Happ det här var ju roligt, 1 dag innan träffen märker jag av att det läcker olja... Utan möjlighet/kunskap att själv kolla på skiten ringer jag runt till olika ställen för att se ifall någon har tid att se på det men sån tur har man inte.
Det är ju så man vet att det finns kvar olja på insidan Men misströsta ej, bara köp en skvätt olja å ha med dig som reserv å hårdbevaka oljestickan så är det nog lugnt. Inge katastrofläckage väll ?
Mustangen står utan avgassystem och Headers... samt avst o oförsäkrad.. tror inte jag kommer tyvärr
Fegt ... jag menar va synd.. hehe. Stressmeck är din lösning ! Bjuder på fika om du hinner. Försäkring kan du iaf fixa snabbt som attan med ett samtal till folksam eller valfritt bolag. Semi-legal då iaf.
Happ det här var ju roligt, 1 dag innan träffen märker jag av att det läcker olja... Utan möjlighet/kunskap att själv kolla på skiten ringer jag runt till olika ställen för att se ifall någon har tid att se på det men sån tur har man inte.
Det är ju så man vet att det finns kvar olja på insidan Men misströsta ej, bara köp en skvätt olja å ha med dig som reserv å hårdbevaka oljestickan så är det nog lugnt. Inge katastrofläckage väll ?
Håller med ovanstående, pissar det inte olja så är det bara checka oljestickan när du glider hemifrån, ta med 1 liter i reserv och ha koll på oljestickan då och då så är det lugnt ifall du inte är Miljöpartist vill säga
Ligger lite i förväg nu... Vill bara lufta att ja hoppas det bli ett Night Meet den 1/7... Då ere en Sundsvallare i storstan så de vore ju jäkligt kul å rulla in på en träff neröver om det nu skulle vara nån=)
Bara en vild gissning nu, men Fredag den 1/7 kommer de säker va en träff.. då vi kör varje fredag;D men fan va trevligt me lite folk från åvan, lite hemmatrakter så att säga:)
Fan inte lätt att hitta någon verkstad som har tid inte
Ring Min Bil i sollentuna på 08966860 dom tar nog in den direkt om du säger att det e bråttom, så dom jobbar
Tackar för tipset Gjorde faktiskt så att jag ringde dom, dom tog in bilen direkt kolla runt i ca 30-40 min kunde inte hitta vartifrån det läkte så blir till att spola rent måndag och kolla slutet mot veckan. Men träff blir det iaf
Det roliga är att det är klart fler än de 137 uppskrivna som kommer. Vi är ett gäng på 7 bilar som samåker och vi har inte skrivit upp oss någon av oss. Antar att vi inte är ensamma om att inte ha skrivit upp oss
Fan inte lätt att hitta någon verkstad som har tid inte
Ring Min Bil i sollentuna på 08966860 dom tar nog in den direkt om du säger att det e bråttom, så dom jobbar
Tackar för tipset Gjorde faktiskt så att jag ringde dom, dom tog in bilen direkt kolla runt i ca 30-40 min kunde inte hitta vartifrån det läkte så blir till att spola rent måndag och kolla slutet mot veckan. Men träff blir det iaf