ekelund88 skrev:
Zazze skrev:
Funderar på att köpa ett nytt baspaket till min vinterbil. Har bra stereo och beställt nya högtalare till bilen. Så nu ska jag ha ett slutsteg och en låda (helst 2x12") i 7000kr klassen. Någon som kan komma med lite förslag på paket eller var man kan få tag i vettiga prylar.
Så jävla trött på Ljudstudion och BRL. Vill prova nått annat. Länka gärna till intressanta prylar.
Tack så mycket.
enligt mig en roger på ljudstudion en av dom bättre killar jag haft o göra med

Håller me! Roger är en kanon kille...
Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!