1360
Sök

Någon som vart på Sensation white? (dansevenemang med inriktning housemusik)

2 Inlägg
1 januari 2011
Trådstartare
Ni som varit på sensation berätta gärna era erfarenheter, det som var plus, det som var minus osv. Men spec var det värt det?

Är ett gäng som planerar att åka ner men har hört så mycket olika om sensation...

Kram på er och gott nytt år från en houseälskande tjej  wink
Senast redigerat av Superzelda (1 januari 2011)

Forummoderator
10 576 Inlägg
1 januari 2011
fixa till rubriken så även oinvigda förstår....

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

155 Inlägg
6 januari 2011
Jag var där för 1,5 år sedan i Köpenhamn, tyckte det var riktigt bra, kul stämning när alla är vitklädda, bra musik, fräckt med lasershow och eldar. Det kostar ju en del, men jag tyckte faktiskt det var värt det. Tänk på att ta på dig oömma kläder, helt plötsligt kom det en hel öl över en...skönt, för man blir duktigt svettig... sen bra skor är ett måste !!! man får duktigt ont i fötterna efter X antal timmars dansande, men man kan sätta sig ner på läktaren och vila lite. Sen öronpluggar ska med, förstör inte hörseln !
Så kör hårt smile
(jag har lite info i min blogg när jag var där)

Smaka fäste !!!

597 Inlägg
10 januari 2011
Var på den senaste sensation white i danmark och kan bara säga att det är ett måste
minst en gång i livet. Underbar stämning även med ca 36000 besökare lyckades kvällen avslutas utan
att ett enda slagsmål hade brutit ut (vad jag kunde se). Alla var trevliga och hade bara mindset på att ha det j*vligt roligt.

Finns absolut inget negativt med sensation inte enligt mina upplevelser i alla fall.

så mitt råd till dig är DO IT DO IT DO IT du kommer inte att ångra dig big_smile

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
10 januari 2011
Var på det i Köpenhamn för ett par år sen och skulle gärna åka på det igen.

Är riktigt mäktigt att se ett hav av personer i vitt hoppa omkring.
Härlig stämning hela kvällen/natten inget bråk alls vad jag kunde se, träffade även en del skönt folk.
Och självklart var det ju grym musik och en riktigt nice show.

Det man ska tänka på, som även skrivits tidigare är att ha bekväma kläder, men framför allt bra skor.
Hade fina sår på hälarna dagen efter tongue
Är även rätt lätt attt tappa bort varandra i folkmassan när alla ser likadana ut.

Rekomenderar verkligen er att åka.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

Sök