3113
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

167 Inlägg
3 mars 2011

haha skön film smile

442 Inlägg
3 mars 2011
Vinga skrev:

haha skön film smile

Kommer mer om ett tag. smile

186 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
Åkte förbi nyckelby idag och märkte att någon har flyttat på gråa volvon så nu står den vid busshållsplatsen i nyckelby(inte samma busshållsplats som den blåa stod vid) :S
Senast redigerat av daniel_audi92 (3 mars 2011)

442 Inlägg
3 mars 2011
Jag tror inte isen håller ytterligare en helg, då banan är kraftigt nerkörd på diverse partier samtidigt som vårvädret slagit ut. Jag avråder er från att ge er ut innan provborrning skett.

186 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
MiWi skrev:
Jag tror inte isen håller ytterligare en helg, då banan är kraftigt nerkörd på diverse partier samtidigt som vårvädret slagit ut. Jag avråder er från att ge er ut innan provborrning skett.

Vi ska ta och borra nu innan söndag och se hur tjock den är smile Kan dock hålla med om att den är väldigt nedkörd nu hmm

167 Inlägg
3 mars 2011
daniel_audi92 skrev:
MiWi skrev:

Vi ska ta och borra nu innan söndag och se hur tjock den är smile Kan dock hålla med om att den är väldigt nedkörd nu hmm

någon som bor i närheten av solvalla?? deras stora parkering är grymt rolig att köra på, men har inte varit där på några veckor så vet inte hur det ser ut där nu.

106 Inlägg
3 mars 2011
Vinga skrev:
daniel_audi92 skrev:
MiWi skrev:

någon som bor i närheten av solvalla?? deras stora parkering är grymt rolig att köra på, men har inte varit där på några veckor så vet inte hur det ser ut där nu.

bredvid där hästarna springer? tongue

162 Inlägg
3 mars 2011
Ut å borra på isen nu så vi får en dom wink

167 Inlägg
3 mars 2011
BlackEdition skrev:
Vinga skrev:
daniel_audi92 skrev:

ja, uppe på stora parkeringen smile

258 Inlägg
3 mars 2011
Vinga skrev:
BlackEdition skrev:
Vinga skrev:

hahaha dära är de föörr tråkigt tongue de är för litet tongue

442 Inlägg
3 mars 2011
Vinga skrev:

Jag bor precis där.

Drar förbi och kikar på väg hem. smile

167 Inlägg
3 mars 2011
matte_dj skrev:
Vinga skrev:
BlackEdition skrev:

hahaha dära är de föörr tråkigt tongue de är för litet tongue

haha neej, det är du som är tråkig! men jag ska försöka få Jonas till att åka och borra vid banan big_smile

167 Inlägg
3 mars 2011
MiWi skrev:
Vinga skrev:

Jag bor precis där.

Okej, låter bra big_smile

17 Inlägg
3 mars 2011
Så länge solen inte kommer åt isen direkt håller den ganska länge
Om ni borrar borra inte för nära banan lr i banan då det kan tränga upp vatten och lägga
Sig under isen och detta äter och försvagar isen ganska rejält
Va ute en sväng på långtarmen nyss med s2an och borrade lite och har inte
Hänt nånting med isen ännu fortfarande 50cm+
har dock inte varit vid eran bana så vet inte hur isen ser ut där
Så borra lite runt där först. Problemet e om vattnet rör sig nånstans då går
Det fort..

156 Inlägg
3 mars 2011
naajjjsdå blir det race på söndag om inte på banan så berdvid tongue

tjing

Cupra_
4 mars 2011
Vinga skrev:
MiWi skrev:
Vinga skrev:

Jag bor precis där.

Snuten brukar komma efter typ 20 min så jag avråder från Solvalla.. Alltid dykt upp när vi varit där, oavsett tid på dygnet.

167 Inlägg
4 mars 2011
Deception skrev:
Vinga skrev:
MiWi skrev:

Jag bor precis där.

Snuten brukar komma efter typ 20 min så jag avråder från Solvalla.. Alltid dykt upp när vi varit där, oavsett tid på dygnet.

jag har kört där några gånger men aldrig någon polis tongue

Fullständigt galen
319 Inlägg
4 mars 2011
det var en del som tyckte jag skulle tagigt med chevan förra gång, så är det någon som har en transport som klarar 2,1 ton? tongue för i så fall ska jag överväga att ta med mig den ut och ta några varv smile

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

167 Inlägg
4 mars 2011
Chevrolet_racing skrev:
det var en del som tyckte jag skulle tagigt med chevan förra gång, så är det någon som har en transport som klarar 2,1 ton? tongue för i så fall ska jag överväga att ta med mig den ut och ta några varv smile

haha tror du isen klarar den? ;P

Sök