligt o köra.Audi 2.2tq säger själv för sig.
"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."
Vem,med vilken bil och hur snabbt klarade en quart mile? Bara med tanke att skaffa en gammal Civic eller E30 eller Audi med 4WD en Ur s4,kanske.Civic är lätt och med rätt kraft kan klara quarten ganska fort.Bmw har bra motorer,kopla turbon och bli riktigt häst.Roligt o köra.Audi 2.2tq säger själv för sig.
Eh, va? Ledsen men ja förstår dig inte....
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
26 augusti 2010
Aga_Diff skrev:
egioras skrev:
Är du helt hundra på det?
Hahahaha!
On topic: ingen av dom skulle vara särskilt snabba. Runt 17 sekunder med civicen och BMWn samma. Audi (snackar vi Audi 100 eller r8? gissar på Audi 80) skulle väl gör det på 16-17 sekunder, Ur S4 vet jag inte vad det är men inte så särskilt snabbt den heller skulle jag tro.
Vem,med vilken bil och hur snabbt klarade en quart mile? Bara med tanke att skaffa en gammal Civic eller E30 eller Audi med 4WD en Ur s4,kanske.Civic är lätt och med rätt kraft kan klara quarten ganska fort.Bmw har bra motorer,kopla turbon och bli riktigt häst.Roligt o köra.Audi 2.2tq säger själv för sig. hmm
Är du helt hundra på det?
Hahahaha! lol
On topic: ingen av dom skulle vara särskilt snabba. Runt 17 sekunder med civicen och BMWn samma. Audi (snackar vi Audi 100 eller r8? gissar på Audi 80) skulle väl gör det på 16-17 sekunder, Ur S4 vet jag inte vad det är men inte så särskilt snabbt den heller skulle jag tro.
Många som vet vad är Ur-S4.Bara att du vet ingenting då är det inte hela världen.:lol:Googla på C4 powertrain,kanske.C4 shassi 2.2 turbo varrit en av bästa i sin tid. Ej updaterat 0-100 max 7 sec. Civic från 1992 med B20B16T motor t.ex. och lite upgraderat kan klara 1/4 mile per 13-14s.Bara om någon som inte vet! Vet du inte detta-skriv inte alls! Inte säkert på BMW men prova sätta en 3,0 motor och turbo tillsammans och bara efter kan du gnägga.
Många som vet vad är Ur-S4.Bara att du vet ingenting då är det inte hela världen.:lol:Googla på C4 powertrain,kanske.C4 shassi 2.2 turbo varrit en av bästa i sin tid. Ej updaterat 0-100 max 7 sec. Civic från 1992 med B20B16T motor t.ex. och lite upgraderat kan klara 1/4 mile per 13-14s.Bara om någon som inte vet! Vet du inte detta-skriv inte alls! Inte säkert på BMW men prova sätta en 3,0 motor och turbo tillsammans och bara efter kan du gnägga.
Jag har sagt det förrut och jag måste tyvärr säga det igen.... VA? Din text är hyffsat osammanhängande.
"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."
så du undrar vilken som e snabbast på 402m för att du vill köpa en av dem?
edit: slänger naturligtvis in inlägget samtidigt som Rojpen xD
Skriv på Engelska istället för att översätta det med Google eller vad det är. Write in English insteed of using Google translate if thats what you doing. Easier to understand.
Ok,förlåt för min språk.Jag försökte skriva som jag kan.Jag undrar vem och med vilken bil körde 400m och hur snabbt?Kanske någon körde med Civic med turbo,eller BMW E30 eller Audi. Den heter S4 men många känner den modellen som Ur-S4.Kanske inte i Sverige för att här finns inte så många som tycker om Audi,tycker jag.
Japp Audi 2.2tq säger själv för sig! Helt klart altså!
"Being second is to be the first of the ones who lose"