Jo fan .. hur gåre. ? fixat hjul inställningen än?
Har som sagt varit i Frankrike i lite drygt en vecka Polaren som ska fixa hjulinställningen har haft lite fullt upp den senaste tiden så det får bli när han har tid Ska ev. skruva in styrleden lite på ena sidan imorgon efter jobbet om det finns tid och sen ska jag väl börja på med kupéfläkten oxå om jag orkar
Lite suddig bild men hade inte den bästa kameran heller :p
De va snyggt ! Har du mer bilder?
Tackar Ser riktigt fin ut din V8 oxå! Kommer mer bilder när jag fått på mina egna, dom på den bilden är en polares hjul som jag lånade för att testa om dom gick över nya bromsarna
Tacktack, alltid trevligt med lite nytt folk som läser! Ska ta mig tid att läsa igenom din projekttråd jag med när jag inte är så trött :p Ser riktigt fin ut 80in din iaf! Brukar du åka på några träffar med den?
Vad är det för storlek på de skivorna? 345mm? Ser bra ut i alla fall! Kommer köra på S6-grejer till min, det får duga... ;-) Ufona räcker inte alls till med den prestandan bilen har! :-O Riktigt snyggt i alla fall!
Vad är det för storlek på de skivorna? 345mm? Ser bra ut i alla fall! Kommer köra på S6-grejer till min, det får duga... ;-) Ufona räcker inte alls till med den prestandan bilen har! :-O Riktigt snyggt i alla fall!
Tacktack, uppskattas verkligen! Det är 321mm, från S4 (b5) Är S6 ok jag har på min oxå, blev inte så mkt dyrare med dessa än vad de blivit med kompletta S6 fjäderben Näe, dom funkar bra sålänge dom är kall men de är dom ju inte spec länge Tackar
Tacktack, alltid trevligt med lite nytt folk som läser! Ska ta mig tid att läsa igenom din projekttråd jag med när jag inte är så trött :p Ser riktigt fin ut 80in din iaf! Brukar du åka på några träffar med den?
Tackar tackar, ja det brukar bli några träffar per år I år blir det en nyrenoverad motor som jag nästan är klar med samt ni inredning som jag ska sy då jag går möbeltapetserar utbildningen. Härligt, hoppas du tycker om vad du läser sen
Tackar tackar, ja det brukar bli några träffar per år I år blir det en nyrenoverad motor som jag nästan är klar med samt ni inredning som jag ska sy då jag går möbeltapetserar utbildningen. Härligt, hoppas du tycker om vad du läser sen
Okejokej, kul Ska du på myckelbyträffen då? Håller på o läser för fullt men de va ingen kort tråd direkt :p
Snackade med polaren om hjulinställning idag och det blir troligtvis på onsdag Så jag o farsan va ut och rengjorde och smörjde ena styrleden ikväll, blev bara en sida då det tog lite mer tid än väntat att få loss sakerna samt att det var lite småkyligt. Meka bil utomhus när de bara är 2 plus är inte att rekommendera men vad gör man inte :p snöade även en liten stund Tur att man har carport iaf!
Nya fälgarna har kommit dom med förresten, tänkte hämta dom imorn eller på onsdag Dock kommer dom inte monteras förrän nästa månad då ekonomin inte tillåter däck och spacers på samma gång :p
Okejokej, kul Ska du på myckelbyträffen då? Håller på o läser för fullt men de va ingen kort tråd direkt :p
Vet tyvärr inte var den är? Ha ha ja den är på några sidor
Myckelby ligger i dalarna utanför Hedemora :-) Kolla på t.e.x NordicAudi så kan du hitta reportage o bilder från samtliga träffar, tror det blir 8:e gången i år! :-P
Myckelby ligger i dalarna utanför Hedemora :-) Kolla på t.e.x NordicAudi så kan du hitta reportage o bilder från samtliga träffar, tror det blir 8:e gången i år! :-P
Brukar vara en trevlig träff Är "bara" 7:e året enligt hemsidan :p Kommer du med V8an i år Gurra?
Brukar vara en trevlig träff Är "bara" 7:e året enligt hemsidan :p Kommer du med V8an i år Gurra?
7 år eller 8... tiden går så fort! :-P
Jepp, i år blir det Våttan som får stå för showen! A4an är så gott som såld, o en Skoda skäms ju lite för sig på den parkeringen... ;-) Våttan har säkert rullat 120 mil nu utan problem! Helt otroligt med tanke på att den hade rullat max 10 mil på 4 år, innan dess... :-O
7 år eller 8... tiden går så fort! :-P
Jepp, i år blir det Våttan som får stå för showen! A4an är så gott som såld, o en Skoda skäms ju lite för sig på den parkeringen... ;-) Våttan har säkert rullat 120 mil nu utan problem! Helt otroligt med tanke på att den hade rullat max 10 mil på 4 år, innan dess... :-O
Hehe, ja den gör ju de :p Låter bra det! Nja Skoda hör väl inte riktigt hemma där :p Skönt! hoppas den får rulla många fler problemfria mil!