Fan va fint Anders, när ska du starta ? Är sugen att komma och kolla
senast fredag
Idag slet jag bort gamla matarslangen till bränslet. Så fick jag hjälp av Fprobban att montera insuget och BTR m.m. Allt är provmonterat så det enda som behövs göras är att svetsa en adapter till wastegaten som inte passar till 100% och montera ny matarslang, sen är det bara att skruva dit grenrör, turbo och avgassystem.
Så här fast lite mer putsat får det se ut i sommar
Tror du det soppa systemet kommer räcka ? För originalpumpen flödar inte så bra så det räcker till 600 häst, tror det kommer gå snålt. Du borde nog sätta typ en amatur med dubbla pumpar i tanken Fast detta är bara vad jag tror.
Tror du det soppa systemet kommer räcka ? För originalpumpen flödar inte så bra så det räcker till 600 häst, tror det kommer gå snålt. Du borde nog sätta typ en amatur med dubbla pumpar i tanken Fast detta är bara vad jag tror.
jag håller nog med snofi där . 600 hk med orignal denso pump blir nog lite snålt. kör dubbla eller en bosch 040 pump ?
jo jag behöver en till tror jag också men det är snabbt fixat för grova slangar är framdragna m.m.
jag håller nog med snofi där . 600 hk med orignal denso pump blir nog lite snålt. kör dubbla eller en bosch 040 pump ?
det är inte originalpumpen som sitter i nu...
Det är en densopump som flödar 280lph. fick höra att det var en likadan som sitter original men det är omöjligt för denna är 3 ggr större:P