1571
Sök

Projekt Neo - Yenza - [Hyundai Coupé] | SÅLD

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
22 maj 2011
Trådstartare
AirOne skrev:
Och där var det läst ja. Blev ju toppen med invändig städning med mera. Synd att du skulle bli bestulen på kofångarna dock. Något nytt i det fallet?

Tackar! ^^

Det är rätt tråkigt... varken sett eller hört något. Men i veckan kommer de nya och då lär det gå undan wink
Senast redigerat av Yenza (22 maj 2011)

Forummoderator
26 474 Inlägg
22 maj 2011
Yenza skrev:
AirOne skrev:
Och där var det läst ja. Blev ju toppen med invändig städning med mera. Synd att du skulle bli bestulen på kofångarna dock. Något nytt i det fallet?

Tackar! ^^

Det är rätt tråkigt... varken sett eller hört något. Men i veckan kommer de nya och då lär det gå undan wink

Tråkigt att höra.
Men trevligt att det blir nya grejer i alla fall.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Jackass
802 Inlägg
23 maj 2011
Härlig färg du valde :-) Blir grymt när du fått dit nya fronten mm.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
23 maj 2011
Rätt sjysst förändring om man säger så! smile

Bra färgval också.

R1 driver!
5 128 Inlägg
23 maj 2011
Nya nyansen är sjukt snygg! Väntar med spänning på att få se den monterad med dom nya stötarna! smile

70 Inlägg
23 maj 2011
Bra färgval! Frågan är ju vem som snor dina kofångare, kan inte finnas allt för många sådana kjolpaket i Sverige... hmm

235 Inlägg
23 maj 2011
Trist att du blev av med sakerna sad Folk lär sig aldrig. Men färgen blev bra smile Det tar sig nu smile

Riktiga tyska bilar driver på bakhjulena!

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
23 maj 2011
Trådstartare
Hunted skrev:
Härlig färg du valde :-) Blir grymt när du fått dit nya fronten mm.

Tackar big_smile kommer snart wink

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
23 maj 2011
Trådstartare
Bebben skrev:
Rätt sjysst förändring om man säger så! smile

Bra färgval också.

Tackar ^^ ser bättre ut i verkligheten wink

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
23 maj 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Nya nyansen är sjukt snygg! Väntar med spänning på att få se den monterad med dom nya stötarna! smile

Tack big_smile någon vecka sen ser du dom!

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
23 maj 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
Bra färgval! Frågan är ju vem som snor dina kofångare, kan inte finnas allt för många sådana kjolpaket i Sverige... hmm

Tackar! ne hehe så ser man någon bil vet man ju vart dom fick dom ifrån ^^ kan ju bara kolla om det är en lagning på ena bakspoilern så vet jag att det är mina.

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
23 maj 2011
Trådstartare
KinazzZ skrev:
Trist att du blev av med sakerna sad Folk lär sig aldrig. Men färgen blev bra smile Det tar sig nu smile

Yupp, men förr eller senare åker dom dit tongue haha ja detta är bara ännu ett steg framåt wink Tack!

235 Inlägg
27 maj 2011
Funderar på att skaffa en hyundai, spec när man jobbar med dom tongue så jag undrar vart du fick tag i kjolpaketet och allt det där big_smile

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
KinazzZ skrev:
Funderar på att skaffa en hyundai, spec när man jobbar med dom tongue så jag undrar vart du fick tag i kjolpaketet och allt det där big_smile

Ska du ha en Coupè?big_smile
Köpte mitt från Dalhems wink

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
UPDATE!

Gissa vem som fick ett sent paket idag?big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/108/107860/107860-364df84e45828283eff61aab99be53e1.jpg

Och inuti fanns....
https://www1.garaget.org/gallery/images/108/107860/107860-70cca3913fcb0bc30ad5a3ae9e9c4c64.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/108/107860/107860-100de0487c3171ae3ecba911999f78e4.jpg

men dom är vita?o.O dom förra var gråa så kollade när dessa blev tillverkade och kan med glädje säga att dom är så gott som nya wink Inga skador överhuvudtaget, så jag tackar Dalhems för en smidig beställning och snabb leverans precis som de lovat! Speciellt tack till Andreas och Tobias för hjälpen smile

Hur som helst så var det inte något vidare väder så kunde inte börja göra hål osv men det sker till helgen ( förhoppningsvis ).

Men nu blir det bingen!
//ha de gutt!,
Jens

235 Inlägg
28 maj 2011
Yenza skrev:
KinazzZ skrev:

Nja vet inte, nån billig Sonata, Accent eller Elantra. Coupén kostar lite mer än vad jag vill ge för en brukis ;P Då kan man lägga de på lite styling istället. Ser knappt nån stylad Hyundai på stan. Bara några på verkstan ;P Okej tack för svaret smile Gött att du fick hem nya grejer big_smile

Meldem
917 Inlägg
28 maj 2011
har läst igenom hela tråden nu och sett alla bilder.

bra jobbat säger jag bara! wink Snyggt som attans!!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
KinazzZ skrev:
Yenza skrev:
KinazzZ skrev:

Nja vet inte, nån billig Sonata, Accent eller Elantra. Coupén kostar lite mer än vad jag vill ge för en brukis ;P Då kan man lägga de på lite styling istället. Ser knappt nån stylad Hyundai på stan. Bara några på verkstan ;P Okej tack för svaret smile Gött att du fick hem nya grejer big_smile

Tackar big_smile

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
Marticus skrev:
har läst igenom hela tråden nu och sett alla bilder.

bra jobbat säger jag bara! wink Snyggt som attans!!

hehe tackar big_smile man gör sitt bästa wink

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
29 maj 2011
Trådstartare
Idag påbörjade jag arbetet med den nya fronten smile slipat och borrat hål. Sen började det regna så monterade fast orginalet igen och la in den nya i lådan tongue fortsätter någon gång i veckan smile

Sök