skall han ha bur skall ha fasiken ha en godkänd sådan...
Blir ju bara så jävla bökigt att hålla på att notcha och svetsa. Sen vet jag inte hur det är att svetsa själv heller. monterade min apex-bur på typ 1 timme
Blir ju bara så jävla bökigt att hålla på att notcha och svetsa. Sen vet jag inte hur det är att svetsa själv heller. monterade min apex-bur på typ 1 timme
jäklas med dig bara kompis.
känner jag Rasmus rätt så vill ha han e godkänd bur direkt.
Klart när jag ska ha bur så ska den vara godkänd, annars kan man lika gärna skita i det. Vi får se vad marknaden har att erbjuda då annars gör jag en själv efter Proint reglerna.
Klart när jag ska ha bur så ska den vara godkänd, annars kan man lika gärna skita i det. Vi får se vad marknaden har att erbjuda då annars gör jag en själv efter Proint reglerna.
3" systemet med 3" fullflödesdämpare och 4,5" Japsdämpare
Tagit bort styrservon för bättre styrkänsla och att ratten snurrar snabbare.
Blivit tvungen att lyfta toppen eftersom en pinnbult till grenröret knäcktes och resulterat endel strul som kräver detta. Passar då på att göra ett kamremsbyte, göra rent insuget inuti, koppla om vattenrören för att minska temperaturen i insuget. Ventilernas täthet kommer kontrolleras och toppen kommer förmodligen portas av Team Bonnmeck.
Toppen åkte av väldigt smidigt.
Vevhusanslutningen till insuget på baksidan ska pluggas och leda alla slangar till separat oil catch tank för att hålla det rent inuti.
Det långa vattenröret till turbon dras förbi insuget för att få ner insugets temperatur.
Nu är toppen hos team bonnmeck för att fixa till grenrörsbulten och få sig en översyn. Blir att beställa hem lite nya grejor i dagarna för att få på toppen igen. Sen lovar jag att allt godis som väntat alldeles för lång tid nu åker på