persson-89: Tackar så mycket!
Jiar: Det har stått helt still med bygget sen motormässan där.
Jobbet bla har tagit för mycket tid nu sista tiden... men, men.. Så är det ibland.
Kan passa på och berätta nu också att detta projekt kommer vila ett tag då jag har införskaffat en till bil som kommer få gå före, och som även kommer få ta del av en hel del saker jag tidigare införskaffat till 200an.
Jag fick för några veckor sedan erbjudandet att köpa donatorbilen som SR20 motorn kommer från då föregående ägare insett att hans tid inte räckte till för att slutföra motorbytet.
Efter lite funderande så var erbjudandet för bra för att tacka nej till då jag har alla saker för att få den komplett och körbar igen.

Bilen är en Nissan 180SX RPS13 -97 som gått lite under 10000mil med en massa kul utrustning på och i.
Så det fick minsann bli affär på den.

En ny projekttråd om den bilen kommer upp i nästa vecka skulle ja kunna tänka mig. Där kommer jag även att mer i detalj speca vad som finns för saker på bilen i dagens läge. Och givetvis mer bilder!

En bild till er här så länge. Detta taget precis efter att jag hämtat den i slutet på förra veckan.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/71/70076/70076-f6578ce3492e4f54f76f77b5079b29f8.jpg]()