2344
Sök

Klarade ni uppkörningen på första försöket?

216 Inlägg
3 september 2008
klara teorin å körning på första

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
3 september 2008
Klarade både teori och uppkörning på första försöket smile Körde iof genom körskola men endå

Rock'n Roll

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
3 september 2008
Klarade både teori och uppkörning på första försöket. Detta trots att jag bara
kört ett fåtal gånger hos trafikskolan, samt bara gjort 3 av de 10 faserna. Kände
mig säker ändå. Sunt förnuft - Då funkar allt! wink

Datornörd
123 Inlägg
3 september 2008
Tog teorin på andra försöket. Uppkörningen på första. Hade uppkörning fredagen den 13:e kl 13, gissa om jag var nervös smile Hade lite problem med att stanna i backe. Det va is i backen, när jag stannade så gled bilen bakåt big_smile

17 Inlägg
3 september 2008
allt på första smile

Life Is Simple Make A Choise And Never Look Back

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 september 2008
teorin klarade man  på 7 försöket  jag var så säker på att jag skulle klara den utan att plugga xD fast var inte långt ifrån att klara smile uppkörningen klara man  på förstaförsöket + att de var ashalt så man fasna på  en parkering i uppförsbacke parkeringen var  glas hal ..  så fick man ett tips av hon som man körde med att jag jag skulle köra fram så jag får upp farten  sen svänga ut   tongue annars gick allt bra:P

typ..eh..va?
582 Inlägg
3 september 2008
Klarade både teori och uppkörning på första försöket. Detta för B-körkort då, har visserligen inget annat...än wink

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

246 Inlägg
3 september 2008
Tog allt på första både på B & C.

Kolm
3 september 2008
Blueberry skrev:
Om inte, vilka tabbar och misstag gjorde ni, eller var det rentav sveriges värsta kuggare som satt brevid er och surnade till för att dennes kusins marsvin hade dött..?

Jag vill höra era historier  smile

Eftersom jag snart har körkortet inom räckhåll, och inte har gjort någon uppkörning över huvud taget kan jag kanske behöva höra lite av era erfarenheter. cool

Jag har haft mitt körkort sen 5e juli. Jag klarade allt direkt. Men i teorisalen så spydde tjejen bakom mig av nervositet smile

15 Inlägg
3 september 2008
japp både tralle och bil smile

" Jävla Gött brännvin, vem fan släckte ljuset "

156 Inlägg
3 september 2008
klara teorin på 3 försöket. men ja hade helt perfekt uppkörning. till å med att uppkörningsgubben sa.
"tack för en trevlig åktur. de gick bra de här. " smile så de flött väl på. smile

4 299 Inlägg
3 september 2008
Haft mitt sen 29e mars, klarade allt galant på första försöket big_smile Så svårt e de ju inte när man tar de lungt o tänker förnuftigt.

Men sen får jag ju se hur de går på kommande, har ju bara B än sålänge tongue

1 675 Inlägg
3 september 2008
satte mig för första gången i en bil och övnings körde feb. 2005 och fixade körkortet april 2005 wink Snacka om att man ville ha bil smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 268 Inlägg
3 september 2008
Teori på första körningen på första teori för tung lastbil på första körning på första teori på släp på första körning på första wink

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
3 september 2008
Japp allt klarades på första försöket smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

5 Inlägg
3 september 2008
Skulle köra om en gående på en 90-väg på min första uppkörning. Sakta väl ned till 75-80, tog ut lagom avstånd och körde om. Tydligen saktade jag inte ned tillräckligt och tog inte ut tillräckligt med avstånd för körgubben kuggade mig tvärt när jag kört färdigt. Var väl tvungen att kugga några fler för dagen för att få en bättre kvot på sina papper, vad vet jag. Chefen på körskolan ringde dock upp gubben och skällde ut honom efter noter för att ha kuggat mig på en sådan sak.

Andra uppkörningen klarade jag utan omsvep. wink

"Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting" - Steve McQueen

54 Inlägg
3 september 2008
allt gick bra för mig på första smile

2 118 Inlägg
3 september 2008
st220hgv skrev:
Har klarat mig med ett försök alla 3ggr (B,C,och CE).

samma här, lika med teorin..

D.i.l.l.i.g.a.f

379 Inlägg
3 september 2008
B på första uppskrivning och uppkörning, samma med C. CE har jag uppskrivning nästa måndag får se hur det går då

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

plattsättare!
804 Inlägg
3 september 2008
first time

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Sök