Eftersnack: Birstaträffen lördag 11 sep

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 september 2010 · 5 753 Inlägg

Måste nog säga att försöka få ett samarbete med polisen vore till en fördel, men vad vet jag smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
s4jocke
15 september 2010 · 63 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Måste nog säga att försöka få ett samarbete med polisen vore till en fördel, men vad vet jag smile

de är alltid bättre att samarbeta med polisen. är inte så kul att ha dem efter dig hela tiden.

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 september 2010 · 482 Inlägg

Sorry grabbar men jag står fast vid mitt tidigare inlägg

Nitr00x skrev:
SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen och jag kommer i såna fall inte avgå utan lägga ner sidan för domänen är faktiskt min.

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
gamlingen
15 september 2010 · 5 198 Inlägg

Men klart det är ju tufft att bli motarbetad av polisen. och blir ni det så blir jag inte förvånad att på nästa meeting så tar dom in varenda bil på flygande.. vore kul å se hur många som f r gå hem, eller får massa 2,or.

Ekis!
15 september 2010 · 1 210 Inlägg

Tumic skrev:

Nitr00x skrev:

Tumic skrev:
Avgå från sosc sedan då? var väl de du hade sagt att du skulle göra den dagen sosc skulle samarbeta med polisen? ska bli spännande och se om du håller dina ord wink

Jag hoppar verkligen att du skojar nu din lilla tangentbordsriddare vad fan gör du åt saken då? springer och gömmer dig?

Jag är kallad till "möte" alla utom du förstår att det är ett förhör, Samarbetar man med Polisen för att man blir kallad på ett förhör?

SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen och jag kommer i såna fall inte avgå utan lägga ner sidan för domänen är faktiskt min.

Oj trampade jag på dom rosa balett skorna nu? polisen måste ha varit väldigt hård mot dig tidigare så hårt som du verkar ogilla dom, men efter tidigare uttalanden från dig så är det kanske inte så konstigt att dom vill prata med dig, efter vad som hände i helgen...

Att kalla mig för tangentbords riddare är lite fel då jag törs stå för min åsikt och det jag säger, inte neka när det kommer fram bakvägen om vad man har sagt, tänk på de nästa gång du riktar misstankar åt olika håll...

Men förstår att humöret tryter nu när skeppet sjunker, hoppas bara att detta inte blir lika uppmärksammat som Titanic då sosc faktiskt förtjänar att få en tyst begravning och ligga på havets botten då besättningen hoppar över bord en efter en, nej låt sosc bli ett avslutat kapittel i Sundsvalls bil historia och om ni promt vill hålla på med ett "bil forum" starta upp de under ett annat namn, för sosc kommer ingen någonsin ta på allvar igen, inte med "SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen " inställningen, den imponerar du bara på moppe pojkarna med...

Lycka till på fredag, vi håller tummarna...

Kan bara inte låta bli nu ja...  tongue
Måste ju säga för att inte vara aktiv på Gorg så skriver du en hel del endå nu wink

tidigare skrivit tumic; Är aldrig inne på detta forumet så det är väl tacksamt att sitta och smutskasta i smyg då...

Sorry Tumic du bjöd på denna smile
för övrigt grabbar så sköter vi en schyst diskussion via Pm på detta forum.. Kör erat intern bråk mellan Sosc och Ugp där.. wink

Kram på er big_smile

Johlsson "A Johlsson"
15 september 2010 · 302 Inlägg

gamlingen skrev:
Men klart det är ju tufft att bli motarbetad av polisen. och blir ni det så blir jag inte förvånad att på nästa meeting så tar dom in varenda bil på flygande.. vore kul å se hur många som f r gå hem, eller får massa 2,or.

This.

s4jocke skrev:
de är alltid bättre att samarbeta med polisen. är inte så kul att ha dem efter dig hela tiden.

And this.

_Glenne_ skrev:
Måste nog säga att försöka få ett samarbete med polisen vore till en fördel, men vad vet jag smile

Also this.

Tumic skrev:
yes, klart jag är, för det främjar bara ett fungerande bilintresse

And yes.

Senast redigerat av Johlsson (15 september 2010)

Tumic Shits of sundsvall FTW!
16 september 2010 · 36 Inlägg

Ekis! skrev:

Tumic skrev:

Nitr00x skrev:

Jag hoppar verkligen att du skojar nu din lilla tangentbordsriddare vad fan gör du åt saken då? springer och gömmer dig?

Jag är kallad till "möte" alla utom du förstår att det är ett förhör, Samarbetar man med Polisen för att man blir kallad på ett förhör?

SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen och jag kommer i såna fall inte avgå utan lägga ner sidan för domänen är faktiskt min.

Oj trampade jag på dom rosa balett skorna nu? polisen måste ha varit väldigt hård mot dig tidigare så hårt som du verkar ogilla dom, men efter tidigare uttalanden från dig så är det kanske inte så konstigt att dom vill prata med dig, efter vad som hände i helgen...

Att kalla mig för tangentbords riddare är lite fel då jag törs stå för min åsikt och det jag säger, inte neka när det kommer fram bakvägen om vad man har sagt, tänk på de nästa gång du riktar misstankar åt olika håll...

Men förstår att humöret tryter nu när skeppet sjunker, hoppas bara att detta inte blir lika uppmärksammat som Titanic då sosc faktiskt förtjänar att få en tyst begravning och ligga på havets botten då besättningen hoppar över bord en efter en, nej låt sosc bli ett avslutat kapittel i Sundsvalls bil historia och om ni promt vill hålla på med ett "bil forum" starta upp de under ett annat namn, för sosc kommer ingen någonsin ta på allvar igen, inte med "SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen " inställningen, den imponerar du bara på moppe pojkarna med...

Lycka till på fredag, vi håller tummarna...

Kan bara inte låta bli nu ja...  tongue
Måste ju säga för att inte vara aktiv på Gorg så skriver du en hel del endå nu wink

tidigare skrivit tumic; Är aldrig inne på detta forumet så det är väl tacksamt att sitta och smutskasta i smyg då...

Sorry Tumic du bjöd på denna smile
för övrigt grabbar så sköter vi en schyst diskussion via Pm på detta forum.. Kör erat intern bråk mellan Sosc och Ugp där.. wink

Kram på er big_smile

Som sagt du kunde inte låta bli så samtidigt sköt du nyss dig själv i foten;)
men kanske ska börja hänga mer här, verkar lika lätt att få igång folk här som på sosc, kanske för att de är samma medlemmar tongue

Ligger i mitt intresse att bevaka detta då hans totala ignorans emot ordningsmakten drabbar oss alla då TYVÄRR streetsofsundsvall är det som polisen förknippar stadens bilkörning med och det kommer även drabba oss andra även om vi inte är medlemmar av den biten så tror jag polisen ger fan i vilket, om en av stadens "ledare" för det största bilforumet sätter sig på tvären med ordningsmakten är det någonting som kommer drabba oss alla, och när tom sosc's medlemmar nu tycker att ett samarbete vore bra och han fortsätter med sin dumma tjurighet hoppas jag verkligen att sosc går i graven, kommer få kämpa nog mycket ändå för att komma på rätt kant med polisen igen.

Dom har varit väldigt trevlig mot oss på ugp när dom har träffat oss på kvällarna men efter vad som hände i birsta i helgen så lär dom knappast se mellan fingrarna på samma sätt som tidigare för dom skiljer nog inte på att det är två grupper i staden.


Tänk vad långt det har gått när TOM Johlsson som hatar den här sidan loggar in tongue

Johlsson "A Johlsson"
16 september 2010 · 302 Inlägg

Tumic skrev:
Tänk vad långt det har gått när TOM Johlsson som hatar den här sidan loggar in tongue

Ja, vissa saker som omnämns är ju bara så dumma att man känner ett tvång, likt en fader som måste läxa upp sin son, att logga in och försöka få folk att se vad det hela handlar om, och eftersom nu garaget står som den gemensamma nämnaren för detta spektakel så... well, då är det väl bara att bita i det sura äpplet och logga in för att kasta åt folket my two cents.

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 september 2010 · 482 Inlägg

Jag kommer samarbeta med polisen i denhär men kommer aldrig låtfrågan a dem bestämma hur vi ska styra vårt forum och vad som ska visas på vårat forum

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Braweheart braweheartsfoto.se
16 september 2010 · 494 Inlägg

Nitr00x skrev:
Jag kommer samarbeta med polisen i denhär men kommer aldrig låtfrågan a dem bestämma hur vi ska styra vårt forum och vad som ska visas på vårat forum

Dä håller ja med dig mannen..

Men ett visst sammarbete är bra.. Men inte i styrande av sidan den är ju din/eran Klubbens..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 september 2010 · 482 Inlägg

Dem kommer ju ha åsikter om vad som ska skrivas på sidan jag kommer gå med på att sluta annonsera om birstaträffen men vill de mer av oss så lägger vi ner sidan

Senast redigerat av Nitr00x (16 september 2010)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Znurf
16 september 2010 · 207 Inlägg

Nu tycker jag att du är bitter tongue

ghost_boy83 CREW
16 september 2010 · 2 594 Inlägg

har ni kul ?

Znurf
16 september 2010 · 207 Inlägg

Tumic skrev:

ghost_boy83 skrev:
har ni kul ?

http://cegrayson.files.wordpress.com/20 … &h=391

hahahaha
obegränsat hilarious tongue

Izual
16 september 2010 · 4 571 Inlägg

Slut på tramset!

Fortsatt spam av bilder som inte har med tråden att göra kommer belönas med ytterligare en varning därefter avstängning.

Sharky
16 september 2010 · 10 287 Inlägg

Det är oerhört enkelt: Ägaren till detta forum sätter reglerna för vad som får och inte får diskuteras, hur man skall bete sig etc.
Gillar man inte regelverket så finns tre alternativ: Foga sig i reglerna ändå och leva med dom, ta upp reglerna till diskussion på ett moget sätt eller riskera att åka ut från forumet.

Vi låter Adm titta på detta.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Tumic Shits of sundsvall FTW!
16 september 2010 · 36 Inlägg

Naw, förlåt skall aldrig upprepas igen, förlåt... så hemskt mycket... för att jag råkade vara lite... oseriös på en sida där det ligger 10st volvo 740 under hetast just nu... Rensa hetast just nu ist!


Btw så är polisen svin, öl är bäst och 740 är den bästa bilen i hela världen!

Jag gör vad som helst för att inte bli utkastad här jag menare det!

Senast redigerat av Tumic (16 september 2010)

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 september 2010 · 482 Inlägg

Här har vi honom moderator för http://undergroundperformance.se/ , vilken förebild!

Mycket moget Jesse kämpapå! Allt för ett bättre sundsvall

Senast redigerat av Nitr00x (16 september 2010)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Tumic Shits of sundsvall FTW!
16 september 2010 · 36 Inlägg

Nitr00x skrev:
Här har vi honom moderator för http://undergroundperformance.se/ , vilken förebild!

Mycket moget Jesse kämpapå! Allt för ett bättre sundsvall

Du sa ju att sosc inte ville ha forum krig? eller står du inte för den biten heller?

Sedan att UGP är det aktivitets tätaste gänget i västernorrland just nu hör inte till saken va och att sosc's moderatorer (de få som är kvar) gör vad dom kan för att smutskasta ugp anser du att det håller en högre nivå?

konstigt att Johlsson klev av va?

Du sa på compello att du inte ville ha forumkrig efter att ghostboy hade reggat sig i annat namn och hittat på någon skit historia, vad försöker du starta nu då?

Senast redigerat av Tumic (16 september 2010)

DeeJay_R Märkestekniker
16 september 2010 · 289 Inlägg

tuff ni e grabbar smile ni kan ju fortsätta snacka på ugp lr vare het. väx upp

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang