6638
Sök

Ska bygga insug men hittar inte rätt alurör hjälp

.......
2 655 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
halloj, ska svetsa ett insug till motorcykelförgasarna men hittar inga passande rör till detta, måste vara 41mm invändigt. stylingfirman här i stan har 50mm rör 3mm gods men dom blir 44mm invändigt och de vill jag inte ha då förgasarna är 41mm invändigt och rören ska pressas i änden mot toppen så de passar formen och då blir 41mm ganska lagom då toppens kanal är 36x45 mm.

någon som vet vart man kan hitta såna rör? har såna i metall men blir alu nu istället men hittar inga..

.......
2 655 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Ingen alls?

.......
2 655 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Tråd. Kan tas bort! Frågar på annan sida där man faktiskt kan få svar!

612 Inlägg
19 februari 2011
Det är internetåldern när någon tjatar efter två timmar och ger upp efter fyra timmar utan svar... Alla bor inte framför datorn vet du.

.......
2 655 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Jag hänger på en hel del stora bilforum och de är bara här som man aldrig får svar. De är långt ifrån första gången. Men är skit samma för har fått tag på nu. Tog 20min på annat ställe. Problemet är att detta forum är för stort ...

:-)
367 Inlägg
20 februari 2011
beemern skrev:
Jag hänger på en hel del stora bilforum och de är bara här som man aldrig får svar. De är långt ifrån första gången. Men är skit samma för har fått tag på nu. Tog 20min på annat ställe. Problemet är att detta forum är för stort ...

din döskalle, om du nu haft problem med att få svar här tidigare så fattar jag inte varför du fortsätter för att sedan bara klaga.

Ta bort ditt konto istället.

Sök