Kul idé, jag har dock minnet av Starscream som den teckade versionen. "the cube" hette "Vector Sigma" Mina favorit leksaker, (hade dock inte starscream, han var ta-mig-fan omöjlig att få tag i) men det här måste jag allafall följa för att få se slut resultatet
EDIT Allspark hette ju kuben ja, sorry
Hehe japp.. Kul, får hoppas resultatet blir så bra som det blir i mitt huvud iaf.. Man vill mycket men det ska ju finnas kunnande och ekonomi framförallt..
Snofi skrev:
Ska du figurmåla den? för jag har en polare som sitter och målar Warhammer gubbar och han gör det jävligt grymt! Du kan ju höra av dig om det av intresse så kan jag höra med honom.
Tack! Nja alltså jag har en lite större grej på G från Ebay.. Så troligtvis blir denna bara som en kul grej. Ev. att jag målar ögonen röda på den då jag sj hållt på en hel del med modeller tidigare. Men ingen större energi kommer läggas på denna gubbe. Han är trots allt bara 3cm hög så folk kommer knappt se detaljerna ändå om de tittar in i bilen tror jag.. Men stort tack för förslaget!
Kul att se att du gav allspraken ett nytt försök, jag åker hem imorgon kl. 08 så vill du ha någon hjälp ikväll så får du höra av dig
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Inget sensationellt har väl hänt egentligen.. Inatt har jag beställt fler symboler liknande de på sida 1, dock är dessa mindre och inte exakt likadana. Lådan skall jag fortsätta med nu i helgen om jag hinner hade jag tänkt. Men vi får se Det blir nu i Januari som stereo inhandlas iaf. Kolfibret finns en liten möjlighet att jag skaffar nu i December dock, den som lever får se Sen beror det lite på vad tomten kommer med också..
Ok, idag har jag gett mig på kuben på allvar iaf.. Nu är det första lite större motivet färdigdremlat. Det tog väl några timmar, så jag hade nog underskattat mängden arbete som det innebar.
Nästa vecka borde så mina nya ******* till bilen dyka upp Får se om jag låter alla se det eller om jag väntar lite, typ till mars då jag kommer hem igen troligtvis..
Bara en liten tanke. Borde det inte gå att få det fräst med hjälp av en dator? Ingen aning om va det skulle kosta men bra en tanke. Sen är det alltid kul att göra själv också men.
Bara en liten tanke. Borde det inte gå att få det fräst med hjälp av en dator? Ingen aning om va det skulle kosta men bra en tanke. Sen är det alltid kul att göra själv också men.
Jo jag har tänkt samma tanke, problemet med det är som du säger, att det troligtvis skulle kosta. Dessutom känner jag ingen som sysslar med det. Sen ja, lite kul är det att göra det själv även om det tar tid..
Dark-Red skrev:
Kanske röd belysning inne i cupen? skulle likna det "onda"
Funderat på att ha xenonvitt i innerbelysningen, men rött i bakluckan. Alternativt att jag skulle haft något som lös i själva kuben. Allra helst så skulle xenongloberna ha lyst rött, doch har jag upptäckt att de är förseglade och får/kan ej öppnas utan att sabba garantin