Fick lånat en boggikärra ida på morran så fredrik åkte o hämta den, men när vi backa till bilen då tyckte ja det såg lite smalt ut.. så fick mäta och bilen var bredare än kärran så den skulle ju inte gått på hmm så fick kopplat ljuset och körde den istället. Kan ju säga att det var många blickar på bilen hehe undrade väl va d va för stolle som va ute o körde så.. kom fram utan problem, snackade med lennart om massa färg förslag och allt möjligt man kunde göra så det gjoirde ju inte saken lättare att bestämma.. Men körde in i lokalen och så plockade vi ner lyktor dörr sidor m,m så dom skulle börja slipa ner den o lägga fyller så snart som möjligt, eller vad han kallade det.
framskärmarna är det v70N eller v70N3 som är moddade? dom passar så bra emot lyset tänkte ja på det ser riktigt svårt ut och få till det om det är v70n är det v70n3 orginal front eller någon R front till den nya modellen ?
eller nu såg jag att huven, fronten och skärmarna är v70n3, mycket och bygga om ? Ser iaf klockrent ut på din
yes fronten är fron nya v70 ! ja det är en del som behöver byggas om, så kan du jämföra denna med en orginal v70 också av nya modellen så ser du endel ändringar så det är typ 2 skärmar, 2 stötfångare osv som är ihop byggda
sa gubben nått vettigt? fyller=sprutspakel e la det enklaste å förklara de med
Snackade lite om att d vart en jobbig dag mkt krångel, sen massa färg förslag och att dom skulle sätta fart med bilen så det var lite olika.. okej tänkte väl det va nått sånt bra så det blir jämt överallt då
Snackade lite om att d vart en jobbig dag mkt krångel, sen massa färg förslag och att dom skulle sätta fart med bilen så det var lite olika.. okej tänkte väl det va nått sånt bra så det blir jämt överallt då
Vad blir de för färg då? a dom snacka om att vi redan skulle börja me den i morn=)
Vad blir de för färg då? a dom snacka om att vi redan skulle börja me den i morn=)
VA du där förut? va så många folk där o jobbar så vet inte färg ja det får du nog snart reda på hehe
VA du där förut? va så många folk där o jobbar så vet inte färg ja det får du nog snart reda på hehe
haha a ja jobbar ju där:P fast jag stod å slipa på en tank bil i den andra verkstan så jag såg bara när du rulla in på gården=)
Det va läcker färg!! nått bra förslag om man vill ha typ mörk grått och röd eller nån annan färg det skiftar i?
Ju mörkare baslacker, ju grönare kommer den att bli(Den skiftar då i, från grön, gul, guld brun, blå), ju ljusare ju gulare blir slutresultatet, ehhm en orange supra här på gorg har orange, samma sak som adrians på hans sista bygge då han byggde om saaben, effekterna syntes inte på elmia men checka in dem utew i solen !, sedan tvillingarna med 240sx som Paul(paintworx) har jobbat på, sedan har vi en till kille med en vit bmw 6serie som skiftar från vitt i pearlserande kameleontlacker, jag kan ju ge dig ett exempel på något vi har lackat, som passaten(med röd baslack)och en speedfiht(ett racingbygge vid sidan om),
Grön: (Den skiftar då i, från grön, gul, guld brun, blå, mm)
orange: (skiftar till guld, orange, grön, ljusbrön, blå mm)
om du vill så kan jag ta fram andra bilar med andra baskombinationer!
Denna kameleontlacken funkar även till baklampor mm
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (21 mars 2011)