Då har man rivit loss allt på min motor förutom vevaxeln men den åker ur i möra eller idag kanske
Sen har vi tagit in Frankieboy_87 S4a och rivit ur motorn på den och fann att det satt ett Wagner grenrör på den samt en kullagrad Garett turbo på den så skall bli spännande å se om det sitter nå mer godis i den när motorn rivs.
Sen så är det ju alltid svårt att inte spexa å fula sig när man har skoj i garaget! ^^ haha Franken kör filtrerat!
Mappen är gjord för grenröret, spridarna och 7a kamaxlar samt LLM jag använder. Sen turbo som är till mappen är en KKK 26/27 med 8ans avgas impeller etc :p minns inte exakt. Får ju mappa om sen men tror det kommer funka rätt ok. Ska köra med bredbandslamda sen så jag har koll på blandningen.
Mappen är gjord för grenröret, spridarna och 7a kamaxlar samt LLM jag använder. Sen turbo som är till mappen är en KKK 26/27 med 8ans avgas impeller etc :p minns inte exakt. Får ju mappa om sen men tror det kommer funka rätt ok. Ska köra med bredbandslamda sen så jag har koll på blandningen.
Det låter fint, ska bli underbart att se hur den kommer gå! Riktigt bra att du satsar stort nu,följt detta från grunden och har alltid vart underbart att titta på!
Det låter fint, ska bli underbart att se hur den kommer gå! Riktigt bra att du satsar stort nu,följt detta från grunden och har alltid vart underbart att titta på!
tackar roligt att veta att det man gör fångar intresset hos andra Bygger kommer löpa på nu framöver så ska vi se vart det slutar