Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

danielffs
24 april 2011 · 308 Inlägg

ja kanske skulle tagit emd megatratten ialalfall:P

850_GLT
24 april 2011 · 947 Inlägg

danielffs skrev:
ja kanske skulle tagit emd megatratten ialalfall:P

aa kanske de

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
danielffs
24 april 2011 · 308 Inlägg

förarmöte för att påminna senildementa behövdes visst:P

850_GLT
24 april 2011 · 947 Inlägg

danielffs skrev:
förarmöte för att påminna senildementa behövdes visst:P

haha aa precis big_smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
EmilR
24 april 2011 · 17 Inlägg

http://www.flickr.com/photos/emilrocklo … 566869962/

KOLLA KOLLA , DÄR FINNS DE BILDER, NÅRA FRÅN E4an, FRÅN MÄSSAN OCH FRÅN HÄNG/BURN EVENTET EFTER !

Pontiac Firebird "Farsans" (1969)
850_GLT
24 april 2011 · 947 Inlägg

EmilR skrev:
http://www.flickr.com/photos/emilrocklov/sets/72157626566869962/

KOLLA KOLLA , DÄR FINNS DE BILDER, NÅRA FRÅN E4an, FRÅN MÄSSAN OCH FRÅN HÄNG/BURN EVENTET EFTER !

fina bilder på min bil big_smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Zorz Touch by U
24 april 2011 · 910 Inlägg

850_GLT skrev:

danielffs skrev:
förarmöte för att påminna senildementa behövdes visst:P

haha aa precis big_smile

JAG sa ju du... suck asså... jag vet iaf vad jag skulle kunna säga.. men bättre jag är tyst. 850 jag bsa till dig ett tips men du ville inte lyssna tyvärr så gick det som det gick och jag kan säga man kan inte räkna med att alla ska veta/komma ihåg vad dom ska göra vä'nta när ska vi åka osv osv man får "tänka" åt dom blir enklare så och roligare.

Karavanen från sthlm var ca 110 bilar och funkade klockrent! var inga problem alls där så det handlar bara om att prata med varan ha kul en del sunt förnuft och "blockera" utfarterna för enklaste möjliga samling! smile

Kan säga mer men låter det sägas ogjort. Blir bättre nästa år.

Puss å kram leverpastej!

En liten redigering att nästa år ser det ut så här smile

Senast redigerat av Fprobban (24 april 2011)

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
850_GLT
24 april 2011 · 947 Inlägg

Fprobban skrev:

850_GLT skrev:

danielffs skrev:
förarmöte för att påminna senildementa behövdes visst:P

haha aa precis big_smile

JAG sa ju du... suck asså... jag vet iaf vad jag skulle kunna säga.. men bättre jag är tyst. 850 jag bsa till dig ett tips men du ville inte lyssna tyvärr så gick det som det gick och jag kan säga man kan inte räkna med att alla ska veta/komma ihåg vad dom ska göra vä'nta när ska vi åka osv osv man får "tänka" åt dom blir enklare så och roligare.

Karavanen från sthlm var ca 110 bilar och funkade klockrent! var inga problem alls där så det handlar bara om att prata med varan ha kul en del sunt förnuft och "blockera" utfarterna för enklaste möjliga samling! smile

Kan säga mer men låter det sägas ogjort. Blir bättre nästa år.

Puss å kram leverpastej!

En liten redigering att nästa år ser det ut så här smile

men du kanske inte tänkte på att folk började åka medan bla DU fick dekal plus alla andra som stod runt om. Kan tyvärr inte dela på mig. Nästa år om det blir karavan så tänker jag iaf inte arrangera

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
danielffs
24 april 2011 · 308 Inlägg

Fprobban skrev:

850_GLT skrev:

danielffs skrev:
förarmöte för att påminna senildementa behövdes visst:P

haha aa precis big_smile

JAG sa ju du... suck asså... jag vet iaf vad jag skulle kunna säga.. men bättre jag är tyst. 850 jag bsa till dig ett tips men du ville inte lyssna tyvärr så gick det som det gick och jag kan säga man kan inte räkna med att alla ska veta/komma ihåg vad dom ska göra vä'nta när ska vi åka osv osv man får "tänka" åt dom blir enklare så och roligare.

Karavanen från sthlm var ca 110 bilar och funkade klockrent! var inga problem alls där så det handlar bara om att prata med varan ha kul en del sunt förnuft och "blockera" utfarterna för enklaste möjliga samling! smile

Kan säga mer men låter det sägas ogjort. Blir bättre nästa år.

Puss å kram leverpastej!

En liten redigering att nästa år ser det ut så här smile

Nejmen där har du ju  dem två pickisarna som fuckade upp allt vid citygross:)
Och det  ser riktigt bra ut,tills första radan har åkt ut och ingen fattar hur dom ska åka  längre:P

Zorz Touch by U
24 april 2011 · 910 Inlägg

Så du menar att för 2 bilar åker så förstör dom? tongue nä allt är frivilligt det handlar bara att snacka med folket smile så löser man allting bäst tro mig smile första raddan åkt sen så åker dom ut huller som buller men alla kommer ut med jämna mellanrum å det e det som är bra smile folk släpper in varann osv osv finns inte så mkt att säga gick dåligt?

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Hamilton
24 april 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnacks tråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang