tog uppkörningen på skojj och var helt säker på att jag skulle kugga.. 1 kärringstopp och 20 min senare när vi var tillbaka på parkeringen vi började var jag heeeelt säker på att jag hade kuggat... När han sa grattis till körkortet gjorde jag fågelholken ett tag, sen tacka jag för mig
B-kort teori = första försöket, full pott B-kort körprov = första
C-kort teori = första, full pott C-kort = andra (allmänt stressad, nervös, fumlade med reglagen, höll på att köra på en barn som sprang ut innan en rondell som inte fanns, men som KUNDE existera enligt uppkörningsmannen...)
D-kort teori = första, full pott D-kort = andra (körde upp på en refug, visste inte hur jag ställde in den trasiga ACn och tittade inte på passagerarna som inte fanns, men som KUNDe existera enligt uppkörningsmannen...)
Helvete då! Alla i detta forumet suger K*K på att köra bil!!!! Jag blev kuggad 5ggr för att jag hantera bilar som de ska göras!!!
Tror mer på att du är allmänt kass på att köra bil! Eller bara för dum att fatta hur man ska göra för att få körkort?
T-Ö-N-T
Jag skiter väl i körkort! Klarar mig bättre utan! Sedan kan ändå inte snuten ta mig eller några andra då jag moddat min bil så den kan flyga! Så prata för dig själv om att suga på att köra bil!!!