Eftersnack: Birstaträffen lördag 11 sep

Ekis!
12 september 2010 · 1 210 Inlägg

actioncrew skrev:

henkz skrev:
Kan dundra in den fina filmen då dom "fina" UGP killar "vänder" på Lastbilsplatsen....

Ja mena då det var jag som jagade den person som tydligen bara skulle vända... väx upp för fan o lev i nutiden... var glad för fan att jag inte anmälde fanskapet för vårdslöshet.... men de finns ju bild och filmbevis på´t nu så man kanske ska göra de...

http://vimeo.com/14455666

Inte för att jag har så mkt med detta att göra... MEN! de finns ju 2 sidor? en leksida och en parkerings sida? lr? kanske skulle välja vilken sida man ställer sig på om man är rädd för däckrök??
Bara en tanke?

i min värld finns de en parkering och en avlastnings sida för "fraktarna"... big_smile

Tumic Shits of sundsvall FTW!
12 september 2010 · 36 Inlägg

Sedan om streets of sundsvalls "Ej aktiva" överhuvud Henkz och Ekis vill någonting föreslår jag att ni odlar en ryggrad och tar kontakt med mig ist för köra tomma hot på internet, men är väl den staken ni har i er och det är sådant man kan förvänta sig, grina som små flickor på internet.

Om Ekis inte hade haft sina ögon någon annan stans under den kvällen så borde ni ha konstaterat ett det var två stycken blå S13 som körde betydligt mycket mer och närmare bilarna än vad "Jesse" gjorde, men bara för att ni är trångsynta inskrängta människor så väljer ni att se det ni vill se ist för den stora helhets bilden, Testa att lägga hatet mot mig åt sidan och skilj på de och UGP!

Då hela den kvällen var ett stort missförstånd och jag hann åka iväg och köra ett sista varv innan Den mörkblåa s13 bilen som ni hotade han komma fram till mig och förvarna om vad ni hade sagt så var inte körningen för att provosera, och tidigare har man ju kunnat läsa om trådar i sosc att man ska på fraktarna och sladda och när det sladdas så grinar ni över det med?
Förstår om han som fick skador på bilen blir ledsen vilket är synd, men kan garantera att jag sköt knappast dom stenskotten, så lär er skilja på människor eller så kniper ni igen, folk kallar mig för tangentbords riddare men vad är ni då?

Och om streets of sundsvall nu levererar en seriös nivå kanske ni bör se över era bajslekande medlemmar som också helt ryggradslöst ger sig på personens bil ist för att ta kontakt med personen. Nu vet ju alla att den grabben är gravt sjuk och skule vara i behov av psykiatrisk hjälp , så man kanske inte skall förvänta sig så mycket? Men  Henkz som enligt ålder borde vara en vuxen människa hade man kunnat vänta sig mer av, Ekis vet jag inte vad det är för ålder på, men verkar inte ha så mycket kulor du heller för den delen, alltid lättare att snacka skit bakom ryggen på folk än att ta det öga mot öga.

Ni talar som ni har förstånd till, vill ni någonting mer står min mail under kontakt på UGP sidan, är sällan online på den här sidan då jag tycker att den håller samma nivå som ett lokalt bilforum i Sundsvall.

Senast redigerat av Tumic (13 september 2010)

Tumic Shits of sundsvall FTW!
12 september 2010 · 36 Inlägg

shirunai skrev:
Mus kan ni inte säga till när ni ska ut och sladda så vi från Övik kan vara med och leka också? Alltså utan publik.

Jag träffade minst 2 av era medlemmar i söderhamn idag lila-supra och han som köpte Joels bil (grön s14.5)

Tråkigt med fyllan och nedskräpning, tråkigt att polisen kommer dit de ska alltid lägga sig i.

En av anledningarna till att jag sladdar på vardags nätter i stan slipper man publik m.m

Du kan regga dig på UGP så får du direkt info där ifrån när det skall köras, dock är det bara några körningar kvar men tid och plats kan du läsa om på sidan, väljer att hålla det hemligt just för att slippa oönskade bruksbilar och åskådare som inte har med gruppen att göra så man får köra ifred...

Ekis!
12 september 2010 · 1 210 Inlägg

Tumic skrev:
Sedan om streets of sundsvalls "Ej aktiva" överhuvud Henkz och Ekis vill någonting föreslår jag att ni odlar en ryggrad och tar kontakt med mig ist för köra tomma hot på internet, men är väl den staken ni har i er och det är sådant man kan förvänta sig, grina som små flickor på internet.

Om Ekis inte hade haft sina ögon någon annan stans under den kvällen så borde ni ha konstaterat ett det var två stycken blå S13 som körde betydligt mycket mer och närmare bilarna än vad "Jesse" gjorde, men bara för att ni är trångsynta inskrängta människor så väljer ni att se det ni vill se ist för den stora helhets bilden, Testa att lägga hatet mot mig åt sidan och skilj på de och UGP!

Då hela den kvällen var ett stort missförstånd och jag hann åka iväg och köra ett sista varv innan Den mörkblåa s13 bilen som ni hotade han komma fram till mig och förvarna om vad ni hade sagt så var inte körningen för att provosera, och tidigare har man ju kunnat läsa om trådar i sosc att man ska på fraktarna och sladda och när det sladdas så grinar ni över det med?
Förstår om han som fick skador på bilen blir ledsen vilket är synd, men kan garantera att jag sköt knappast dom stenskotten, så lär er skilja på människor eller så kniper ni igen, folk kallar mig för tangentbords riddare men vad är ni då?

Och om shi... streets of sundsvall nu levererar en seriös nivå kanske ni bör se över era bajslekande medlemmar som också helt ryggradslöst ger sig på personens bil ist för att ta kontakt med personen. Nu vet ju alla att den grabben är gravt sjuk och skule vara i behov av psykiatrisk hjälp sedan vapenhot med mera mot sina föräldrar, så man kanske inte skall förvänta sig så mycket? Men  Henkz som enligt ålder borde vara en vuxen människa hade man kunnat vänta sig mer av, Ekis vet jag inte vad det är för ålder på, men verkar inte ha så mycket kulor du heller för den delen, alltid lättare att snacka skit bakom ryggen på folk än att ta det öga mot öga.

Ni talar som ni har förstånd till, vill ni någonting mer står min mail under kontakt på UGP sidan, är sällan online på den här sidan då jag tycker att den håller samma nivå som ett lokalt bilforum i Sundsvall.

Stopp nu grabben!
Hot?? nu förstår jag inte? eftersom jag överhuvudtaget inte blandade mig i detta på fraktarna den aktuella kvällen.. så begriper jag inte vad du menar.. den enda somgjort från min sida är att påpeka vad jag anser om de hela...

Sen angående "bajslekande" så har jag inte en susning om vad de handlar om.. kan även då inflika, att de tycker jag är ett sjukt lågt handlande av den person som gjort det.

Men vill gärna att du förklara för mig vart jag hotat dig nånstans? och vill då att du skickar mig ett Pm om detta så ska jag gladeligen ge dig både mitt tele nummer + adress så kan du få kika förbi och diskutera detta irl.. istället smile

Berr
12 september 2010 · 86 Inlägg

Ekis! skrev:

actioncrew skrev:

henkz skrev:
Kan dundra in den fina filmen då dom "fina" UGP killar "vänder" på Lastbilsplatsen....

Ja mena då det var jag som jagade den person som tydligen bara skulle vända... väx upp för fan o lev i nutiden... var glad för fan att jag inte anmälde fanskapet för vårdslöshet.... men de finns ju bild och filmbevis på´t nu så man kanske ska göra de...

http://vimeo.com/14455666

Inte för att jag har så mkt med detta att göra... MEN! de finns ju 2 sidor? en leksida och en parkerings sida? lr? kanske skulle välja vilken sida man ställer sig på om man är rädd för däckrök??
Bara en tanke?

i min värld finns de en parkering och en avlastnings sida för "fraktarna"... big_smile

Okej Trodde de va allmän kännedom de där??? till å med min Far vet vilken sida man parkerar på....

Tumic Shits of sundsvall FTW!
12 september 2010 · 36 Inlägg

Henkz hotar om polisanmälan nu?...

Jepp_Toms lillebror John gick efter mitt kopplings ras bort och smetade bajs på min bil ivrigt påhejad av sosc's forum medlemmar,. sedan efter han hade smetat det på bilen sa dom att så kan man inte göra, men en kille med den mentala statusen hejar man inte på till sådant.

Det var två stycken bilar som körde före mig var av den ena bilen vart stoppad och fick orden att nästa bil som kör skulle dom slå in rutan på med ett hjärnrör (låter som ett hot?), jag hann tyvärr inte få höra dom orden utan skulle sladda en sista gång genom kurvan innan vi skulle åka vidare, då kommer Henkz sprinngande med ett fälgkors och viftar med de och jag fattar ingenting. Vi lämnade min bil på plats för att åka vidare, när jag kommer tillbaka på natten ser jag att dom har smetat bajs på bilen.

Tycker ni bör läsa på eran historia innan det börjar kastas en massa skit på internet.

Menar inte att du har hotat, men som sagt läs på... Har inte ansträngt mig för att bli den mest populära killen i den här staden, men rätt ska vara rätt, samma sak som att jag och Bajs John har inte haft någonting otalt sedan tidigare så det var helt omotiverat ifrån hans sida.

Senast redigerat av Tumic (13 september 2010)

DeeJay_R Märkestekniker
12 september 2010 · 289 Inlägg

kan ni inte ta de där nånannanstans tycker ni?

Tumic Shits of sundsvall FTW!
12 september 2010 · 36 Inlägg

You tell me, ugp folk som länkade denna tråden till mig, hur skulle du ha reagerat om du var i samma sits?
Är aldrig inne på detta forumet så det är väl tacksamt att sitta och smutskasta i smyg då...

Hoppas ekis är mer uppdaterad om händelsen nu och förstår inte hur det kunde förknippas med helgens Birsta missär någonting som hände för över en månad sedan, trodde detta var överklarat nu...

Ekis!
12 september 2010 · 1 210 Inlägg

Tumic skrev:
Henkz hotar om polisanmälan nu?...

Jepp_Toms lillebror John Nilsson gick efter mitt kopplings ras bort och smetade bajs på min bil ivrigt påhejad av sosc's forum medlemmar,. sedan efter han hade smetat det på bilen sa dom att så kan man inte göra, men en kille med den mentala statusen hejar man inte på till sådant.

Det var två stycken bilar som körde före mig var av den ena bilen vart stoppad och fick orden att nästa bil som kör skulle dom slå in rutan på med ett hjärnrör (låter som ett hot?), jag hann tyvärr inte få höra dom orden utan skulle sladda en sista gång genom kurvan innan vi skulle åka vidare, då kommer Henkz sprinngande med ett fälgkors och viftar med de och jag fattar ingenting. Vi lämnade min bil på plats för att åka vidare, när jag kommer tillbaka på natten ser jag att dom har smetat bajs på bilen.

Tycker ni bör läsa på eran historia innan det börjar kastas en massa skit på internet.

Menar inte att du har hotat, men som sagt läs på... Har inte ansträngt mig för att bli den mest populära killen i den här staden, men rätt ska vara rätt, samma sak som att jag och Bajs John har inte haft någonting otalt sedan tidigare så det var helt omotiverat ifrån hans sida.

Som jag sa förut.. rikt dåligt/sjukt betendé att smeta ut bajs på bilen din... För övrigt är jag nöjd med ditt svar att du bekräftar att jag inte har kommit med några hot.. vad de beträffar dom som gjort de får stå för dom och de får du ta med dom... förslagsvis via pm??
Jag står även för min åsikt... Du körde helt åt helsike för nära bilar och folk och i mina ögon provocerade.. som du själv säger, så har du nå otalt med många på sosc´s forum... vilket jag ej varit med i!

Vill du fortfarande ha en irl förklaring av mig så är du självklart välkommen hem till mig.. för en sak är säker jag gömmer mig inte bakom tangetbordet, och är defenitivt inte ryggradslös! snarare tvärtom wink
Pm i så fall.. smile

Nu lämnar jag denna diskussion

A_Lindahl Lite överallt..
12 september 2010 · 612 Inlägg

Bilder från träffen för oss som inte kunde delta?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Tumic Shits of sundsvall FTW!
12 september 2010 · 36 Inlägg

Ekis! skrev:

Tumic skrev:
Henkz hotar om polisanmälan nu?...

Jepp_Toms lillebror John Nilsson gick efter mitt kopplings ras bort och smetade bajs på min bil ivrigt påhejad av sosc's forum medlemmar,. sedan efter han hade smetat det på bilen sa dom att så kan man inte göra, men en kille med den mentala statusen hejar man inte på till sådant.

Det var två stycken bilar som körde före mig var av den ena bilen vart stoppad och fick orden att nästa bil som kör skulle dom slå in rutan på med ett hjärnrör (låter som ett hot?), jag hann tyvärr inte få höra dom orden utan skulle sladda en sista gång genom kurvan innan vi skulle åka vidare, då kommer Henkz sprinngande med ett fälgkors och viftar med de och jag fattar ingenting. Vi lämnade min bil på plats för att åka vidare, när jag kommer tillbaka på natten ser jag att dom har smetat bajs på bilen.

Tycker ni bör läsa på eran historia innan det börjar kastas en massa skit på internet.

Menar inte att du har hotat, men som sagt läs på... Har inte ansträngt mig för att bli den mest populära killen i den här staden, men rätt ska vara rätt, samma sak som att jag och Bajs John har inte haft någonting otalt sedan tidigare så det var helt omotiverat ifrån hans sida.

Som jag sa förut.. rikt dåligt/sjukt betendé att smeta ut bajs på bilen din... För övrigt är jag nöjd med ditt svar att du bekräftar att jag inte har kommit med några hot.. vad de beträffar dom som gjort de får stå för dom och de får du ta med dom... förslagsvis via pm??
Jag står även för min åsikt... Du körde helt åt helsike för nära bilar och folk och i mina ögon provocerade.. som du själv säger, så har du nå otalt med många på sosc´s forum... vilket jag ej varit med i!

Vill du fortfarande ha en irl förklaring av mig så är du självklart välkommen hem till mig.. för en sak är säker jag gömmer mig inte bakom tangetbordet, och är defenitivt inte ryggradslös! snarare tvärtom wink
Pm i så fall.. smile

Nu lämnar jag denna diskussion

Anser att om detta kan dras igång och mitt namn skall nämnas här så har ALLA här innte rätt att få veta hur det har gått till för att få slut på detta, annars kommer det bara fortsätta.

Det har blivit två läger i staden, UGP och SOSC vi glider sakta men säkert ifrån varandra vilket är bra för vi har helt olika visioner om den här staden, och med tiden kommer allt lugna sig men nu är det känsligt.

Lämnar över jag med nu och hoppas att Henkz tar sitt förnuft till fånga, har även uppmanat medlemmarna på UGP att inte närvara på några fler Birsta träffar som en markering att vi inte står för polis hat och fylla, därför vi kör i smyg så vi inte skall få den sortens publik och folk runt omkring oss.


Åter igen, missförstånd under kvällen men har bara hört gnäll på mig, inte någon av de andra, kändes som att hacka på mig var den lätta vägen att gå den kvällen.

Kommer inte logga in nå mer här då allt som har med Birsta träffen och göra ger mig kräkningar.

Senast redigerat av Tumic (12 september 2010)

Lambi
12 september 2010 · 112 Inlägg

Skulle vara great om alla kunde vara nykter men det är jö helt omöjligt!

volvonisse440 yrkeschaufför
12 september 2010 · 709 Inlägg

Tumic skrev:
Henkz hotar om polisanmälan nu?...

Jepp_Toms lillebror John Nilsson gick efter mitt kopplings ras bort och smetade bajs på min bil ivrigt påhejad av sosc's forum medlemmar,. sedan efter han hade smetat det på bilen sa dom att så kan man inte göra, men en kille med den mentala statusen hejar man inte på till sådant.

Det var två stycken bilar som körde före mig var av den ena bilen vart stoppad och fick orden att nästa bil som kör skulle dom slå in rutan på med ett hjärnrör (låter som ett hot?), jag hann tyvärr inte få höra dom orden utan skulle sladda en sista gång genom kurvan innan vi skulle åka vidare, då kommer Henkz sprinngande med ett fälgkors och viftar med de och jag fattar ingenting. Vi lämnade min bil på plats för att åka vidare, när jag kommer tillbaka på natten ser jag att dom har smetat bajs på bilen.

Tycker ni bör läsa på eran historia innan det börjar kastas en massa skit på internet.

Menar inte att du har hotat, men som sagt läs på... Har inte ansträngt mig för att bli den mest populära killen i den här staden, men rätt ska vara rätt, samma sak som att jag och Bajs John har inte haft någonting otalt sedan tidigare så det var helt omotiverat ifrån hans sida.

helt rätt big_smile  alla vet att det har alltid sladdats hej vilt på fraktarna och om man nu ska dit får man vara berädd på att tugga sten, är man så rädd om bilen så man springer och jagar bilar med ett fälgkors som om man hade rymt från rätts syk så kanske man bör parkera på ett anständigt avstånd,
och jag kan tala om det att den pajjasen som sprang med fälg korset fick en jäkla massa sura miner emot sig, nu känner ju inte jag killen över huvet taget, men jag var där och det gick som en tromb igenom folkmassan kring mig att den killen ska ha däng, inte mina ord men det är orden jag hörde kring mig...

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2010 · 5 753 Inlägg

Vart visst lite offtopic i tråden..

Men bra att folk får reda ut sina känslor så det inte blir så mycket hat på våra gator, fast ehm, skulle tro att hatet kvarstår i vilket fall tongue

Ibland är man glad att man håller sig neutral eller vad det heter tongue


För övrigt kommer nog inte jag medverka på nån fler birsta träff om dom ska vara så här grisiga, väldigt missnöjd med denna träff... fyfan..

Senast redigerat av _Glenne_ (12 september 2010)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
volvonisse440 yrkeschaufför
12 september 2010 · 709 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Vart visst lite offtopic i tråden..

Men bra att folk får reda ut sina känslor så det inte blir så mycket hat på våra gator, fast ehm, skulle tro att hatet kvarstår i vilket fall tongue

Ibland är man glad att man håller sig neutral eller vad det heter tongue


För övrigt kommer nog inte jag medverka på nån fler birsta träff om dom ska vara så här grisiga, väldigt missnöjd med denna träff... fyfan..

jag håller med dig glenne smile jäkligt trist med burkarna på polis bilarna sad men som sagt fylla och irritationer framkallar väl en viss hat mot poliserna, hade varit så mycket kulare om vi hade en parkering som polisen kunde komma och hålla koll på fyllerierna men strunta i att vi bränner däck och kör med dimljusen på osv, tänk om allting hade varit lättare:P tror sammtidigt inte att det hade varit dålig reklam för dom blå riddarna att stå där men inte bry sig om dom som vill leka av sig på ett avskilt ställe, istället för i skönsberg,stan osv ,,

Senast redigerat av volvonisse440 (12 september 2010)

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
Trinket
12 september 2010 · 69 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Vart visst lite offtopic i tråden..

Men bra att folk får reda ut sina känslor så det inte blir så mycket hat på våra gator, fast ehm, skulle tro att hatet kvarstår i vilket fall tongue

Ibland är man glad att man håller sig neutral eller vad det heter tongue


För övrigt kommer nog inte jag medverka på nån fler birsta träff om dom ska vara så här grisiga, väldigt missnöjd med denna träff... fyfan..

Håller med dig helt och hållet gällande "För övrigt  kommer nog inte jag medverka på nån fler birsta träff om dom ska vara så här grisiga, väldigt missnöjd med denna träff... " ,

Mig ser ni nog inte heller på någon fler träff !... Katastrofalt rent ut sagt !

// Trinket

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
volvonisse440 yrkeschaufför
12 september 2010 · 709 Inlägg

Trinket skrev:

_Glenne_ skrev:
Vart visst lite offtopic i tråden..

Men bra att folk får reda ut sina känslor så det inte blir så mycket hat på våra gator, fast ehm, skulle tro att hatet kvarstår i vilket fall tongue

Ibland är man glad att man håller sig neutral eller vad det heter tongue


För övrigt kommer nog inte jag medverka på nån fler birsta träff om dom ska vara så här grisiga, väldigt missnöjd med denna träff... fyfan..

Håller med dig helt och hållet gällande "För övrigt  kommer nog inte jag medverka på nån fler birsta träff om dom ska vara så här grisiga, väldigt missnöjd med denna träff... " ,

Mig ser ni nog inte heller på någon fler träff !... Katastrofalt rent ut sagt !

// Trinket

tråkigt tråkigt men det är lika överallt, nu är exemplet inte direkt motor relaterat men gatufesten är ett exempel. tanken bakom den är ju att folk ska ha en trevlig kväll och lyssna på musik osv, men det är folk som blir misshandlade, tagen till fyll häcken, rånade osv, alltid finns det sånna som gör livet till en pest för andra, tråkigt men sant.

Senast redigerat av volvonisse440 (12 september 2010)

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
ESTRANDBERG88 Hojmek
12 september 2010 · 748 Inlägg

Fattar inte att folk orkar åka dit, en gång aldrig mer.

FenixxLasse
12 september 2010 · 113 Inlägg

Braweheart skrev:

FenixxLasse skrev:
Måste bara få fråga en sak.
Detta med att folk skulle ha glömt hur det är att vara ung, menas det då att man som ung SKA få bete sej som svin, kasta saker på polisen och kasta sönder flaskor på backen så andra får punktering? Eller fattade jag fel nu??

Tja Fenix..
Nä det är inte den delen av träffen som vi snackar om för det är bara skit de.
Men ser man till äldre så gnälls det rätt bra på oss som åker dit bara för att snacka och umgås samt leka lite..

Men allt med svinnet och skiten de har inte ens med detta att göra.. Det är enligt mig bara miss anpassat. (risk för att få skit nu)

Okej, ja nog ska man ju kunna ha bilträffar å träffa likasinnade, utan att det ska ses snett på.
Själv så är jag 38bast å är fortfarande på så många träffar/cruisingar jag bara hinner på, tycker det är livet! smile

Nä bete sej som svin å förstöra för alla andra är bara fruktansvärt omoget å totalt onödigt! Har aldrig betett mej så ens i unga år.

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
13 september 2010 · 313 Inlägg

Ja birstaträffarna har som sagt spårat ut. Dock vad jag vet va det väll ingen i SOSC eller UGP som medverkade på plats och störde polisen,eller stod för fylla.Så här är nog båda parter oskyldig. Ang kvällen som diskuteras med bajs på jesses bil osv så va jag inte på plats. utan bara hört allt enligt ryktesvägar. Och det där va lite lågt utav bajsmannen. Tycker jag,och jag och Jesse är inga loverboys om man säger så smile

Nje seriösare bilträffar i sundsvall vore att föredra. Dock är ju det svårt, då det numera finns 2st klubbar,som nu lever i krig känns det som. Men samtidigt är ju "birsta träffarna" inte längre bilträff,utan mer en kväll på fraktarna. fast mkt större på allt tex folk,bilar fylla osv.

Ajja birstaträffar förknippas inte mer med bilar utställning osv iaf. utan mer fylla osv.

///Widell
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang