4171
Sök

Baslåda C6.....

25 Inlägg
30 december 2010
Trådstartare
#1
Tja, har en Corvette C6 Z06 som jag skulle vilja ha lite bättre ljud i.
Nån som har ngt bra tips?
Har nån MDS 12" samt en Focal 11" liggagandes, kan kanske ngt användas?
Öppet slutet, vad funkar bäst?

Är ute efter snärtig bas.



Tack på förhand.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
30 december 2010
#2
Kolla med denna dude han håller på med ljud i sin C6a;
http://www.garaget.org/?car=73988

Sen e det väll mest att C6 ägare försöker bli av med vikt i bilarna wink istället för att lägga i mer
men som sagt vill man ha bra ljud så e det väll bara till å plock ner å i med nytt ...


//S
Senast redigerat av lonewolf-holm (30 december 2010)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
30 december 2010
#3
Swedenrockers skrev:
Då har man för lite effekt/väghållning ;-)
lonewolf-holm skrev:
Sen e det väll mest att C6 ägare försöker bli av med vikt i bilarna wink
//S


cool detta en C5a men något som detta då wink

https://www1.garaget.org/archive/142/141644/200938/200938-1882742.jpg

Som sagt har skumma igenom alla c6or på Garaget så ej så utbrett stereo montage i någon
av dom man brukar byta vissa orginal högtalare å sen eventuelt huvud enheten som max.

http://www.garaget.org/search.php?q=cor … 2=&p=1
Senast redigerat av lonewolf-holm (30 december 2010)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se


Sök