Rasmus!!!! what can I say!!!??? U DA MAN!!! GR8 achievements on ur 1st ever drift practice on a real race track, which was actually ur 1st test drive of ut new modified ride
KEEP IT UP n drift ya @ HLMK BIVARÖD ROUND 2!!
Rasmus_94 skrev:
Tackar så mycket. Åkte fullt lock i både hårnålen och 90 graderskurvan i slutet av dagen. Träningen gav resultat.
Det gick ju riktigt bra. De första rundorna lite försiktigt men sedan laddade du på ordentligt och höll i så att du fick till det mycket bra. Imponerande körning!
Innan denna första drifttest har han bara övningskört c:a 3 mil i bilen vilket gör de hela ännu mer imponerande
Jag var inte där och såg, har bara sett bilder... Men jag är så galet imponerad över att du är så driven, och fullföljer dina drömmar. RESPEKT!!! Hoppas du går långt, jag håller tummarna.
Ingen som helst erfarenhet av drifting! Såg den lilla filmen! Och för att inte ha ens testat innan "på bana" så såg det riktigt bra ut! I alla fall enligt mig
Ingen som helst erfarenhet av drifting! Såg den lilla filmen! Och för att inte ha ens testat innan "på bana" så såg det riktigt bra ut! I alla fall enligt mig
Men som skrivet jag har ingen erfarenhet alls
Go BIG or go home!
Tack så mycket, gick riktigt mycket bättre i dem sista rundorna för dagen. Tyvärr har jag ingen film på det.. Nu laddar vi inför helgen på Bivaröd!
Har fått en ny uppsättning spacers av Patrik på Spacer.se, ett nytt material som jag ska testköra åt honom så därför är min första uppsättning till salu, obetydligt använda! 2x 25mm + 2x 40 mm Spacers med M14x1,5 gänga säljes inkl muttrar. PMa eller ring 070-3801088
Åter stort tack till Patrik och Spacer.se!
Idag har KHRacing hjälpt mig ta bilen till och från min skola, tack för det! På skolan fixades avgasvärdena och framlyktan så nu är jag redo för ombesiktning!
seriöst, jag får nog ta bort prenumationen snart.. blir sjukt avis av ditt arbete/körning ! :o är själv 17, och önskar nu att jag inte lagt pengar på massa annat, (fyrhjuling, moped osv) utan sparat och gjort som du gjort,
känns som att du är väldigt bra för att inte ha kört så länge, ser ut så på bilderna iaf, måste komma o kolla nån gång när du kör kommer du köra nått på mantorp park?
seriöst, jag får nog ta bort prenumationen snart.. blir sjukt avis av ditt arbete/körning ! :o är själv 17, och önskar nu att jag inte lagt pengar på massa annat, (fyrhjuling, moped osv) utan sparat och gjort som du gjort,
känns som att du är väldigt bra för att inte ha kört så länge, ser ut så på bilderna iaf, måste komma o kolla nån gång när du kör kommer du köra nått på mantorp park?
Får börja med att tacka för kommentarerna, bilen gick otroligt bra och bara man vågar så går den exakt som villl. Ska tilläggas att det hände några gånger i början att man hamnade ut på gräset pga att man inte vågade och bilen började understyra.
Det här med sparande och så handlar nog mycket om vad man har som mål och vad man prioriterar mest. Det krävs ju mycket mer än bara en bil och lite sparade slantar. Du ska också veta att det är aldrig försent. Gör det som är just din grej och var stolt över det du gör.
Vi får se om det kanske blir Actionmeet senare i år. Nu på lördag-söndag är det tävling på Bivaröd och kvalificering till Mantorp, efter det får vi se hur vi ligger till. Full lock och håll stumt
Får börja med att tacka för kommentarerna, bilen gick otroligt bra och bara man vågar så går den exakt som villl. Ska tilläggas att det hände några gånger i början att man hamnade ut på gräset pga att man inte vågade och bilen började understyra.
Det här med sparande och så handlar nog mycket om vad man har som mål och vad man prioriterar mest. Det krävs ju mycket mer än bara en bil och lite sparade slantar. Du ska också veta att det är aldrig försent. Gör det som är just din grej och var stolt över det du gör.
Vi får se om det kanske blir Actionmeet senare i år. Nu på lördag-söndag är det tävling på Bivaröd och kvalificering till Mantorp, efter det får vi se hur vi ligger till. Full lock och håll stumt
Mvh Rasmus
ALLA var ute i gräset, var man inte i gräset så fegkörde man!
Ta och titta in filmen med Rasmus som är producerad av JAMedia!
Ronny Thomasson som driver JAMEDIA.nu satte sin Go-pro actionkamera på bilen och klippte ihop en film åt mig. Tackar så grymt mycket för det! Rasmus Möller Driftpremiär @ Ring Knutstorp