måste de va en bandpass då? jävligt snyggt med bara en fyrkantig låda med nackstödet å basarna riktat uppåt! så går det använda resten te nått vettigt med=)
måste de va en bandpass då? jävligt snyggt med bara en fyrkantig låda med nackstödet å basarna riktat uppåt! så går det använda resten te nått vettigt med=)
Nej bandpass blir det inte, kollade nu med o mina 15"are blir för stora, får ha tar på bra 10"are istället
Så har ja tänkt stegen, och en låda mot ryggstödet som blir större på sidorna och mindre bakom steget.
Nej bandpass blir det inte, kollade nu med o mina 15"are blir för stora, får ha tar på bra 10"are istället
Men har du kollat hur pass stor den skulle bli i en ISO Sealed? Tror inte den blir direkt stor.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Funderar på hur jag ska lacka.. ha kvar den lila eller ny färg. svårt
förslag?
Vill du vara med och tävla! ? Dela då denna länken och du har chansen att vinna valfri vara från alla länkar på hemsidan värde 200kr när det är 100pers som är med i KeepUp på fb! då lottar jag ut en av dom 100 eller den som är mest aktiv. nästa tävling blir när det nått 200pers och då vinner 2st Häng med
Jag tycker du ska ha en anorlunda färg eftersom bilen sticker ut! och om du har en anorlunda färg kommer den "synas" mer än avd den redan gör Älskar denna tråd!
Lamborghini orange är ganska najs, inte så värst vanligt. En polare lackade sin vallåkravinnande a-traktor i den färgen, mkt fint
Den är ganska neutral, men ändå ovanlig och står ut, och den är mycket fin Sen skulle lite "effekt" i lacken vara najs. Skiftningar till liiite liite grönt skulle vara perfekt.
Lamborghini orange är ganska najs, inte så värst vanligt. En polare lackade sin vallåkravinnande a-traktor i den färgen, mkt fint
Den är ganska neutral, men ändå ovanlig och står ut, och den är mycket fin Sen skulle lite "effekt" i lacken vara najs. Skiftningar till liiite liite grönt skulle vara perfekt.
Lite offtopic, Men har hummer med just Lamborghini orange blandad med hummer gul