Och där var det läst ja. Blev ju toppen med invändig städning med mera. Synd att du skulle bli bestulen på kofångarna dock. Något nytt i det fallet?
Tackar! ^^
Det är rätt tråkigt... varken sett eller hört något. Men i veckan kommer de nya och då lär det gå undan
Tråkigt att höra. Men trevligt att det blir nya grejer i alla fall.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Härlig färg du valde :-) Blir grymt när du fått dit nya fronten mm.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Bra färgval! Frågan är ju vem som snor dina kofångare, kan inte finnas allt för många sådana kjolpaket i Sverige...
Tackar! ne hehe så ser man någon bil vet man ju vart dom fick dom ifrån ^^ kan ju bara kolla om det är en lagning på ena bakspoilern så vet jag att det är mina.
men dom är vita?o.O dom förra var gråa så kollade när dessa blev tillverkade och kan med glädje säga att dom är så gott som nya Inga skador överhuvudtaget, så jag tackar Dalhems för en smidig beställning och snabb leverans precis som de lovat! Speciellt tack till Andreas och Tobias för hjälpen
Hur som helst så var det inte något vidare väder så kunde inte börja göra hål osv men det sker till helgen ( förhoppningsvis ).
Funderar på att skaffa en hyundai, spec när man jobbar med dom så jag undrar vart du fick tag i kjolpaketet och allt det där
Ska du ha en Coupè? Köpte mitt från Dalhems
Nja vet inte, nån billig Sonata, Accent eller Elantra. Coupén kostar lite mer än vad jag vill ge för en brukis ;P Då kan man lägga de på lite styling istället. Ser knappt nån stylad Hyundai på stan. Bara några på verkstan ;P Okej tack för svaret Gött att du fick hem nya grejer
Funderar på att skaffa en hyundai, spec när man jobbar med dom så jag undrar vart du fick tag i kjolpaketet och allt det där
Ska du ha en Coupè? Köpte mitt från Dalhems
Nja vet inte, nån billig Sonata, Accent eller Elantra. Coupén kostar lite mer än vad jag vill ge för en brukis ;P Då kan man lägga de på lite styling istället. Ser knappt nån stylad Hyundai på stan. Bara några på verkstan ;P Okej tack för svaret Gött att du fick hem nya grejer
Idag påbörjade jag arbetet med den nya fronten slipat och borrat hål. Sen började det regna så monterade fast orginalet igen och la in den nya i lådan fortsätter någon gång i veckan