Hur man bäst skall dra ifrån när man tävlar...?

940R
21 november 2010 · 1 567 Inlägg

Alla har ju lustgassytem i sin bilar med olika steg börja med steg 1 sedan steg 2 sist men inte minst steg 3 men med risk för att bränna sönder dina kolvringar tappa golvet på passagerarsidan och danger to manifold blinkade på laptopen så vinner du förmodligen








smile

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
21 november 2010 · 3 585 Inlägg

940R skrev:
Alla har ju lustgassytem i sin bilar med olika steg börja med steg 1 sedan steg 2 sist men inte minst steg 3 men med risk för att bränna sönder dina kolvringar tappa golvet på passagerarsidan och danger to manifold blinkade på laptopen så vinner du förmodligen








smile

Ska man köra steg 3 så bör man ha locktite till skruvarna till golvet.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
BMW E46 320D Touring "Dragbil" (2000)
brg Man får va medlem
21 november 2010 · 50 Inlägg

Slänga ut bananskal är ett hett tips annars! Gäller bara att lyckas hamna framför motståndaren först.

D_MAN ?
21 november 2010 · 1 038 Inlägg

Kör med en EMP eller släpp en spikmatta! wink

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Blyfot_Racing
22 november 2010 · 904 Inlägg

kör över frågemärkerna på mmarken så får du olika paket tex sköldpaddor skudmissiler störe turbo 1.000.000.000 nos system

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
22 november 2010 · 3 929 Inlägg

940R skrev:
Alla har ju lustgassytem i sin bilar med olika steg börja med steg 1 sedan steg 2 sist men inte minst steg 3 men med risk för att bränna sönder dina kolvringar tappa golvet på passagerarsidan och danger to manifold blinkade på laptopen så vinner du förmodligen








smile

Förstår mig fortfarande inte på golvet i bilen på The Fast and the Furious!
Vad fan tänkte dom!?

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Phaetoon
22 november 2010 · 8 156 Inlägg

Slå på blåljuset och få honom/henne att tro att du är en civilsnut wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
940R
22 november 2010 · 1 567 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

940R skrev:
Alla har ju lustgassytem i sin bilar med olika steg börja med steg 1 sedan steg 2 sist men inte minst steg 3 men med risk för att bränna sönder dina kolvringar tappa golvet på passagerarsidan och danger to manifold blinkade på laptopen så vinner du förmodligen








smile

Förstår mig fortfarande inte på golvet i bilen på The Fast and the Furious!
Vad fan tänkte dom!?

Mycket i dom filmerna som är "hur fan tänkte dom"

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
22 november 2010 · 1 948 Inlägg

940R skrev:

Thunderbird88 skrev:

940R skrev:
Alla har ju lustgassytem i sin bilar med olika steg börja med steg 1 sedan steg 2 sist men inte minst steg 3 men med risk för att bränna sönder dina kolvringar tappa golvet på passagerarsidan och danger to manifold blinkade på laptopen så vinner du förmodligen








smile

Förstår mig fortfarande inte på golvet i bilen på The Fast and the Furious!
Vad fan tänkte dom!?

Mycket i dom filmerna som är "hur fan tänkte dom"

Trotts det så är första filmen den bästa, jag skulle t.o.m kalla den en bra film överlag.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Nitrometanskada Gött mos
22 november 2010 · 1 096 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

940R skrev:

Thunderbird88 skrev:

Förstår mig fortfarande inte på golvet i bilen på The Fast and the Furious!
Vad fan tänkte dom!?

Mycket i dom filmerna som är "hur fan tänkte dom"

Trotts det så är första filmen den bästa, jag skulle t.o.m kalla den en bra film överlag.

Ja första filmen är en godkänd hollywood action, men man ser den ändå bara för bilarna.. resten av filmerna är bara tragiska. Speciellt den sista, den sista tog c:a 90 minuter av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaks..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Slash Saabifierad
22 november 2010 · 2 026 Inlägg

Det bästa sättet är att visa att man ger upp så slår motståndaren av på gasen och tänker "vilken fjant" och pustar ut och i detta ögonblick ger du fullt gaspådrag för att komma förbi din motståndare och på detta sätt vinner du big_smile Enda chansen om man inte har en värsting bil är att köra fult lol

Möter man däremot en 740-raggare med kolfibervinge och kepsen bak och fram och man sitter i en Saab 9-5 diesel så är det bara gasa bestämt så kommer man om tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Nitrometanskada Gött mos
22 november 2010 · 1 096 Inlägg

Slash skrev:
Det bästa sättet är att visa att man ger upp så slår motståndaren av på gasen och tänker "vilken fjant" och pustar ut och i detta ögonblick ger du fullt gaspådrag för att komma förbi din motståndare och på detta sätt vinner du big_smile Enda chansen om man inte har en värsting bil är att köra fult lol

Möter man däremot en 740-raggare med kolfibervinge och kepsen bak och fram och man sitter i en Saab 9-5 diesel så är det bara gasa bestämt så kommer man om tongue

Vinner man inte på ett snyggt sätt så e väl inte den vinsten värd nåt.. iallafall inte i mina ögon.

Nej tacka vet jag riktig dragracing - en fotocell ljuger aldrig.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
bjornt herr
23 november 2010 · 321 Inlägg

Brains skrev:
Gör som i filmer, när den andra bilen börjar komma ikapp så börjar du gasa lite mer.

Precis. Man ligger nära varvstoppet på 5:an, så kommer den andra upp jämsides. Då petar man i 3:an och trycker gasen i botten och drar ifrån han

Slash Saabifierad
23 november 2010 · 2 026 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Slash skrev:
Det bästa sättet är att visa att man ger upp så slår motståndaren av på gasen och tänker "vilken fjant" och pustar ut och i detta ögonblick ger du fullt gaspådrag för att komma förbi din motståndare och på detta sätt vinner du big_smile Enda chansen om man inte har en värsting bil är att köra fult lol

Möter man däremot en 740-raggare med kolfibervinge och kepsen bak och fram och man sitter i en Saab 9-5 diesel så är det bara gasa bestämt så kommer man om tongue

Vinner man inte på ett snyggt sätt så e väl inte den vinsten värd nåt.. iallafall inte i mina ögon.

Nej tacka vet jag riktig dragracing - en fotocell ljuger aldrig.

Det bästa är att inte tävla alls, då behöver man inte tänka på att vinna eller förlora roll

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Nitrometanskada Gött mos
23 november 2010 · 1 096 Inlägg

Slash skrev:

Nitrometanskada skrev:

Slash skrev:
Det bästa sättet är att visa att man ger upp så slår motståndaren av på gasen och tänker "vilken fjant" och pustar ut och i detta ögonblick ger du fullt gaspådrag för att komma förbi din motståndare och på detta sätt vinner du big_smile Enda chansen om man inte har en värsting bil är att köra fult lol

Möter man däremot en 740-raggare med kolfibervinge och kepsen bak och fram och man sitter i en Saab 9-5 diesel så är det bara gasa bestämt så kommer man om tongue

Vinner man inte på ett snyggt sätt så e väl inte den vinsten värd nåt.. iallafall inte i mina ögon.

Nej tacka vet jag riktig dragracing - en fotocell ljuger aldrig.

Det bästa är att inte tävla alls, då behöver man inte tänka på att vinna eller förlora roll

Ja är man ingen tävlingsmänniska så fungerar ju den taktiken wink

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
23 november 2010 · 3 404 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Slash skrev:

Nitrometanskada skrev:

Vinner man inte på ett snyggt sätt så e väl inte den vinsten värd nåt.. iallafall inte i mina ögon.

Nej tacka vet jag riktig dragracing - en fotocell ljuger aldrig.

Det bästa är att inte tävla alls, då behöver man inte tänka på att vinna eller förlora roll

Ja är man ingen tävlingsmänniska så fungerar ju den taktiken wink

Eller har en volvo lol Ingen ide att ens tänka tanken mot en cyklist tongue

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Blyfot_Racing
23 november 2010 · 904 Inlägg

TenZer skrev:

Nitrometanskada skrev:

Slash skrev:

Det bästa är att inte tävla alls, då behöver man inte tänka på att vinna eller förlora roll

Ja är man ingen tävlingsmänniska så fungerar ju den taktiken wink

Eller har en volvo lol Ingen ide att ens tänka tanken mot en cyklist tongue

ska vi börja diskutera saab vs volvo då har ju inte saab mycket att komma med, jag väntar hemma medans saaben byter växel låda först, sen kör jag om dig å väntar på dig vid mål

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
23 november 2010 · 3 404 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:

TenZer skrev:

Nitrometanskada skrev:
Ja är man ingen tävlingsmänniska så fungerar ju den taktiken wink

Eller har en volvo lol Ingen ide att ens tänka tanken mot en cyklist tongue

ska vi börja diskutera saab vs volvo då har ju inte saab mycket att komma med, jag väntar hemma medans saaben byter växel låda först, sen kör jag om dig å väntar på dig vid mål

Jag kör volvo nu ju... Får be till högre makter för att komma upp i motorvägsfart tongue

Senast redigerat av TenZer (23 november 2010)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Hool
23 november 2010 · 1 067 Inlägg

Commander Cody skrev:
"We had flames comin' from outta the side,
you could feel the tension, man whatta ride.
I said "look out boys, I got a license to fly,"
and that Caddy pulled over and let us by.

Now all of a sudden she started knockin'
down in the dip she started to rock.
And I looked in the mirror, a red light was blinkin',
the cops was after my hot rod Lincoln."

Han du gasar mot ser snuten och släpper?

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
ironhead volvoraggare
23 november 2010 · 4 776 Inlägg

ska man vinna race så ska man  drivning på framhjulen ju mer fäste ju bättre sen alla som tror att dom  blir värsta rallyåkarna  bara för att dom lägger sanslösa pengar på motor och väghållning  blir löjligt 99% handlar om hur man är bakom ratten

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang