Eftersnack: Friday Night Meet 27 Augusti. Jakans P-HUS 20:00

MeepMeep Finraggare
27 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

Yo, when the long arm of the law
Is grabbing you, backstabbing you
Policecars passing you, on dark avenues
Mag-lights flashing you, pigs harassing you
Breaking you down, smashing you

Cops är bättre på tv...

Dagens smogg - Bigdickhead
Dagens tappade - Bakspoiler i bakluckan?
Dagens kurvtagning: Volvo i rondellen (hoppas det gick bra med alla...)
Dagens smygis: Varför körde tjejerna Andros bil??
Dagens wtf: Fyra brudar i V50 som spelade barbie girl men åkte hem till 9 för farsan skulle ha tillbaka bilen
Dagens skämt: Flickvännen är som min bil, 3 ägare men bara två egentliga brukare, andra var ett företag. Privatimport.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
JHJ
28 augusti 2010 · 11 Inlägg

När kommer bilderna ut ?
/ Röda Audi A4

BMW 328 Coupe "E36" (1998)
wusebbe
28 augusti 2010 · 47 Inlägg

kameramannen blev så häpen över min bil så han tappade kameran smile

MeepMeep Finraggare
28 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

det är en sanning med modifikation - jag blev så matt att det var någon som inte hittade ratten på din bil så jag tappade kameran.

Men i övrigt, tycker det är förbannat onödigt är folk ligger och ritar kringlor inne i garaget... trist beteende.Jobbar idag så bilder i eftermiddag/kväll

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
charem STHLM(S)LOW CREW!
28 augusti 2010 · 564 Inlägg

rolig träff men hur har det gått till i rondellen där dom krocka?Måste gått jääävligt snabbt:O

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
thelaughingmadman
28 augusti 2010 · 711 Inlägg

charem skrev:
rolig träff men hur har det gått till i rondellen där dom krocka?Måste gått jääävligt snabbt:O

Gick troligtvis för fort men jag kunde inte bedöma hastigheten, men stora problemet var ju att ABSen inte fungerade. 86 meter hade polisen mätt upp (bromsmärken) om jag inte misstolkade dem.

"Roligaste" var att polisen var mer intresserade för hur snabbt vi körde, än hur bra vi mådde. Mitt förtroende för polismyndigheten stiger för var dag som går...

Senast redigerat av thelaughingmadman (28 augusti 2010)

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
BuRrE08
28 augusti 2010 · 678 Inlägg

Olycka igår? Hoppas ingen vart allvarligt skadad

wusebbe
28 augusti 2010 · 47 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

charem skrev:
rolig träff men hur har det gått till i rondellen där dom krocka?Måste gått jääävligt snabbt:O

Gick troligtvis för fort men jag kunde inte bedöma hastigheten, men stora problemet var ju att ABSen inte fungerade. 86 meter hade polisen mätt upp (bromsmärken) om jag inte misstolkade dem.

"Roligaste" var att polisen var mer intresserade för hur snabbt vi körde, än hur bra vi mådde. Mitt förtroende för polismyndigheten stiger för var dag som går...

jag hoppas att du sa att de gick i laglig hastighet?


För övrigt hoppas det gick bra för er:)

matte_dj
28 augusti 2010 · 258 Inlägg

Jaa joo jag satt också i den bilen.. de gick så snabbt allting, vi flög med bilen kanske en 10 meter över havla rondellen sen kana vi över till den andra sidan av rondellen fy fan vilken smäll! Alla vi som åkte fik ont i nacke och rygg fick ligga på akuten hela natten, så de va lite segt..

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
BuRrE08
28 augusti 2010 · 678 Inlägg

Nu börjar man fundera på om FNM är en oturs träff för nu var detta 4-5 olyckan på 1 år! Och tyvärr tnm medlemmar alltid inblandade! Att folk inte börjar lära sig att ta det lite försiktigare man ska vara glad att amn inte skadar ngn utomstående ett barn eller ngt sånt!
Men alla ska var Tacksamma att alla överlevde

thelaughingmadman
28 augusti 2010 · 711 Inlägg

BuRrE08 skrev:
Nu börjar man fundera på om FNM är en oturs träff för nu var detta 4-5 olyckan på 1 år! Och tyvärr tnm medlemmar alltid inblandade! Att folk inte börjar lära sig att ta det lite försiktigare man ska vara glad att amn inte skadar ngn utomstående ett barn eller ngt sånt!
Men alla ska var Tacksamma att alla överlevde

Anordnar man fler än 2 träffar per år är väl risken större att det händer något.

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
matte_dj
28 augusti 2010 · 258 Inlägg

joo verkligt!! Sjukt bara i går va de ju 3-4 trafikolyckor, vi hade tur i oturen! kolla rondellen som kommer efter den vi körde igenom..

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
BuRrE08
28 augusti 2010 · 678 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

BuRrE08 skrev:
Nu börjar man fundera på om FNM är en oturs träff för nu var detta 4-5 olyckan på 1 år! Och tyvärr tnm medlemmar alltid inblandade! Att folk inte börjar lära sig att ta det lite försiktigare man ska vara glad att amn inte skadar ngn utomstående ett barn eller ngt sånt!
Men alla ska var Tacksamma att alla överlevde

Anordnar man fler än 2 träffar per år är väl risken större att det händer något.

Det är skitsamma om man har 1 träff eller 100 träffar om året detta är inte TNM fel det är den som kör som får all skuld!
Tror dom Flesta håller med

Rock-Star
28 augusti 2010 · 2 982 Inlägg

BuRrE08 skrev:

thelaughingmadman skrev:

BuRrE08 skrev:
Nu börjar man fundera på om FNM är en oturs träff för nu var detta 4-5 olyckan på 1 år! Och tyvärr tnm medlemmar alltid inblandade! Att folk inte börjar lära sig att ta det lite försiktigare man ska vara glad att amn inte skadar ngn utomstående ett barn eller ngt sånt!
Men alla ska var Tacksamma att alla överlevde

Anordnar man fler än 2 träffar per år är väl risken större att det händer något.

Det är skitsamma om man har 1 träff eller 100 träffar om året detta är inte TNM fel det är den som kör som får all skuld!
Tror dom Flesta håller med

alla ska räknas som egna individer, alla tar egna beslut och egna initiativ.
detta var ju inte på träffen utan det var påväg till/från träffen misstänker jag?

du kan inte heller lägga skulden på en grupp el. minoritet. du får lägga ansvaret på den egna individen!
oavsett vad individens intresse är, vad för bil han kör eller vad han röstar på i valet.

Senast redigerat av Rock-Star (28 augusti 2010)

MeepMeep Finraggare
28 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

Jo det var på väg från träffen och det är upp till förarna att hålla sig till regelboken tycker jag, framförallt när sista ordet var "kör försiktigt" innan vi rullade ut...

Nu är kameramannen.com online igen och jag skall slänga upp ett par bilder som vart rätt okej när jag målat klart fasaden

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
thelaughingmadman
28 augusti 2010 · 711 Inlägg

Rock-Star skrev:
detta var ju inte på träffen utan det var påväg till/från träffen misstänker jag?

Nej, det var en händelse utanför träffen, hade ingenting att göra med träffens aktiviteter.

BuRrE08 skrev:

thelaughingmadman skrev:

BuRrE08 skrev:
Nu börjar man fundera på om FNM är en oturs träff för nu var detta 4-5 olyckan på 1 år! Och tyvärr tnm medlemmar alltid inblandade! Att folk inte börjar lära sig att ta det lite försiktigare man ska vara glad att amn inte skadar ngn utomstående ett barn eller ngt sånt!
Men alla ska var Tacksamma att alla överlevde

Anordnar man fler än 2 träffar per år är väl risken större att det händer något.

Det är skitsamma om man har 1 träff eller 100 träffar om året detta är inte TNM fel det är den som kör som får all skuld!
Tror dom Flesta håller med

Jo, så är det väl. Jag tolkade det bara som att du skulle "dissa" TNM.

Slutsnackat om det här, jag som ändå var med när det hände anser att vi inte ska prata om det som hände och heller inte lägga upp bilder filmer för än det är helt utrett.

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
TurboBonden
28 augusti 2010 · 30 Inlägg

haha va fan?! va det sjävla teamet som arrar en träff med i en olycka? jävla smidigt, va det på väg till träffen också?

Team Whiplash Racing
matte_dj
28 augusti 2010 · 258 Inlägg

nej olyckan hade inte något med TNM och göra. De hände innen alla skulle åka.

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
MeepMeep Finraggare
28 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

Det var voodoo - ni dissade mig - jag stack nålar i min ford sierra-docka och min volvodocka jag har i handsfacket och ni åkte av. Voodoo! wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Mangs
28 augusti 2010 · 36 Inlägg

Tja! Klippte ihop en film lite snabbt (och dåligt) på gårdagens aktiviteter.

http://www.youtube.com/watch?v=5GYepPWaW_Q

Saab 9000 2.0t classic "Mangs Performance" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang