2868
Sök

Projekt *Orginal* Volvo 740 Turbo | Textuppdate 16/12-11

36 Inlägg
16 december 2011
Sådär nu e tråden tillbaka igen.. smile  Tur man har massa nr.. big_smile

36 Inlägg
16 december 2011
Hö hö..     
Growe skrev:
Kx5 skrev:
Alltså nej inget så..men det verkar tydligen kirminellt att åka hem efter jobbet nu förtiden:P.. blev stoppad 8 gånger på 2 veckor. Bara för att jag måste åka genom centrum när jag ska hem. Eftersom jag jobbar natt åh åker genom centrum oftast runt 1-3 på natten.

Så ställer snuten massa konstiga frågor om vad man gör ute såhär sent m.m..ja då sa jag till de va de själva gör ute såhär sent:P..

Ne men jag fick lite böter bla  körning utan bälte, där rök 1500,  sen har jag även varit sjuk en vecka åh varit på kryssning!..så det har tickat lite pengar:P..

polisen är skapligt dumma i huvudet
jag har slutat att respektera dom ..så möter jag dom och dom ser ut att visa minsta intresse är det bara att slå ner höger pellen i golvet så slipper dom slösa på ens tid

dom är rejält dumma ihuvudet här i örebro
har blivit stoppat ett antal gånger påvägen till och från jobbet och det är inte ens lönt att diskutera med dom
för dom förutsätter att alla knarkar

så första frågan är om man har haft med dom att göra
nästa fråga är om man använder droger
när man då svarat nej så frågar dom när rökte du på senast..ghhaa faristsvin är dom

230 Inlägg
16 januari 2012
riktigt härligt projekt måste jag säga!! kul att nån värkligen vill ha allt orginal och nästan all utrustning!! hade tyvärr inte slagit mig själv tanken men ändå jävligt kul för oss volvo fantaster!! prem lagd direkt!!

406 Inlägg
16 januari 2012
Riktigt härligt tråd! Skall bli kul o se den växa fram framöver. smile

98 Inlägg
18 januari 2012
när blir det en ny uppdate då? smile

1 298 Inlägg
18 januari 2012
garagejonte skrev:

Till våren förmodligen då det börjar bli varmt gissar jag på eftersom han sa att han inte hade värme i garaget. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

98 Inlägg
18 januari 2012
Pendulum skrev:
garagejonte skrev:

Till våren förmodligen då det börjar bli varmt gissar jag på eftersom han sa att han inte hade värme i garaget. smile

varmgarage kan vara en fördel tongue Men väntar med spänning tills näste uppdate kommer smile

1 298 Inlägg
18 januari 2012
garagejonte skrev:
Pendulum skrev:
garagejonte skrev:

varmgarage kan vara en fördel tongue Men väntar med spänning tills näste uppdate kommer smile

Du är inte ensam! smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
19 januari 2012
Läst igenom hela tråden nu. Extremt bra jobbat, gillar starkt att du återställer till originalskick! Och självklart så har jag lagt prenumeration på denna! Jobba på bara! smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

1 Inlägg
20 januari 2012
Grymt inspirerande och motiverande tråd detta.
Går själv i tankarna att dra igång nåt liknande, någonting i stilen "original fast bättre".
Strikt original i all ära men jag gillar små små förändringar som får en att stanna till och titta 2 gånger utan att kunna sätta fingret direkt på vad som är gjort.

Grymt jobb du lägger ner här, prenumeration lagd!

40 Inlägg
29 januari 2012
Även jag har lagt prenumeration, härligt att se. Får hålla med om att det är jävligt svårt att göra en 740 snyggare med eftermarknadstillbehör än med original-lyx..

45 Inlägg
29 januari 2012
Trevlig tråd kul att se att det finns folk som bryr sig om gamla 740 smile läst alla sidor ser bra ut smile prenumeration lagd smile Lycka till med fortsatta arbetet smile

46 Inlägg
3 februari 2012
Har nu läst igenom hela din tråd,kan minst sagt säga att jag är sjukt imponerad över att du vill rädda en svensk klassiker som det inte finns många kvar av tyvärr sad.Men du får lycka till när vår värmen kommer och då är det nog fler än jag som vill se mycket uppdateringar här! smile

Gör som Ford gjorde! Köp Volvo!
Vissa kallar det lyx,Volvo kallar det standard!

376 Inlägg
4 mars 2012
Nu har ja kollat igenom hela tråden! Sjukt vad med delar de finns till en 740! visste inte ens om hälften.
Men detta kommer följas!

6 740 Inlägg
12 augusti 2012
Dog tråden ut igen eller? yikes

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

168 Inlägg
12 augusti 2012
Verkar inte bättre big_smile Senast han var inne var 2011-12-21

6 740 Inlägg
15 augusti 2012
kricka_ skrev:

haha vafaan.. detta var ju en trevlig tråd tongue

Du är liv

168 Inlägg
19 augusti 2012
Henkix skrev:
kricka_ skrev:

haha vafaan.. detta var ju en trevlig tråd tongue

Tycker likadant smile

88 Inlägg
19 augusti 2012
Har sträckläst allt och detta var ju inget kul slut....
Lägger prem ändå så får vi se...

VW Passat GT 2.0T DSG -16
Yamarin 4610/Yamaha F60 -05
FG Sportline 1:5 Porsche GT2 -02

6 740 Inlägg
19 augusti 2012
han återkommer nog får vi hoppas tongue

Du är liv

Sök