Angående: Karavan från Västerås(hälla) till Elmia 23aprill 2011

danielffs
18 april 2011 · 308 Inlägg

Phed skrev:
Det enda du behöver lägga till på mig är att det kommer att stå MEDIA på min bil, jag har lite specialdeal om det och den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far.

Done.

Du vet att du även begår ett lagbrott om du filmar någon som uttryckligen sagt att den inte vill?

I rest my case.

Phed
18 april 2011 · 242 Inlägg

danielffs skrev:

Phed skrev:
Det enda du behöver lägga till på mig är att det kommer att stå MEDIA på min bil, jag har lite specialdeal om det och den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far.

Done.

Du vet att du även begår ett lagbrott om du filmar någon som uttryckligen sagt att den inte vill?

I rest my case.

Nope, jag får filma någon som uttryckligen säger att den inte vill, men jag får inte publicera filmen utan censur. Exakt vad är problemet?

danielffs
18 april 2011 · 308 Inlägg

vill bara inte ha med varken mig själv eller min bil i din film bara.
Och jag påpekar det i enlighet med vad du skrev tidigare.

Phed
18 april 2011 · 242 Inlägg

danielffs skrev:
vill bara inte ha med varken mig själv eller min bil i din film bara.
Och jag påpekar det i enlighet med vad du skrev tidigare.

Vad jag skrev tidigare? Att jag ville behålla anonymiteten och inte lägga upp mitt regnr här eller att jag censurerar dig under redigeringen?

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
18 april 2011 · 3 929 Inlägg

CAT FIGHT!

Jag kommer fota bilar som är intressanta och bara täcka över reg nummer smile
Vilka bråk det kan bli om små skit!
1: var glad om någon gillar din bil och den kommer med på film
2: Vill inte personen att den skall vara med, då bör den inte vara det.

Det är rätt mycket sidor i denna tråd som bara handlar om bråk, vem som ska filma, vem som ska fota, märka ut bilar som fota/filmar, filma inte min bil etc.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Phed
18 april 2011 · 242 Inlägg

Hursomhelst kommer filmkameran att vara "fast" stationerad i baksätet på stativ. Mao, jag kommer inte ha möjligheten att stänga av den till och från. När jag klipper skiten kommer jag givetvis att ta bort allt skräp och endast spara det som är värt att se. Se mig som en komplett outlaw som gör er en tjänst som inte resulterar i en bajsfilm ackompanjerat med någon vidrig metalballad. Det kommer att bli fint.

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
18 april 2011 · 3 929 Inlägg

Fast i baksätet? Nice! Då slipper man folk som sitter och skakar som as när dom försöker filma smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dennan900GL Finntrollet
18 april 2011 · 640 Inlägg

man måste ju ha tillåtelse av personen/erna i fråga om dom får vara med på film om det publiseras vad jag vet.

för min del spelar det ingen roll, men vissa kanske har en anledning till att inte vilja synas.

Jo vars.
danielffs
18 april 2011 · 308 Inlägg

Phed skrev:

danielffs skrev:
vill bara inte ha med varken mig själv eller min bil i din film bara.
Och jag påpekar det i enlighet med vad du skrev tidigare.

Vad jag skrev tidigare? Att jag ville behålla anonymiteten och inte lägga upp mitt regnr här eller att jag censurerar dig under redigeringen?

"den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far"

danielffs
18 april 2011 · 308 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
CAT FIGHT!

Jag kommer fota bilar som är intressanta och bara täcka över reg nummer smile
Vilka bråk det kan bli om små skit!
1: var glad om någon gillar din bil och den kommer med på film
2: Vill inte personen att den skall vara med, då bör den inte vara det.

Det är rätt mycket sidor i denna tråd som bara handlar om bråk, vem som ska filma, vem som ska fota, märka ut bilar som fota/filmar, filma inte min bil etc.

Jag måste väll få säga att jag inte vill  synas i hans film?roll

850_GLT
18 april 2011 · 947 Inlägg

men han har ju sagt att han klipper bort er då  han redigerar så varför fortsätta tjafsa?? å phed du skulle väl inte med om man läser dina tidigare inlägg lr har du ändrat dig? verkade ju som om denna karavan bara va skit

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Phed
18 april 2011 · 242 Inlägg

danielffs skrev:

Phed skrev:

danielffs skrev:
vill bara inte ha med varken mig själv eller min bil i din film bara.
Och jag påpekar det i enlighet med vad du skrev tidigare.

Vad jag skrev tidigare? Att jag ville behålla anonymiteten och inte lägga upp mitt regnr här eller att jag censurerar dig under redigeringen?

"den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far"

Men det spelar ingen roll om någon påpekar någonting alls, jag filmar allt och i efterhand kommer jag att ha upprop på: Bil, regnr, kalsongstorlek, antalet lagade tänder och föräldrars hemadresser. Kameran står stilla och filmar allt som sker snett åt höger alt snett bakåt vilket gör att jag även kommer att fånga Agda 57 med husvagn osv.

Den som inte vill vara med i filmen klipper jag bort och sammanställer till en helt ny film "Fegisarna från gorg som inte ville vara med på film" och hoppas på att <förbjuden referens> tar emot den.

Vi ses på lördag!

Phed
18 april 2011 · 242 Inlägg

850_GLT skrev:
men han har ju sagt att han klipper bort er då  han redigerar så varför fortsätta tjafsa?? å phed du skulle väl inte med om man läser dina tidigare inlägg lr har du ändrat dig? verkade ju som om denna karavan bara va skit

Jag åker "med" men inte mer än så. Reglementet förbjuder mig från att vara med i gemenskapen och således stalkar jag er bara och filmar allt som tänkas kan.

Alla fortkörningar och felaktigheter i trafiken kommer att POLISANMÄLAS!!!!1
roll

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
18 april 2011 · 335 Inlägg

mig fåru filma hur lungt som helst, bara du photoshoppar mig snygg sen? big_smile

5 dagar kvar till elmia nu grapppppar!

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
850_GLT
18 april 2011 · 947 Inlägg

Phed skrev:

850_GLT skrev:
men han har ju sagt att han klipper bort er då  han redigerar så varför fortsätta tjafsa?? å phed du skulle väl inte med om man läser dina tidigare inlägg lr har du ändrat dig? verkade ju som om denna karavan bara va skit

Jag åker "med" men inte mer än så. Reglementet förbjuder mig från att vara med i gemenskapen och således stalkar jag er bara och filmar allt som tänkas kan.

Alla fortkörningar och felaktigheter i trafiken kommer att POLISANMÄLAS!!!!1
roll

ok men såg iaf att du är med i listan, men de e iaf kul att någon vill filma allt de tycker jag är positivt smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
18 april 2011 · 3 929 Inlägg

Dennan900GL skrev:
man måste ju ha tillåtelse av personen/erna i fråga om dom får vara med på film om det publiseras vad jag vet.

för min del spelar det ingen roll, men vissa kanske har en anledning till att inte vilja synas.

Faktiskt så bilar kvittar det. Endast personer. Men man får filma/fota en person så länge den personen inte är i fokus så att säga. Fotar jag dig och CarpeDiem står bakom måste jag inte blurra ut CarpeDiem för det där dig jag fotar och inte CarpeDiem. Roliga regler smile

Men snart gäller det!

I Cobran kommer det bli tema Kommunism! lol

Senast redigerat av Thunderbird88 (18 april 2011)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dennan900GL Finntrollet
18 april 2011 · 640 Inlägg

mkey.. big_smile

fan ska du ha ryssmössa??? big_smile
jag med!

Jo vars.
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
18 april 2011 · 3 929 Inlägg

Jag och kenny ska köra ryssmössor! Fast han vill ha sin jäkla sergeant mössa men jag röstar på ryssmössa för honom!
Fixa en till Mona också! big_smile Jag har bara en så kan en låna ut sad

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dennan900GL Finntrollet
18 april 2011 · 640 Inlägg

Ryssmössa blir fan varmt i bilen.. eller ni har ju AC iofs. ^^

kanske blir Seregant i min med, då kan Mona ha mössen wink

fan vad fjantigt. asg

Jo vars.
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
18 april 2011 · 3 929 Inlägg

Fan vad ballt! big_smile
Kommer inte ha på mig hela körnings, absolut inte! Men en del av den wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang