Release: Garaget 9.4

Neuro Administratör
15 februari 2011 · 139 Inlägg

ekelund88 skrev:
nej de e inte aden längst ner utan eran reklam för nissan som ploppat upp i spolningen i HELSKÄRM annars hade jag inte gnällt

Så. Efter mycket klickande och tryckande hit och dit lyckades jag faktiskt få igång reklamspelaren i bakgrunden samtidigt som filmen startade.

När filmen är laddad och playikonen visas, klickar du på den en gång eller dubbelklickar du?

ekelund88
15 februari 2011 · 2 656 Inlägg

Neuro skrev:

ekelund88 skrev:
nej de e inte aden längst ner utan eran reklam för nissan som ploppat upp i spolningen i HELSKÄRM annars hade jag inte gnällt

Så. Efter mycket klickande och tryckande hit och dit lyckades jag faktiskt få igång reklamspelaren i bakgrunden samtidigt som filmen startade.

När filmen är laddad och playikonen visas, klickar du på den en gång eller dubbelklickar du?

det minns jag inte just nu men va bra att det itne bara jag som upplevt detta nu smile

Neuro Administratör
15 februari 2011 · 139 Inlägg

ekelund88 skrev:
det minns jag inte just nu men va bra att det itne bara jag som upplevt detta nu smile

Ja. Dubbelklickar man snabbt när man ska starta en film så kan det hända att reklamen går samtidigt som filmen.

Lösning: Klicka bara en gång och slipp obehagliga överasknignar. smile

jorgen72
15 februari 2011 ·

Det går inte radera bilder eller fotoalbum som är uppladdade ,det står bara 1 bild kommer raderas sen händer ingenting.

eastmotorsport -sommar ska de va....
15 februari 2011 · 4 524 Inlägg

Rapporterar bugg igen då att radera bilder ur album funkar inte med Explorer 8.  // mvh

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
BjorNSX
15 februari 2011 · 260 Inlägg

chrizz skrev:

saabputte skrev:
Trevligt med en uppdatering:) Har konverterat om alla mina bilder men saknar underkategorierna som fanns förut. Har sämre ordning på mina bilder nu.sad Men det kanske är jag som inte gör rätt. Vill gärna dela upp mina bilder tillhörande bil i olika kategorier så det är lättare att orientera sig.

Jag kan förstå att vissa saknar underkategorierna, men vi tror att vi har mer att vinna på att göra det så enkelt som möjligt, och då kändes albumprincipen ganska logisk, och då endast ett underalbum så att säga. Det kanske inte passar alla lika bra, speciellt inte när man strukturerat annorlunda tidigare, men i stort så användes underkategorierna ganska sparsamt tidigare faktiskt. Hoppas du kan lösa det snyggt så här också, men det tror jag nog ska gå smile

Mvh

Håller helt med Chrizz.
Ska det vara lätt att hitta så är det så här det ska se ut.
Djupa hierarkier är mycket mer svårnavigerade.

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig
saabputte
16 februari 2011 · 13 Inlägg

Någon som har nått tips på upplägget på bilderna då? Tycker att det bästa är underkategorier. Typ som för min del har jag en mapp för var bil, sen vill jag dela upp bilderna i exteriört,interiört,under huven osv. Nej detta tycker jag suger faktiskt, laddar man upp många bilder här på sidan vill man ju ha koll på skiten. Men men får fortsätta mixtra i mitt album.

Supralady
16 februari 2011 · 79 Inlägg

jorgen72 skrev:
Det går inte radera bilder eller fotoalbum som är uppladdade ,det står bara 1 bild kommer raderas sen händer ingenting.

Samma här...

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
PoulZen
17 februari 2011 · 772 Inlägg

Skulle det inte vara en ide att lägga in en knapp som gör att skaparen av en tråd kan låsa den oxå?
Skapar jag en tråd och tycker jag fått det svar jag vill så skulle jag kunna låsa den så blir det inget mer tjafs eller liknande i den om det börjar spåra ut.

Senast redigerat av PoulZen (17 februari 2011)

volvo740mannen Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
17 februari 2011 · 695 Inlägg

kan även tycka att man ska kunna låsa och ta bort om man står som skapare för en tråd

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:
Volvo V70 "Classic" (2008)
Volvo S70 "ArtiskGRÖN" (1997)
twin_cam Smålänning
17 februari 2011 · 7 877 Inlägg

Tycker inte jag. Skulle bli ett satans låsande och raderande hit och dit.

Då skulle många prolemtrådar raderas när problemet är löst, och då finns det inte arkiverat för någon annan med samma problem...

Tycker det är generöst nog att man kan redigera. Finns forum som är helt låsta även för redigering om inlägget är äldre än 5 minuter, för att man ska stå för vad man sagt, och för att inte få massa luckor i diskussioner, som det blir om folk raderar.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
strandberg31
17 februari 2011 · 2 419 Inlägg

Nu ska jag gnälla igen tongue funkar inte att radera bilder i fotoalbumet! trycker på radera osv sen står det klart men inga bilder försvinner!

Har explorer 8!

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
jorgen72
17 februari 2011 ·

strandberg31 skrev:
Nu ska jag gnälla igen tongue funkar inte att radera bilder i fotoalbumet! trycker på radera osv sen står det klart men inga bilder försvinner!

Har explorer 8!

Det fungerar inte med vista heller o det är flera som har skrivit att dom har problem med att radera bilder men ingen får något svar

PoulZen
17 februari 2011 · 772 Inlägg

twin_cam skrev:
Tycker inte jag. Skulle bli ett satans låsande och raderande hit och dit.

Då skulle många prolemtrådar raderas när problemet är löst, och då finns det inte arkiverat för någon annan med samma problem...

Tycker det är generöst nog att man kan redigera. Finns forum som är helt låsta även för redigering om inlägget är äldre än 5 minuter, för att man ska stå för vad man sagt, och för att inte få massa luckor i diskussioner, som det blir om folk raderar.

Raderande tycker jag inte man ska kunna, men låsa skulle vara bra.

Hur många trådar förstörs inte som det är nu av folk som ska diskutera andra saker i trådarna?
Skapar jag en tråd så skulle jag vilja ha möjligheten att låsa den om jag ser att den börjar spåra ut.
Men inte radera dom, för som du säger, många kan ha samma problem och söker efter det först och kan då få fram svaret.

Haniball_s
17 februari 2011 · 455 Inlägg

går det inte att använda å ä ö längre när man söker videoklipp ? går att skriva å ä ö men så klickar du på sök så blir det bara skumma tecken!hmm

>syns man inte finns man inte<
volvo740mannen Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
17 februari 2011 · 695 Inlägg

PoulZen skrev:

twin_cam skrev:
Tycker inte jag. Skulle bli ett satans låsande och raderande hit och dit.

Då skulle många prolemtrådar raderas när problemet är löst, och då finns det inte arkiverat för någon annan med samma problem...

Tycker det är generöst nog att man kan redigera. Finns forum som är helt låsta även för redigering om inlägget är äldre än 5 minuter, för att man ska stå för vad man sagt, och för att inte få massa luckor i diskussioner, som det blir om folk raderar.

Raderande tycker jag inte man ska kunna, men låsa skulle vara bra.

Hur många trådar förstörs inte som det är nu av folk som ska diskutera andra saker i trådarna?
Skapar jag en tråd så skulle jag vilja ha möjligheten att låsa den om jag ser att den börjar spåra ut.
Men inte radera dom, för som du säger, många kan ha samma problem och söker efter det först och kan då få fram svaret.

jag tycker man skall kunna låsa och radera inlägg utav meningslösa svar d.vs vilka svar man vill

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:
Volvo V70 "Classic" (2008)
Volvo S70 "ArtiskGRÖN" (1997)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
19 februari 2011 · 1 418 Inlägg

Jag har problem med fotoalbumen. Jag skulle ta vetat tagit bort ett av mina album men när jag klickar på ''radera'' så händer det inget alls.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
strandberg31
19 februari 2011 · 2 419 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Jag har problem med fotoalbumen. Jag skulle ta vetat tagit bort ett av mina album men när jag klickar på ''radera'' så händer det inget alls.

Flera med samma problem! Men dåligt med svar från nån mod hmm

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
twin_cam Smålänning
19 februari 2011 · 7 877 Inlägg

Jag har problem med uppladdningen i albumen.

Måste välja den enkla uppladdningen, annars hänger det sig när jag är inne i mappen.

Senaste Chrome, likadant i Ubuntu och XP, filen ligger med två undermappar under huvudmappen bilder > mapp > undermapp

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
chrizz Administratör
20 februari 2011 · 11 780 Inlägg

strandberg31 skrev:

_night_stalker_ skrev:
Jag har problem med fotoalbumen. Jag skulle ta vetat tagit bort ett av mina album men när jag klickar på ''radera'' så händer det inget alls.

Flera med samma problem! Men dåligt med svar från nån mod hmm

Vi tittar på problemet med radering. Verkar endast gälla Internet Explorer dock. Använd en annan webbläsare under tiden istället (Firefox t.ex.)

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang