Ikväll har man varit ute å försökt få loss pluggen som jag gjöt av originalhuven, den som ska va till kolfiberhuven den lossna till slut efter en del jobb lite slipning å sen ska de vaxas i några dagar
Ikväll har man varit ute å försökt få loss pluggen som jag gjöt av originalhuven, den som ska va till kolfiberhuven den lossna till slut efter en del jobb lite slipning å sen ska de vaxas i några dagar
har varit dåligt me tid under senaste tiden och nu till helgens bilträff ville ja inte ha kvar rinningarna på huven så de blev till att måla över dem snart kommer kolfiberhuven också på så de va inte SÅÅ viktigt hur resultatet blev
men här är iaf resultatet efter 2 timmar me pennan i hand kommentera gärna
har varit dåligt me tid under senaste tiden och nu till helgens bilträff ville ja inte ha kvar rinningarna på huven så de blev till att måla över dem snart kommer kolfiberhuven också på så de va inte SÅÅ viktigt hur resultatet blev
men här är iaf resultatet efter 2 timmar me pennan i hand kommentera gärna
jadu! ...va de heter har ja ingen aning om...de e från en båtfirma ja jobba för ett tag. så va de heter har jag ingen aning om! det jag vet är att fibrerna inte är vävda så att de ser helt kvadratiska ut utan de är rektangulära, du vet hehe..men tyvärr kan jag inte hjälpa där :S