Har handlat på mig ännu mer Rs4 B5 grejor idag så nu är det fan komplett snart, tror inte jag saknar något nu för utom ett innertak ifrån en facelift utan taklucka
Ser jätte bra ut tog mig ett par timmar att läsa tråden, grymt bygge fortsätt så och hopps bilen blir klar
Roligt att höra att det är människor som tar sig tid att vilja läsa och följa mitt projekt. Det som gör att allt står still nu är ju typ att jag inte har en lokal som är stor nog så jag kan riva ut inredningen och börja kapa och svetsa iordning bakskärmarna och dra nya kablar etc. Men det kanske löser sig snart nog.
Idag kom det en låda med Rs4 Grejor så det vart "Lilla julafton" i garaget!
Efter jag hade packat upp sakerna så började jag riva isär inredning i den mån jag kan eftersom mitt garage är så smalt får jag inte upp dörrarna helt å kan plocka ut stolar å instrumentbräda etc men gör det man kan tills det tar stopp å går vidare på nästa grej.!
Skulle byta fjäderbenen ikväll men det visade sig att en viss bult inte riktigt gick att ta ur så jag får så lov att lyfta ur motor samt växellådan och ta ner hela bryggan å blästra å måla den på engång medans jag ändå håller på... Sen blir det väl nya starkare bussningar på engång då Vill önska alla läsare en Riktigt God Jul!
Näe här kapas inget :-p gör det riktigt istället så att säga, jag har alltid velat lackera framvagnen å byta bussningar etc så nu kommer det bli gjort ;-)