Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
18 april 2011 · 335 Inlägg

dannekart skrev:

Audi_Adam skrev:

850_GLT skrev:

stämmer bra det

bara komma fram till dig i mantorp då? smile

eller mig tongue

jag får inte prata med främmande gubbar för mamma..

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
danielffs
18 april 2011 · 308 Inlägg

Kanske det, men vet alla att det är han som delar ut dom då? knappast.
tror det är bättre att dela ut en lunta till varje karavan som kommer.

850_GLT
18 april 2011 · 947 Inlägg

vi kommer att stå vid infarten å dela ut dom.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
danielffs
18 april 2011 · 308 Inlägg

okej=)

850_GLT
18 april 2011 · 947 Inlägg

danielffs skrev:
Kanske det, men vet alla att det är han som delar ut dom då? knappast.
tror det är bättre att dela ut en lunta till varje karavan som kommer.

alla borde veta eftersom dom ser vem som anordnar karavanen då dom anmäler sig.. å som sagts tidigare så syns min bil å den kommer stå vid infarten då ja mfl kommer dela ut dekalerna där.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
dannekart "Go wide or go home"
18 april 2011 · 44 Inlägg

danielffs skrev:
borde väll delas ut mer centralt istället för att alla ska gå och hämta sin hos  samma person som inte speciellt många kommer veta vem det är iallafall?tongue

Får väll kolla upp dom som delar uts bilar smile

Nissan 200sx s13 ls1 V8
maccee1
18 april 2011 · 3 Inlägg

marcus, volvo 855 t5, plt893, motala

LIVINL0UD
18 april 2011 · 1 582 Inlägg

Jag vill även passa på att anmäla mig och min egna bil för karavanen, vi blev lite fler än planerat så vi måste ta båda bilarna upp smile kommer att åka med karavanen från Örebro om den blir av annars direkt till Mantorp för att möta resten.

LIVINL0UD
Aid Galijasevic
Audi A4 1.8t quattro
CMN161
Karlskoga

850_GLT
18 april 2011 · 947 Inlägg

LIVINL0UD skrev:
Jag vill även passa på att anmäla mig och min egna bil för karavanen, vi blev lite fler än planerat så vi måste ta båda bilarna upp smile kommer att åka med karavanen från Örebro om den blir av annars direkt till Mantorp för att möta resten.

LIVINL0UD
Aid Galijasevic
Audi A4 1.8t quattro
CMN161
Karlskoga

du har ju redan anmält dig med en bil. Du kan inte anmäla andras bilar med ditt anv namn om det är de du gjort tidigare

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
LIVINL0UD
18 april 2011 · 1 582 Inlägg

Jo men blir ju ganska svårt för min polare att anmäla sig själv då han inte är medlem på garaget.org??? Det är ju som sagt 2 bilar och 2 olika ägare på dom smile

850_GLT skrev:

LIVINL0UD skrev:
Jag vill även passa på att anmäla mig och min egna bil för karavanen, vi blev lite fler än planerat så vi måste ta båda bilarna upp smile kommer att åka med karavanen från Örebro om den blir av annars direkt till Mantorp för att möta resten.

LIVINL0UD
Aid Galijasevic
Audi A4 1.8t quattro
CMN161
Karlskoga

du har ju redan anmält dig med en bil. Du kan inte anmäla andras bilar med ditt anv namn om det är de du gjort tidigare

850_GLT
18 april 2011 · 947 Inlägg

LIVINL0UD skrev:
Jo men blir ju ganska svårt för min polare att anmäla sig själv då han inte är medlem på garaget.org??? Det är ju som sagt 2 bilar och 2 olika ägare på dom smile

850_GLT skrev:

LIVINL0UD skrev:
Jag vill även passa på att anmäla mig och min egna bil för karavanen, vi blev lite fler än planerat så vi måste ta båda bilarna upp smile kommer att åka med karavanen från Örebro om den blir av annars direkt till Mantorp för att möta resten.

LIVINL0UD
Aid Galijasevic
Audi A4 1.8t quattro
CMN161
Karlskoga

du har ju redan anmält dig med en bil. Du kan inte anmäla andras bilar med ditt anv namn om det är de du gjort tidigare

okej men då byter jag bil, namn och de till din egna. för alla som inte har garaget men hänger med ändå för ändå dekal i den mån dom finns kvar.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
LIVINL0UD
18 april 2011 · 1 582 Inlägg

Ok absolut det låter toppen. Jag ska be polaren att bli medlem på garaget och anmäla sig själv till karavanen smile

850_GLT skrev:

LIVINL0UD skrev:
Jo men blir ju ganska svårt för min polare att anmäla sig själv då han inte är medlem på garaget.org??? Det är ju som sagt 2 bilar och 2 olika ägare på dom smile

850_GLT skrev:

du har ju redan anmält dig med en bil. Du kan inte anmäla andras bilar med ditt anv namn om det är de du gjort tidigare

okej men då byter jag bil, namn och de till din egna. för alla som inte har garaget men hänger med ändå för ändå dekal i den mån dom finns kvar.

martin_nicklasson
18 april 2011 · 83 Inlägg

Danneeandersson skrev:

martin_nicklasson skrev:
kul då, knappt en vecka kvar o man repar hela jävla sidan på bilen. det får bli en repig skyline i karavanen tyvärr.

Vad har hänt!? :o

Fick köra ner i dikeskanten för jag gick möte på fel sida. Hans fel så de blir en lack på hela vänster sida.

ee
18 april 2011 · 87 Inlägg

martin_nicklasson skrev:
kul då, knappt en vecka kvar o man repar hela jävla sidan på bilen. det får bli en repig skyline i karavanen tyvärr.

Driftingskador har alla fått. Måste ju köra med nått, eller hur. rollwink

Senast redigerat av ee (18 april 2011)

Danneeandersson
18 april 2011 · 332 Inlägg

martin_nicklasson skrev:

Danneeandersson skrev:

martin_nicklasson skrev:
kul då, knappt en vecka kvar o man repar hela jävla sidan på bilen. det får bli en repig skyline i karavanen tyvärr.

Vad har hänt!? :o

Fick köra ner i dikeskanten för jag gick möte på fel sida. Hans fel så de blir en lack på hela vänster sida.

Okej, tråkigt att höra.. Du hängde ju knappt på mig förut, eller hur? wink haha, eller nåt..

Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
martin_nicklasson
19 april 2011 · 83 Inlägg

Danneeandersson skrev:

martin_nicklasson skrev:

Danneeandersson skrev:

Vad har hänt!? :o

Fick köra ner i dikeskanten för jag gick möte på fel sida. Hans fel så de blir en lack på hela vänster sida.

Okej, tråkigt att höra.. Du hängde ju knappt på mig förut, eller hur? wink haha, eller nåt..

Nae de va dåligt med de :p låg ju bara bakom o sladda :p

martin_nicklasson
19 april 2011 · 83 Inlägg

ee skrev:

martin_nicklasson skrev:
kul då, knappt en vecka kvar o man repar hela jävla sidan på bilen. det får bli en repig skyline i karavanen tyvärr.

Driftingskador har alla fått. Måste ju köra med nått, eller hur. rollwink

Om det ändå hade varit mitt fel. Då hade jag kunnat slita mig själv i håret o säga de där gick Inge bra. Nu är de ju hans fel så nu blir man mest förbannad på han.

Danneeandersson
19 april 2011 · 332 Inlägg

martin_nicklasson skrev:

Danneeandersson skrev:

martin_nicklasson skrev:

Fick köra ner i dikeskanten för jag gick möte på fel sida. Hans fel så de blir en lack på hela vänster sida.

Okej, tråkigt att höra.. Du hängde ju knappt på mig förut, eller hur? wink haha, eller nåt..

Nae de va dåligt med de :p låg ju bara bakom o sladda :p

Jag vet.. Min saab går som en påse nötter jämfört mot din. smile

BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
ThorsselL7
19 april 2011 · 2 Inlägg

Glömde skriva i regnummer, så skriver allt igen.

ThorsselL7

David Thorssell

Volvo s70 Turbo

BAL419

Åtvidaberg

Volvo S70 "Turbaa" (1998)
F_johansson88
19 april 2011 · 20 Inlägg

F_johansson88
Fredrik
Saab 9-3 Aero
spz912
Linköping

Kör till det glör
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang