vad menar du för belägg då? typ green staff? eller är jag ute och cyklar=)?
det blir någ face lift så du kommer bli enu mer nöjd^^
Haha fan vad gott att det blir facelift också.. Jag körde med vanliga belägg och det dammade mycket... men tror som du skrev att green stuff ska vara rätt så dammfria belägg... Surfa runt lite eller fråga på forumet.. kan vara värt att slippa tvätta fälgarna varje dag!
kommer få fälgarna i mitten av mars felårtid att längta men man vill ju provmontera
angångde facelift lycktor så har jag fått tag i det med:D med exnon;)
Jag väntade 1 3 mån på mina fälgar.. men var bland dom första i sverige med dom också.. fick dom 1 vecka efter Elmia... så åkte med 16" vinterplåtisar upp till Elmia.. Ang xenonlyktorna, så måste du byta lyktorna sen efter varje besiktning, och skulle du åka på en flygande besiktning blir det inte kul... Därför är det bättre att köra med vanliga facelift utan xenon, och konventera xenon efteråt istållet.. Men kan kanske vara värt alla lägga några timmar på att byta lyktor för att få ha riktigt xenonlyktor... finns ett par bra guide hur du koppla in dessa... kanske bäst att göra någon sorts snabbkontakt, så blir bytet för besiktning enklare...
Btw.. hur ska du göra med railsen?? lacka eller ta bort?
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Haha fan vad gott att det blir facelift också.. Jag körde med vanliga belägg och det dammade mycket... men tror som du skrev att green stuff ska vara rätt så dammfria belägg... Surfa runt lite eller fråga på forumet.. kan vara värt att slippa tvätta fälgarna varje dag!
kommer få fälgarna i mitten av mars felårtid att längta men man vill ju provmontera
angångde facelift lycktor så har jag fått tag i det med:D med exnon;)
Jag väntade 1 3 mån på mina fälgar.. men var bland dom första i sverige med dom också.. fick dom 1 vecka efter Elmia... så åkte med 16" vinterplåtisar upp till Elmia.. Ang xenonlyktorna, så måste du byta lyktorna sen efter varje besiktning, och skulle du åka på en flygande besiktning blir det inte kul... Därför är det bättre att köra med vanliga facelift utan xenon, och konventera xenon efteråt istållet.. Men kan kanske vara värt alla lägga några timmar på att byta lyktor för att få ha riktigt xenonlyktor... finns ett par bra guide hur du koppla in dessa... kanske bäst att göra någon sorts snabbkontakt, så blir bytet för besiktning enklare...
Btw.. hur ska du göra med railsen?? lacka eller ta bort?
aj fan så länge surt att få dom efter elmia
hur menar du med lycktorn? e det inte lika mycket fy fy att efter montera med ? eller klar glas menar du?
ja du inte tänk så mycket på de vart kan man köpa listerna om man tar bort dom?
kommer få fälgarna i mitten av mars felårtid att längta men man vill ju provmontera
angångde facelift lycktor så har jag fått tag i det med:D med exnon;)
Jag väntade 1 3 mån på mina fälgar.. men var bland dom första i sverige med dom också.. fick dom 1 vecka efter Elmia... så åkte med 16" vinterplåtisar upp till Elmia.. Ang xenonlyktorna, så måste du byta lyktorna sen efter varje besiktning, och skulle du åka på en flygande besiktning blir det inte kul... Därför är det bättre att köra med vanliga facelift utan xenon, och konventera xenon efteråt istållet.. Men kan kanske vara värt alla lägga några timmar på att byta lyktor för att få ha riktigt xenonlyktor... finns ett par bra guide hur du koppla in dessa... kanske bäst att göra någon sorts snabbkontakt, så blir bytet för besiktning enklare...
Btw.. hur ska du göra med railsen?? lacka eller ta bort?
aj fan så länge surt att få dom efter elmia
hur menar du med lycktorn? e det inte lika mycket fy fy att efter montera med ? eller klar glas menar du?
ja du inte tänk så mycket på de vart kan man köpa listerna om man tar bort dom?
Tror det är lika olagligt egentligen att konventera efteråt.. alla bilar med xenon måste ha automatiskt nivåreglering. Detta ser du när du sätter dig i bil med original xenon att ljuset går ner och upp för att sedan ställa sig i mitten.. men tror inte polisen bryr sig så mycket om xenon... men besiktningen gör det iallafall... men nu har du köpt facelift med xenon, så släng inte dina andra lyktor, för dom MÅSTE sitta på vid besiktning... finns sjuka regler till allt... Ang railsen... så vet jag faktiskt inte vad du kan köpa täcklister.. kanske VOLVO.? Men bilen kommer se lägre ut och som jag skrev innan lite familjebils-stämpling kommer bort också...
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Jag väntade 1 3 mån på mina fälgar.. men var bland dom första i sverige med dom också.. fick dom 1 vecka efter Elmia... så åkte med 16" vinterplåtisar upp till Elmia.. Ang xenonlyktorna, så måste du byta lyktorna sen efter varje besiktning, och skulle du åka på en flygande besiktning blir det inte kul... Därför är det bättre att köra med vanliga facelift utan xenon, och konventera xenon efteråt istållet.. Men kan kanske vara värt alla lägga några timmar på att byta lyktor för att få ha riktigt xenonlyktor... finns ett par bra guide hur du koppla in dessa... kanske bäst att göra någon sorts snabbkontakt, så blir bytet för besiktning enklare...
Btw.. hur ska du göra med railsen?? lacka eller ta bort?
aj fan så länge surt att få dom efter elmia
hur menar du med lycktorn? e det inte lika mycket fy fy att efter montera med ? eller klar glas menar du?
ja du inte tänk så mycket på de vart kan man köpa listerna om man tar bort dom?
Tror det är lika olagligt egentligen att konventera efteråt.. alla bilar med xenon måste ha automatiskt nivåreglering. Detta ser du när du sätter dig i bil med original xenon att ljuset går ner och upp för att sedan ställa sig i mitten.. men tror inte polisen bryr sig så mycket om xenon... men besiktningen gör det iallafall... men nu har du köpt facelift med xenon, så släng inte dina andra lyktor, för dom MÅSTE sitta på vid besiktning... finns sjuka regler till allt... Ang railsen... så vet jag faktiskt inte vad du kan köpa täcklister.. kanske VOLVO.? Men bilen kommer se lägre ut och som jag skrev innan lite familjebils-stämpling kommer bort också...
jag har inte beställt dom en väntar på lite pengar bara=)
oki får kolla upp de för de e ju frymt snyggt utan:D
Tror det är lika olagligt egentligen att konventera efteråt.. alla bilar med xenon måste ha automatiskt nivåreglering. Detta ser du när du sätter dig i bil med original xenon att ljuset går ner och upp för att sedan ställa sig i mitten.. men tror inte polisen bryr sig så mycket om xenon... men besiktningen gör det iallafall... men nu har du köpt facelift med xenon, så släng inte dina andra lyktor, för dom MÅSTE sitta på vid besiktning...
finns nivåregleringssatser att köpa som möjliggör det att eftermontera xenon, godkänt är det också. de enda som behöves mer än det är högtrycksspolning till stråkastarna, thats it!
bra att du körde på facelift lamporna, ser bättre ut enligt mig! alla har "devil eyes" nu och då menar jag ALLA, bättre gå mot strömmen och köra utan!
Tror det är lika olagligt egentligen att konventera efteråt.. alla bilar med xenon måste ha automatiskt nivåreglering. Detta ser du när du sätter dig i bil med original xenon att ljuset går ner och upp för att sedan ställa sig i mitten.. men tror inte polisen bryr sig så mycket om xenon... men besiktningen gör det iallafall... men nu har du köpt facelift med xenon, så släng inte dina andra lyktor, för dom MÅSTE sitta på vid besiktning...
finns nivåregleringssatser att köpa som möjliggör det att eftermontera xenon, godkänt är det också. de enda som behöves mer än det är högtrycksspolning till stråkastarna, thats it!
bra att du körde på facelift lamporna, ser bättre ut enligt mig! alla har "devil eyes" nu och då menar jag ALLA, bättre gå mot strömmen och köra utan!
åfan då får jag kolla upp de=)
jo jag tror detta kommer bli sjukt bra:) får ju hem saker för 25 tusen idag:)
Tror det är lika olagligt egentligen att konventera efteråt.. alla bilar med xenon måste ha automatiskt nivåreglering. Detta ser du när du sätter dig i bil med original xenon att ljuset går ner och upp för att sedan ställa sig i mitten.. men tror inte polisen bryr sig så mycket om xenon... men besiktningen gör det iallafall... men nu har du köpt facelift med xenon, så släng inte dina andra lyktor, för dom MÅSTE sitta på vid besiktning...
finns nivåregleringssatser att köpa som möjliggör det att eftermontera xenon, godkänt är det också. de enda som behöves mer än det är högtrycksspolning till stråkastarna, thats it!
bra att du körde på facelift lamporna, ser bättre ut enligt mig! alla har "devil eyes" nu och då menar jag ALLA, bättre gå mot strömmen och köra utan!
En regbesiktning krävs också...
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity