Jag pratade med ansvarig för en stund sedan och han har all info om betalda och obetalda ordrar. De kommer som sagt att levereras efter datumordning. Du kan nog vänta dom snart
okej, Va kul! Kan ju ha dom som dreggel-objekt i garaget tills våren behagar infinna sig om inte annat! Tack för info`n!
Så lite så! Ta och ge dom ett lagen lackskydd innan du lägger på dom på bilen. Så har du något att pyssla med till de har sopat gatorna:P
Vad ska man har för lackskydd på ett par fälgar och var kan man köpa att?
Har du något favoritlackskydd som du brukar lägga på bilen så funkar det även på fälgarna. Fast fälgarna lever oftast ett hårdare liv så det slits fortare på dom.
Har du något favoritlackskydd som du brukar lägga på bilen så funkar det även på fälgarna. Fast fälgarna lever oftast ett hårdare liv så det slits fortare på dom.
ne jag har inte lagt något på min bil om du nu inte menar vanlig polering och vaxning
Nuså,nån har redan lyckats hämta ut sina fälgar, jag bränner ner till huskvarna imorn och hämtar mina då jag inte orkar vänta till på måndag! Riktigt gött!
Har fälgarna hemma nu. Grym service av afl! Har tid att få däck krängda vid 14-tiden. Fuck snön nu åker vi sommardäck!
Hur fan kan du redan ha dom hemma? släng nu på dom på en bonnalåg 740 å upp me bilder! vad skulle du ha på för däck?
Han skrev:Nuså,nån har redan lyckats hämta ut sina fälgar, jag bränner ner till huskvarna imorn och hämtar mina då jag inte orkar vänta till på måndag! Riktigt gött!
Klockan blev jävligt mycket helt plötsligt. Stämplade precis ut från jobbet och har helt ärligt inte orken att byta däck nu efter varit vaken nästan 24 timmar. Har dock en bild att bjuda på med 225/40 däck.
Klockan blev jävligt mycket helt plötsligt. Stämplade precis ut från jobbet och har helt ärligt inte orken att byta däck nu efter varit vaken nästan 24 timmar. Har dock en bild att bjuda på med 225/40 däck.
Första bilden på en bil med 4st MK18 fälgar i Sverige kommer skickat!
Riktigt bögtight att få plats, jag har kapat 2 varv. Innerskärmarna for åt helvete och gummiklubban fick trycka in skärmkanterna. Vinkelslip och valsning heter melodin om man skall sänka mer, givetvis 215/35 för att sänka.
225/40 som jag har är inte superoptimalt.
Systemkameran och jag åker ut en sväng sen efter jag fått tvättat bilen