Eddy>> Köp den här, grymmaste vinteråket jag kört. Åkt ifrån det mesta i Jordbro industriområde. Min polare (jontman här på g.org) säljer den på blocket nu, för att finansiera nästa projektbil :-) Kolla hans sida och videoklippen :-) Lovar att jag köpt den om det fanns tid och plats för den. /svana
Se till att ploga av dom isar som ni känner till där man brukar kunna köra, då bygger isen snabbare och vi kan ut och åka lite högfarts-has om bara några dagar isf :-)
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
finns de nå sjö i södra stockholmsområdet som är plogad där man kan dra ut med bilen? Typ ekerö? Drevviken är ingen som plogar dock så är det 30 cm is imitten av sjön så de är lugnt o köra iallafall
finns de nå sjö i södra stockholmsområdet som är plogad där man kan dra ut med bilen? Typ ekerö? Drevviken är ingen som plogar dock så är det 30 cm is imitten av sjön så de är lugnt o köra iallafall
Magelungen som är min gamla favorit, på fagersjö-sidan av den är det ofta bra is. ploga brukar dom göra där. Men har ingen uppgift på skicket på isen tyvärr.
Ryktas om att det finns is kring Vallentuna som är körbar?
Nej!
Maruchinu skrev:
Lindholmen, körts där hela veckan.
Absolute inte! köra = betala Och om man inte har isdäck får man hålla sig i vassen!!!!!!
Och du är markägare ? Gå å trolla i en annan tråd.
nejnej men det finns folk som lägger ner tid och ork med att ploga försöka hålla det under kontrollerade former så att man får köra där fiskeföreningen är redan missnöjda med hur det sköts tidigare år med nedskräpning osv.