Eftersnack: Köpingträffen 2 oktober

Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

Efter gårdagens lyckade träff "vad jag tycker" så vill jag att vi hänvisar alla bilder samt små snack i denna tråd wink


Det blev en lyckad träff igår i lilla köping trotts att blåbären ska komma och hälsa på

ja alla vet väll vad en eftersnack tråd är , så släng upp all bilder filmer och eftersnack här


Tack alla som kom till träffen och alla som uppförde sig ni vet vilka ni är hmm

Mvh Kopenga

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
drazen_gti
3 oktober 2010 · 807 Inlägg

bilder någon?

I'd rather die like a man, than live like a coward
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

jag ska ta mig ut till hondan och hämta kameran så jag kan slänga upp lite bilder , blev inte jätte många men lite blev det allt! kommer upp inom kort!

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
attackhamster
3 oktober 2010 · 475 Inlägg

Hade en mycket trevlig kväll fast alla strul som kom... av färgen blå...
Spec tack till nissan Gtr m.m.. tack alla för en mycket rolig kväll

Nu det tråkiga.... GLAS flaskor... några tomtar som lekte lite väl mycket... att köra fort.. OK
men inte bland folk.. det är INTE ok..

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

attackhamster skrev:
Hade en mycket trevlig kväll fast alla strul som kom... av färgen blå...
Spec tack till nissan Gtr m.m.. tack alla för en mycket rolig kväll

Nu det tråkiga.... GLAS flaskor... några tomtar som lekte lite väl mycket... att köra fort.. OK
men inte bland folk.. det är INTE ok..

visst var det mycket tråkigt , men allt är inte perfekt, tycker vi fick till en bra träff nu innan vintern kommer , alltså en lyckad träff bättre än förväntat,, tack alla!

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
drazen_gti
3 oktober 2010 · 807 Inlägg

allt är inte perfekt men vissa saker är oacceptabla!

I'd rather die like a man, than live like a coward
Tribbe SAAB♥SUBARU
3 oktober 2010 · 1 636 Inlägg

attackhamster frös inte du? Det var ju svinkallt på träffen igår.. och där gick du i långa piratbyxor tongue

Tyckte det var en rätt bra träff för att vara så pass sent på året. Det var dock lite för kallt för mig.
Jag har aldrig varit på träff i Köping förut och tyckte det var en skaplig träff men hade det varit ungefär som igår fast mitt i sommaren hade jag nog blivit besviken.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Mfive
3 oktober 2010 · 1 393 Inlägg

Vilken modell var det på den röda BMWn?

På bild kanske?

CEO @ Bimmers Of Sweden
CarpeDiem German Engineering
3 oktober 2010 · 9 081 Inlägg

Det var en lyckad träff i lilla Köping, tack till arrangörerna smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Det var en lyckad träff i lilla Köping, tack till arrangörerna smile

Mvh

tack själv kul att du kunde komma smile

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
Hooah
3 oktober 2010 · 59 Inlägg

Det kom rätt mycket bilar vilket är kul så här sent på året. Så tack för en bra träff grabbar, blev väldigt lyckat fast det var eran första gång som ni arrangerade något! Så nu blir det en bättre träff till nästa år ;P Tack även till Attackhamster mfl som hjälpte arrangörerna lite på efterfesten, det blev lite snurrigt där ett tag.

Mfive: Det var någon sort av M3:a tror jag. Röd med svarta fälgar och en röd kant runt fälgarna.
Tråkigt för er drabbade som fick stenskott!

Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

Hooah skrev:
Det kom rätt mycket bilar vilket är kul så här sent på året. Så tack för en bra träff grabbar, blev väldigt lyckat fast det var eran första gång som ni arrangerade något! Så nu blir det en bättre träff till nästa år ;P Tack även till Attackhamster mfl som hjälpte arrangörerna lite på efterfesten, det blev lite snurrigt där ett tag.

Mfive: Det var någon sort av M3:a tror jag. Röd med svarta fälgar och en röd kant runt fälgarna.
Tråkigt för er drabbade som fick stenskott!

hehe jo blev lite rörigt där vid norsa, men som sagt första gången va detta för oss, så vi kan alltid förbättra saker smile

det var jag och kameramannen som blev drabbade denna kväll av stenskott , var det någon mer?

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

Hej
Ber om ursäkt för den röda bmwn, Då man ville visa upp den till max så blev det fel. Visste ej om at det fanns regler för sådanna här träffar, då man aldrig haft tid att vara på någon.
Ber om ursäkt för oacceptabelt körande, Och ber om ursäkt mest till kopenga och kameramannen,
Vet hur surt det är att ev. få stenskott då det har hänt samma sak för mig flera ggr..
Ber hur som helst återigen om ursäkt först och främst till kopenga och kameramannen men oxå till alla andra som var där.
Visste som sagt inte att det fanns regler på sådanna här träffar, Och man tänkte heller inte längre än vad näsan räcker.
Hoppas att träffen utöver tråkig heterna blev någorlunda lyckad.
Ber om ursäkt igen.

putteanderssson
3 oktober 2010 · 11 Inlägg

mkt lyckad träff! smile

JHarnborg Pedantisk Perfektionist
3 oktober 2010 · 232 Inlägg

Släng upp lite bilder vettja, jag hann bara vara där i ca 20min så vill gärna se lite bilder från kvällen. smile


Spawn_ skrev:
Hej
Ber om ursäkt för den röda bmwn, Då man ville visa upp den till max så blev det fel. Visste ej om at det fanns regler för sådanna här träffar, då man aldrig haft tid att vara på någon.
Ber om ursäkt för oacceptabelt körande, Och ber om ursäkt mest till kopenga och kameramannen,
Vet hur surt det är att ev. få stenskott då det har hänt samma sak för mig flera ggr..
Ber hur som helst återigen om ursäkt först och främst till kopenga och kameramannen men oxå till alla andra som var där.
Visste som sagt inte att det fanns regler på sådanna här träffar, Och man tänkte heller inte längre än vad näsan räcker.
Hoppas att träffen utöver tråkig heterna blev någorlunda lyckad.
Ber om ursäkt igen.

Ursäkter räcker inte när det handlar om stenskott och blästrade bilar. Hade jag fått stenskott pga dig hade du kunnat räkna med att jag söker upp dig och ser till att du gör rätt för dig och pröjsar min självrisk på 6000kr. Vilket jag hoppas du gör med Kameramannen och Kopenga's bilar.

BMW/Alpina - Only the best is good enough
Mitsubishi EVO IX "RalliArt" (2006)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

Tänker inte betala ett enda öre.. Det blev inga blästrade bilar, då har ni ingen aning om vad blästrade är. Och har man sin bil på en parkering på en olaglig träff så har man eget ansvar över bilen, och det stenskotten som blivit om det blev några från mig igår, det ber jag om ursäkt för och skäms. MEN stenskott kommer på nästan alla bilar dagligen men det är enkelt att lägga all skuld på en person, Jag var oansvarig och dum, men jag tänker inte betala ett öre tyvärr. då det är eget ansvar att ställa ut sin bil på en parkering till en olaglig bilträff. däremot hade det varit typ vallåkra eller något då skulle jag betalat ifall jag gjorde fel. DEt kan omöjligt ha blivit så mkt stenskott att man måste lacka om den delen av bilen, då det inte var mkt "grus" alls på parkeringen. Man ska inte ljuga för att få ut nytt har vart med om det tidigare och man blir bara förbannad...
Jag vet att jag gjorde fel.

MeepMeep Finraggare
3 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Som jag sa i PM - det finns egentligen inga regler förutom sunt förnuft dit glasflaskor och lakritssnören bland parkerade bilar inte hör till. Vill man stila så gör man det utanför parkeringen - INTE bland folk och andra bilar, framförallt när det sprang runt småknattar ner mot 2-års åldern på parkeringen.

Det är inte olagligt att stå parkerad på en parkeringsplats och prata med andra bilintresserade, så det snacket kan vi lägga ner. Vidare behöver jag inte ljuga mig till prylar - jag har råd att pynta dem själv, tack som frågar - men nu vet jag att den tog stenskott då jag stod precis där när det hände.

Ursäkten mottagen, vart skickar jag kvittot på lackjobbet? Och känner du inte för att betala, well - då kan du stanna i garaget med din bil i framtiden.

Senast redigerat av kameramannen (3 oktober 2010)

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

Som sagt jag tänker inte betala något tyvärr..

MeepMeep Finraggare
3 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Då kan du hålla dig borta från samtliga bilträffar i framtiden då taskigt beteende inte passar in i vårt intresse.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

Okej då håller jag mig borta från bilträffarna i framtiden..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang