tja! har kikat runt på dom olika trådarna men hittade ingen som passade riktigt.
min bil drar rejält åt höger då jag bromsar hårt, jag har bytt styrleden som var rejält glapp, även båda skivorna fram. var idag och smorde upp oken grundligt, beläggen är äldre men dom verkar fina med mkt yta kvar.
okey, ska kika om det, märkte även att inre styrleden var lite glapp, dock inte ens nära lika mkt som yttre, men man tkr inte det ska påverka så pass mkt?
Säger bara en sak bromsslangen antingen sitter det en luftbubbla där eller så har den gett sig invändigt. vanligt problem som kommer med åren och gör att den beter sig som du säger.
så prova byta slangen. bra mycket billigare än att byta ok. prova innan oxå att lufta systemet ordentligt
ok! tack för svaren! jag motionerade upp oken idag, kolvarna gick inte ut värst mkt föräns man fått upp tryck å pumpat några gånger, men nog fick man pumpa bra mkt för att de skulle komma, var samma på båda sidorna fram. dock var gummit hel å kolven var blank å fin