Updajjt och en tråkig sådan men har iaf vart in på volvo och beställt kylarbalken och botten på batteri lådorna, lika bra att byta bägge när man ändå håller på! Så nu är man fattig igen
Updajjt och en tråkig sådan men har iaf vart in på volvo och beställt kylarbalken och botten på batteri lådorna, lika bra att byta bägge när man ändå håller på! Så nu är man fattig igen
Hur mycket ville Volvo ha för det?
Mycket Lådorna var ju inte så dyra 500st men balken kosta ju typ 1500
Det är för kalt att vara ute nu så då tog jag och skruvade isär en shiftligt jag hadde liggandes, bilder kommer på det senare. Kommer nog bli bra när det är klart
Började plocka bort lite lister under handsfacket mm igår så jag kommer åt att dra ut kabel stammen!
Blir till att löda på kablar till dioden och sätta den på nått fint sätt i instrumentet Sen skall den man ställer in varvet på monteras diskret nån stans!
En fråga, hur får man bort botten där batteriet står så som du gjort på bilden?
Du får börja med att borra ur punkterna, sen får du ta hammare och huggmejsel och bara köra på litr krångligt ibörjan den plåten man ska fästa den nya botten i måste ju vara fin hah
Dåligt med kommentarer här tycker jag men men idag så påbörjade jag att ta bort kabel stammen i motorrummet! inte det lättaste med - grader och stela kablar men fick bort en hel del!
Imorrgon blir det nog till att ta bort abs enheten! Funderar på ifall jag ska ta bort den helt? vad behövs göras ifall man ska bort med den? måste man byta bromscyllinder? kabel stammen till abs enheten är det bara att dra bort skiten?
Abs är väll bra att ha, "drifting bygge" så den här bilen ska de tävlas med eller? äre en bil som ska gå på vanlig väg är de fördel att ha abs så då tycker jag du ska behålla den.
Abs är väll bra att ha, "drifting bygge" så den här bilen ska de tävlas med eller? äre en bil som ska gå på vanlig väg är de fördel att ha abs så då tycker jag du ska behålla den.
Varför är det en fördel med ABS ?
Jag själv bromsar hårdare & med kortare bromssträcka utan ABS än med.
Både tävlingar och gata är det tänkt, Det är mer ivägen än till hjälp just i detta syfte! Vet att det funkar att rycka en säkring så skall det funka som utan abs.
Varför är det en fördel med ABS ?
Jag själv bromsar hårdare & med kortare bromssträcka utan ABS än med.