I helgen har man pillat lite till, blev byte av stift, kopplade in btr´n, byte återcirkuleringsslangen för dumpen sen lite annat smått. Så det har inte hänt jättemycket, men framåt går det iallafall :)Har även beställt 2st r-spridare till, så har man 6st snart Sen kan det laddas på med tryck
Här kommer lite bilder:
Mätare, stift och lite annat
Ny knopp, den gamla var sleten. Så denna får duga sålänge
Bytte slangen med
Spolarbehållare
Btr´n
En bit kvar, jag skulle abra se om färgen stämde. Självkalrt ska kjolarna lackas
Idag kom det två gröna små gubbar på posten. Mina 465cc spridare alltså Så idag efter jobbet monterade jag dom. Stoppade även i turbochippet som Fekzen har gjort efter min setup Så blir skoj att se hur den går sen. Tyvärr har laddregulatorn eller generatorn sagt upp sig, så jag ska prova att byta regulatorn först och se om det funkar. Annars får man försöka få tag i en annan generator.
Vill få ut bilen så snabbt som möjligt. Men har en massa annat att göra och tänka på, så det får ta den tiden det tar.
men men Jag måste ha mer info. satt och läste tråden igen igår kväll och jakten är igång fortfarande efter en e34 ^^ Finns där nån video eller någe på körning med snurra?
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!