Kan ju säga nu att det blir riktigt bra! riktigt nöjd är jag Jag har t.o.m gjort en film till er så ni kan se hur mina nya baklampor lyser glömt visa det innan kom jag på!
jaja, nog snack.. MERA BILDER! Då startar vi..
nya regskyltslampor.. Xenon look yea!
förbereder!
de gamle.. tror jag ska lackera om dem också vid ett senare tillfälle som man kan ha i reserv.
då var det dags din sjusovare!
monterar nätet
börjar likna något
den tar i lite.. får fixa det senare
allt på!!!! BILDER!
men det är inte allt... nästan glömt mina nya "dimljus" haha
dem såldes i par haha visste inte jag så nu har jag två över.. och jag PRECIS vad jag ska göra med dem
följde denna innan jag blev medlem och kollat igenom dom sista sidorna nu. riktigt frän blev den ritkgit frän och rolit att se att du tog en mer lung färg istället för en skrikig här är jag färg!!! det syns att den är stylad men det är snyggt inte överdrivet men du fixa avgasystemet så det inte ligger imot för om det gör det kommer nog plasten smälta vilket skulle vara synd på den nya styling kofångaren. och åter igen snyggt färg och snyggt kjolpaket vilket tillsamans blev en jävligt snygg bil.
Ser ju trevligt ut. Nya fälgar på det där så, hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
följde denna innan jag blev medlem och kollat igenom dom sista sidorna nu. riktigt frän blev den ritkgit frän och rolit att se att du tog en mer lung färg istället för en skrikig här är jag färg!!! det syns att den är stylad men det är snyggt inte överdrivet men du fixa avgasystemet så det inte ligger imot för om det gör det kommer nog plasten smälta vilket skulle vara synd på den nya styling kofångaren. och åter igen snyggt färg och snyggt kjolpaket vilket tillsamans blev en jävligt snygg bil.
Ja, imorgon ska jag in om en verkstad och kolla om de har en "gummi-upphängare(?)" liggandes som är längre än den jag har längst ut Om man kolla på slutstycket ser man att den är uppdelad i två, det yttersta lagret tillhör inte "avgasröret" utan är för "styling" så förhoppningsvis blir det inte så varmt ÄN att plasten smälter när jag kör till verkstaden
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.