2976
Sök

Projekt *Orginal* Volvo 740 Turbo | Textuppdate 16/12-11

153 Inlägg
14 december 2011
Verkar som både bil och delar ligger ute till försäljning?

Skrap
2 098 Inlägg
14 december 2011
Någon som tänkt på att det kan ha hänt honom något?. Han har inte varit inloggad på länge. Hoppas allt är väl med honom.
Senast redigerat av JofooN (14 december 2011)

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

4 261 Inlägg
14 december 2011
JofooN skrev:
Någon som tänkt på att det kan ha hänt honom något?. Han har inte varit inloggad på länge. Hoppas allt är väl med honom.

Hoppas inte det har hänt honom ngt men han har inte varit inloggad på garaget på 2 månader..... Så ngt bör ju ha hänt? Ingen här i tråden som vet vem det är irl?

Pim_Pim
15 december 2011
Tror mer på att han tröttnade på projektet då det mesta låg till salu på blocket för en liten tid sen.

4 261 Inlägg
15 december 2011
Pim_Pim skrev:
Tror mer på att han tröttnade på projektet då det mesta låg till salu på blocket för en liten tid sen.

Men varför skulle han bara tröttna helt plötsligt? och sen inte skriva ngt i sin tråd om det eller ens logga in mera på garaget? Aja guess well never know.

Pim_Pim
15 december 2011
zemet skrev:
Pim_Pim skrev:

Men varför skulle han bara tröttna helt plötsligt? och sen inte skriva ngt i sin tråd om det eller ens logga in mera på garaget? Aja guess well never know.

Har du helt rätt i..

2 763 Inlägg
15 december 2011
Vi får hoppas att det inte har hänt grabben någonting, vi vill inte att detta otroliga projektet ska fåett sådant tråkigt avslut hmm

Volvo - For Life

871 Inlägg
15 december 2011
samma sak hände väl typ när han hade den svarta 240'n ?

Low is a lifestyle
364 Inlägg
168 Inlägg
15 december 2011
beckstroem skrev:
samma sak hände väl typ när han hade den svarta 240'n ?

Den svarta 240in färdigställde han i stora drag, var väl kanske någon extrautrustning han kanske inte hann få in.
Men som jag minns var han tvungen att sälja den då han tappade jobbet pga nedskärningar på anställda.

Det Spinner På Driven
250 Inlägg
15 december 2011
Gör det big_smile synd att det bara avslutades såhär...

Besök gärna mitt projekt! =)

36 Inlägg
15 december 2011
Kan smsa killen o fråga varför de inte händer nått osv..  Har nummer till han ju.. smile

59 Inlägg
15 december 2011
Tkr jag du ska göra !smile

"..having a fast SAAB is like coming out of the closet: you might surprise people, but you're still gay"

1 277 Inlägg
16 december 2011
Trådstartare
Haha kul att ni bryr er grabbar:) jag blir nästan lite rörd:) men ni behöver aboslut inte vara oroliga! Jag är åh mitt projekt är inte nerlagt alls! jag har inte tröttnat! men dock har jag fått sälja lite tillbehör pga oväntade polisbesök:P...

Men projektet om orginal volvon är ej slut kan jag lova er:) just nu har jag lite vinterpaus åh bilen står kvar där den gör:) då jag inte har nåt isolerat garage e det lite kallt åh stå där på vintern... så vi väntar på vårvärmen istället!

Men hoppas ni inte gett upp.. för det har inte jag:)

mvh kristoffer

871 Inlägg
16 december 2011
Polisbesök ? smile

Refined
1 770 Inlägg
16 december 2011
Hoppas det inte är något allvarligt med polisen.

1 277 Inlägg
16 december 2011
Trådstartare
Alltså nej inget så..men det verkar tydligen kirminellt att åka hem efter jobbet nu förtiden:P.. blev stoppad 8 gånger på 2 veckor. Bara för att jag måste åka genom centrum när jag ska hem. Eftersom jag jobbar natt åh åker genom centrum oftast runt 1-3 på natten.

Så ställer snuten massa konstiga frågor om vad man gör ute såhär sent m.m..ja då sa jag till de va de själva gör ute såhär sent:P..

Ne men jag fick lite böter bla  körning utan bälte, där rök 1500,  sen har jag även varit sjuk en vecka åh varit på kryssning!..så det har tickat lite pengar:P..

Skrap
2 098 Inlägg
16 december 2011
Tur att du är okej. Låter inte så gott de där med polisen. Körhårt!

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

36 Inlägg
16 december 2011
Typiskt svenska polisen.. Fiasko. Lycka till med projektet ditt arbete häpnar och inspererar !!

Tekniskt begåvad

Fri fart för ett fritt folk!
14 729 Inlägg
16 december 2011
Kx5 skrev:
Alltså nej inget så..men det verkar tydligen kirminellt att åka hem efter jobbet nu förtiden:P.. blev stoppad 8 gånger på 2 veckor. Bara för att jag måste åka genom centrum när jag ska hem. Eftersom jag jobbar natt åh åker genom centrum oftast runt 1-3 på natten.

Så ställer snuten massa konstiga frågor om vad man gör ute såhär sent m.m..ja då sa jag till de va de själva gör ute såhär sent:P..

Ne men jag fick lite böter bla  körning utan bälte, där rök 1500,  sen har jag även varit sjuk en vecka åh varit på kryssning!..så det har tickat lite pengar:P..

polisen är skapligt dumma i huvudet
jag har slutat att respektera dom ..så möter jag dom och dom ser ut att visa minsta intresse är det bara att slå ner höger pellen i golvet så slipper dom slösa på ens tid

dom är rejält dumma ihuvudet här i örebro
har blivit stoppat ett antal gånger påvägen till och från jobbet och det är inte ens lönt att diskutera med dom
för dom förutsätter att alla knarkar

så första frågan är om man har haft med dom att göra
nästa fråga är om man använder droger
när man då svarat nej så frågar dom när rökte du på senast..ghhaa faristsvin är dom

Kör fort så hinner inget hända...

Sök