Kanske det, men vet alla att det är han som delar ut dom då? knappast. tror det är bättre att dela ut en lunta till varje karavan som kommer.
alla borde veta eftersom dom ser vem som anordnar karavanen då dom anmäler sig.. å som sagts tidigare så syns min bil å den kommer stå vid infarten då ja mfl kommer dela ut dekalerna där.
borde väll delas ut mer centralt istället för att alla ska gå och hämta sin hos samma person som inte speciellt många kommer veta vem det är iallafall?
Jag vill även passa på att anmäla mig och min egna bil för karavanen, vi blev lite fler än planerat så vi måste ta båda bilarna upp kommer att åka med karavanen från Örebro om den blir av annars direkt till Mantorp för att möta resten.
LIVINL0UD Aid Galijasevic Audi A4 1.8t quattro CMN161 Karlskoga
Jag vill även passa på att anmäla mig och min egna bil för karavanen, vi blev lite fler än planerat så vi måste ta båda bilarna upp kommer att åka med karavanen från Örebro om den blir av annars direkt till Mantorp för att möta resten.
du har ju redan anmält dig med en bil. Du kan inte anmäla andras bilar med ditt anv namn om det är de du gjort tidigare
Jo men blir ju ganska svårt för min polare att anmäla sig själv då han inte är medlem på garaget.org??? Det är ju som sagt 2 bilar och 2 olika ägare på dom
850_GLT skrev:
LIVINL0UD skrev:
du har ju redan anmält dig med en bil. Du kan inte anmäla andras bilar med ditt anv namn om det är de du gjort tidigare
Jo men blir ju ganska svårt för min polare att anmäla sig själv då han inte är medlem på garaget.org??? Det är ju som sagt 2 bilar och 2 olika ägare på dom
850_GLT skrev:
LIVINL0UD skrev:
okej men då byter jag bil, namn och de till din egna. för alla som inte har garaget men hänger med ändå för ändå dekal i den mån dom finns kvar.
Ok absolut det låter toppen. Jag ska be polaren att bli medlem på garaget och anmäla sig själv till karavanen
850_GLT skrev:
LIVINL0UD skrev:
850_GLT skrev:
okej men då byter jag bil, namn och de till din egna. för alla som inte har garaget men hänger med ändå för ändå dekal i den mån dom finns kvar.
kul då, knappt en vecka kvar o man repar hela jävla sidan på bilen. det får bli en repig skyline i karavanen tyvärr.
Driftingskador har alla fått. Måste ju köra med nått, eller hur.
Om det ändå hade varit mitt fel. Då hade jag kunnat slita mig själv i håret o säga de där gick Inge bra. Nu är de ju hans fel så nu blir man mest förbannad på han.