Angående: Köpstaden / Sommarlands Träff Fredag 17/9

NossRaL
17 september 2010 · 145 Inlägg

ska bli skoj,  hoppas de kommer mycke folk big_smile

Dodge Charger "Mopar Performance" (1967)
sachman Arn Racing
17 september 2010 · 383 Inlägg

rudhem skrev:
satt på däck på fine fälgarna idag. kommer efter 7 nån gång.

Härligt härligt:)
Vilken bil?smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
rudhem
17 september 2010 · 188 Inlägg

sachman skrev:

rudhem skrev:
satt på däck på fine fälgarna idag. kommer efter 7 nån gång.

Härligt härligt:)
Vilken bil?smile

det vet man inte;P ni märker nog

Ledsjö Outlaw´s
Onee
18 september 2010 · 342 Inlägg

vad var det för jävla töntig grej å sticka bara sådär så fort alla små barn såg polisen komma. sett för mycket på the fast and the furious elle

Bjork OEM <3
18 september 2010 · 6 957 Inlägg

Onee skrev:
vad var det för jävla töntig grej å sticka bara sådär så fort alla små barn såg polisen komma. sett för mycket på the fast and the furious elle

Vad var klockan då?

OEM <3
Onee
18 september 2010 · 342 Inlägg

9 högst

Bjork OEM <3
18 september 2010 · 6 957 Inlägg

Onee skrev:
9 högst

Kom ut dit vid 19.30 typ, såg 10 (?) bilar, vände, åkte hem tongue

OEM <3
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
18 september 2010 · 370 Inlägg

Bjork skrev:

Onee skrev:
9 högst

Kom ut dit vid 19.30 typ, såg 10 (?) bilar, vände, åkte hem tongue

va där typ 20.10, å då va de 2 bilar där.
så där blev ja lite besviken, vart va allt folk ?? :S

Quads
18 september 2010 · 91 Inlägg

där o vände bara

Audi RS2 "Classic Beast" (1994)
sachman Arn Racing
18 september 2010 · 383 Inlägg

Tydligen har sommarland köpt Köpstadens parkering och gjort som privat område, vad jag förstod på väktaren iaf... Får tyvär erkänna att jag inte hade någon aning om att det var så när jag la upp idén på träff där,
Sedan att någon hade skrivit på facebook att det skulle bli race där (enligt väktaren) gjorde inte saken bättre sad

Får försöka kontakta någon vettig persson på sommarland och se om det går att komma överens med dem att lova att städa osv.. vore synd om en så stor yta skulle vara oanvändbar.

MVH

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
bollen1986
18 september 2010 · 3 714 Inlägg

Var där kl 20.15 och då kom det ca 4 bilar eller nått så vi drog in till skara men det var lika dött där....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
ChristianLB
18 september 2010 · 146 Inlägg

vi stod där runt 20:00 o väntade på svar vart alla tog vägen.. fick aldrig någon uppfattning om vart alla va..


Plus att de kom en i en Silver färgat V70 o följde efter oss en bra bite..  någon ifrån axvall vare.. Stör mig på sånt folk va fan... Kom o prata me oss om de e något som e fel ..   

Ville dom inte att vi skulle va där.. ne visst då drar man ?      Handlar ju om respekt..

Så att följa efter som en igel o förmodligen ta plåtnr  e ingen respekt.. hatar sånt.. usch..

Men men de e ju som sagt en stor parkering.. avsides från lättirriterande personer..  Vore ju egentligen Guld att ha bilträffar där.

Volvo 240 GLE "VOLVO" (1990)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
18 september 2010 · 370 Inlägg

ChristianLB skrev:
vi stod där runt 20:00 o väntade på svar vart alla tog vägen.. fick aldrig någon uppfattning om vart alla va..


Plus att de kom en i en Silver färgat V70 o följde efter oss en bra bite..  någon ifrån axvall vare.. Stör mig på sånt folk va fan... Kom o prata me oss om de e något som e fel ..   

Ville dom inte att vi skulle va där.. ne visst då drar man ?      Handlar ju om respekt..

Så att följa efter som en igel o förmodligen ta plåtnr  e ingen respekt.. hatar sånt.. usch..

Men men de e ju som sagt en stor parkering.. avsides från lättirriterande personer..  Vore ju egentligen Guld att ha bilträffar där.

a den jävla bilen följde efter oss också :S
som sagt, helt sjukt att den parkeringen bara ska stå tom

Onee
18 september 2010 · 342 Inlägg

vadå snuten tog la säkert alla reg nummer på alla som stack skogsvägen å fick sej en överraskning när snuten hade hunnit köra runt å stod i slutet av vägen hehe roligt å se som fan

Nssc Skaraborgs street cars crew!
18 september 2010 · 204 Inlägg

Riktigt misslyckande !

Swedenautorace!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang