1618
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

63 Inlägg
18 maj 2011
btw, jag har redan tjuvkollat på de färdiga dekalerna:) bra med en kompis som Adam;)

pejap-racing.com

850teefem
19 maj 2011
min är ju inte världens snyggaste evo. finns lite skavanker på den men ska väl ställa ut ändå. eller vad tycker ni? mvh

7 120 Inlägg
19 maj 2011
Alla är välkomna! Säg den 90-tals japanare som inte har skavanker big_smile

59 Inlägg
19 maj 2011
Vädret för nästa vecka ser ut att bli riktigt bra änsålänge smile

7 Inlägg
19 maj 2011
Bilen är inte besiktigad så jag missar detta

clubjdm.se
462 Inlägg
19 maj 2011
På Lördag kommer jag lägga upp fullständig information om Club JDMs rutt ner till Wangan och vi kommer börja vid Mantorp Park runt 4-5 på morgonen. Information om dekaler, vilka bilar som kommer etc kommer på lördag.

Hoppas det blir en bra träff och ser fram emot att träffa många trevliga likasinnade. smile

www.clubjdm.se

Fortkörare
1 101 Inlägg
19 maj 2011
Eurospecen skrev:
Nismo_200sx skrev:
Vädret för nästa vecka ser ut att bli riktigt bra änsålänge smile

Fyfan om det börjar regna just den dagen! mad

Blir det regn tycker jag att vi hittar på en "Plan B" ..Att vi våldgästar ett parkeringshus.. Tex. Ikeas e rätt så stort... Även dunkers.. wink Men det är något arrangörerna får ta ställning till.. detta var bara ett förslag smile

1 255 Inlägg
19 maj 2011
Kommer inte ha skylinen klar så får bli o köra evo ner >_<

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

1 866 Inlägg
19 maj 2011
JDMCRAZE skrev:
Ja men tanken e ju inte att pengarna går i våra fickor så, dem kommer användas till det som kanske kommer på Wangan Meet 4:Battle Day wink *påhittat namn* dock låter d ju bra iofs.

Tro mig,det som ligger i pipeline är INTE gratis och vi gör detta för er skull wink
Vi älskar ju bilar och speciellt japanska smile

Angående pokalerna kan jag säga rakt att det bara var en kostnadsfråga..
Men vi har detta i åtanke tills nästa gång.

Vi har ju
- Peoples choice
- 1-3
- Longest distance

Den som vinner People's choice får även vara med i en Superior Imports film så wink
Något som i sin tur kommer göra bilen till rikskändis i hela landet.. vilket jag anser är ganska mer värt än EN pokal wink

Förra gången hade vi 1-3 streetcar och motor samt även People's choice smile
Men självklart ska vi utöka till nästa gång!!

Det är ju NI utställare som gör träffen smile
Självklart tar vi till oss all kritik o feedback!

okej det med Wangan Meet 4:Battle Day och ett super fint pris låter ju bra! Men själv tänker jag såhär: Är det inte bättre att ha många olika priser/pokaler/möjligheter att vinna något än att ha kanske 3 priser plus ett super fint pris? ( om man har typ 70+ utställare )
I det senare fallet blir det bara 4 personer som åker från eventet grymt nöjda/lyckliga och belåtna medans i det första exemplet kan du få väldigt många nöjda/glada/lyckliga deltagare! ( kanske 10-20st )
Funderar lite på om man inte tjänar mer/lockar till sig fler utställare om man kan "belöna" fler/göra fler lyckliga! Det är ju dock bara ett fåtal bilar/personer som har chans till det där super priset du pratade om :-)  typ eliten/proffsbyggarna.
bara lite tankar från mig :-)

2 077 Inlägg
19 maj 2011
RichiB skrev:
JDMCRAZE skrev:
Ja men tanken e ju inte att pengarna går i våra fickor så, dem kommer användas till det som kanske kommer på Wangan Meet 4:Battle Day wink *påhittat namn* dock låter d ju bra iofs.

Tro mig,det som ligger i pipeline är INTE gratis och vi gör detta för er skull wink
Vi älskar ju bilar och speciellt japanska smile

Angående pokalerna kan jag säga rakt att det bara var en kostnadsfråga..
Men vi har detta i åtanke tills nästa gång.

Vi har ju
- Peoples choice
- 1-3
- Longest distance

Den som vinner People's choice får även vara med i en Superior Imports film så wink
Något som i sin tur kommer göra bilen till rikskändis i hela landet.. vilket jag anser är ganska mer värt än EN pokal wink

Förra gången hade vi 1-3 streetcar och motor samt även People's choice smile
Men självklart ska vi utöka till nästa gång!!

Det är ju NI utställare som gör träffen smile
Självklart tar vi till oss all kritik o feedback!

okej det med Wangan Meet 4:Battle Day och ett super fint pris låter ju bra! Men själv tänker jag såhär: Är det inte bättre att ha många olika priser/pokaler/möjligheter att vinna något än att ha kanske 3 priser plus ett super fint pris? ( om man har typ 70+ utställare )
I det senare fallet blir det bara 4 personer som åker från eventet grymt nöjda/lyckliga och belåtna medans i det första exemplet kan du få väldigt många nöjda/glada/lyckliga deltagare! ( kanske 10-20st )
Funderar lite på om man inte tjänar mer/lockar till sig fler utställare om man kan "belöna" fler/göra fler lyckliga! Det är ju dock bara ett fåtal bilar/personer som har chans till det där super priset du pratade om :-)  typ eliten/proffsbyggarna.
bara lite tankar från mig :-)

Ja jo men det kommer nog till nästa gång om expanderingen går som vi vill.
Alla i Crew tog beslut om dessa pokalerna sen är det en kostnadsfråga med, jag har tex inget välbetalt jobb som exempel.
Dem är redan beställda och vi kan inte beställa ett sett till pokaler nu heller.
Det får bli så denna gången!

men förra eventet igen så kom ju en subaru legacy 3a wink
Inget kjolpaket etc ^^
Det visar att ALLA kan vinna ;D

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

850teefem
19 maj 2011
Aerodynamik skrev:
Alla är välkomna! Säg den 90-tals japanare som inte har skavanker big_smile

jo de har du rätt i hehe big_smile men då ställer jag ut den tongue inte många EVO IV som kommer vad jag fattat tongue

192 Inlägg
19 maj 2011
Jag kan hålla med om att det inte går hålla någon "Sosse-taktik" i att alla som kommer lämnar nöjda med ett tröstpris, men vi jobbar däremot på att lansera en egen Superior-jurypanel som enbart går efter att få lite ära och berömmelse som pris. Detta vid sidan av Wangan-crews bedömningar.

Givetvis kommer de "stora hundarna" tävla om ädla medaljer, men någon form av enklare pris kommer då också skulle finnas. Så man har bredd och alla verkligen känner att med ett roligt koncept och smart val av uppgraderingar kan man vinna "pris" ändå.

Vi gör ju alla detta för skojs skull ändå, och då är en klapp på ryggen och kanske en liten feature i form av ett proffs-foto mer värt än ingenting? :-)

egen företagare
630 Inlägg
19 maj 2011
Jag tänker så här
ENDA anledningen till att jag ställer ut är för att sponsra träffen med välbehövda slantar, jag är inte ute efter att vinna, varken pokaler, ära eller en plats i en film. Jag åker ner för att se på schyssta bilar, träffa roligt  folk som har bilar (japanska bilar) som intresse, och för att ha jävligt roligt.

så länge ingen ställer till med bekymmer så kommer jag lämna träffen glad och nöjd även om jag inte vinner.

OM man nu promt vill vinna pokaler eller så. lägg då ner hela er själ i bilen, riv ner den, bygg den från grunden, starta projekttrådar. MEN FÖR ALLT I VÄRLDEN, bygg INTE din perfekta bil, utan se till att uppfylla andras drömmar, då vinner du priser, eller det är iaf vad jag tror/tycker....

420 Inlägg
19 maj 2011
pzymon skrev:
Jag tänker så här
ENDA anledningen till att jag ställer ut är för att sponsra träffen med välbehövda slantar, jag är inte ute efter att vinna, varken pokaler, ära eller en plats i en film. Jag åker ner för att se på schyssta bilar, träffa roligt  folk som har bilar (japanska bilar) som intresse, och för att ha jävligt roligt.

så länge ingen ställer till med bekymmer så kommer jag lämna träffen glad och nöjd även om jag inte vinner.

OM man nu promt vill vinna pokaler eller så. lägg då ner hela er själ i bilen, riv ner den, bygg den från grunden, starta projekttrådar. MEN FÖR ALLT I VÄRLDEN, bygg INTE din perfekta bil, utan se till att uppfylla andras drömmar, då vinner du priser, eller det är iaf vad jag tror/tycker....

well said! smile .. men jag ska fortfarande åka i din skyline, TACK FÖR MIG.

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

850teefem
19 maj 2011
pzymon skrev:
Jag tänker så här

tycker helt klart samma sak som dig.. Men inte kul o ställa ut o någon kommer fram o skrattar åt en typ de jag menar :S

192 Inlägg
19 maj 2011
pzymon skrev:

Liten twister där i slutet, du är rätt ute i det mesta du säger- men våran satsning på detta kommer göra alla dessa "systematiska" bilbyggare rätt besvikna; och istället fronta genuina och originella projekt med själ i!

egen företagare
630 Inlägg
19 maj 2011
Superior-Micke_J skrev:
pzymon skrev:

Liten twister där i slutet, du är rätt ute i det mesta du säger- men våran satsning på detta kommer göra alla dessa "systematiska" bilbyggare rätt besvikna; och istället fronta genuina och originella projekt med själ i!

Jag håller med er också, men tyvärr känns det som att allt för många byggare undrar och vill ha svar på vad andra människor vill att dom ska bygga... Och när byggarna gör som dom vill får dom cred och uppmärksamhet, vilket resulterat i pokaler och priser...

SR20 Spirit
335 Inlägg
19 maj 2011
850teefem skrev:
min är ju inte världens snyggaste evo. finns lite skavanker på den men ska väl ställa ut ändå. eller vad tycker ni? mvh

Riktiga bilar har lite skavanker smile våga vägra trailer-queens! cool

SR20 Spirit
335 Inlägg
19 maj 2011
Bullet--- skrev:
LazyStance skrev:
850teefem skrev:

Riktiga bilar har lite skavanker smile våga vägra trailer-queens! cool

helt rätt, bilar är ju till för att användas big_smile

precis smile min är ett bra exempel på det ;p det mesta är utbytbart så vafan smile

388 Inlägg
19 maj 2011
pzymon skrev:
Superior-Micke_J skrev:
pzymon skrev:

Jag håller med er också, men tyvärr känns det som att allt för många byggare undrar och vill ha svar på vad andra människor vill att dom ska bygga... Och när byggarna gör som dom vill får dom cred och uppmärksamhet, vilket resulterat i pokaler och priser...

här finns regelboken domarna på SCF använder

http://streetcarsfest.com/images/storie … leBook.pdf

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

Sök