Någon som tänkt på att det kan ha hänt honom något?. Han har inte varit inloggad på länge. Hoppas allt är väl med honom.
Hoppas inte det har hänt honom ngt men han har inte varit inloggad på garaget på 2 månader..... Så ngt bör ju ha hänt? Ingen här i tråden som vet vem det är irl?
Tror mer på att han tröttnade på projektet då det mesta låg till salu på blocket för en liten tid sen.
Men varför skulle han bara tröttna helt plötsligt? och sen inte skriva ngt i sin tråd om det eller ens logga in mera på garaget? Aja guess well never know.
Tror mer på att han tröttnade på projektet då det mesta låg till salu på blocket för en liten tid sen.
Men varför skulle han bara tröttna helt plötsligt? och sen inte skriva ngt i sin tråd om det eller ens logga in mera på garaget? Aja guess well never know.
samma sak hände väl typ när han hade den svarta 240'n ?
Den svarta 240in färdigställde han i stora drag, var väl kanske någon extrautrustning han kanske inte hann få in. Men som jag minns var han tvungen att sälja den då han tappade jobbet pga nedskärningar på anställda.
Haha kul att ni bryr er grabbar:) jag blir nästan lite rörd:) men ni behöver aboslut inte vara oroliga! Jag är åh mitt projekt är inte nerlagt alls! jag har inte tröttnat! men dock har jag fått sälja lite tillbehör pga oväntade polisbesök:P...
Men projektet om orginal volvon är ej slut kan jag lova er:) just nu har jag lite vinterpaus åh bilen står kvar där den gör:) då jag inte har nåt isolerat garage e det lite kallt åh stå där på vintern... så vi väntar på vårvärmen istället!
Men hoppas ni inte gett upp.. för det har inte jag:)
Alltså nej inget så..men det verkar tydligen kirminellt att åka hem efter jobbet nu förtiden:P.. blev stoppad 8 gånger på 2 veckor. Bara för att jag måste åka genom centrum när jag ska hem. Eftersom jag jobbar natt åh åker genom centrum oftast runt 1-3 på natten.
Så ställer snuten massa konstiga frågor om vad man gör ute såhär sent m.m..ja då sa jag till de va de själva gör ute såhär sent:P..
Ne men jag fick lite böter bla körning utan bälte, där rök 1500, sen har jag även varit sjuk en vecka åh varit på kryssning!..så det har tickat lite pengar:P..
Alltså nej inget så..men det verkar tydligen kirminellt att åka hem efter jobbet nu förtiden:P.. blev stoppad 8 gånger på 2 veckor. Bara för att jag måste åka genom centrum när jag ska hem. Eftersom jag jobbar natt åh åker genom centrum oftast runt 1-3 på natten.
Så ställer snuten massa konstiga frågor om vad man gör ute såhär sent m.m..ja då sa jag till de va de själva gör ute såhär sent:P..
Ne men jag fick lite böter bla körning utan bälte, där rök 1500, sen har jag även varit sjuk en vecka åh varit på kryssning!..så det har tickat lite pengar:P..
polisen är skapligt dumma i huvudet jag har slutat att respektera dom ..så möter jag dom och dom ser ut att visa minsta intresse är det bara att slå ner höger pellen i golvet så slipper dom slösa på ens tid
dom är rejält dumma ihuvudet här i örebro har blivit stoppat ett antal gånger påvägen till och från jobbet och det är inte ens lönt att diskutera med dom för dom förutsätter att alla knarkar
så första frågan är om man har haft med dom att göra nästa fråga är om man använder droger när man då svarat nej så frågar dom när rökte du på senast..ghhaa faristsvin är dom