Okej någonstans på vägen sedan jag senast uppdaterade i denna projekttråd så har det spårat ur

Henko pump, monterad
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-a9ba3777389d8578879b9a8be81a7a99.jpg]()
Siemens 875cc High-Z Fuel Injectors
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2495500.jpg]()
Alu IC från Do88 har monterats
![https://lh6.googleusercontent.com/-uDVf8yXsv1Y/ToNOabUdRAI/AAAAAAAAZCg/mK0nr78KT-I/s720/IMAG0078.jpg]()
Byggde nya fästen för att kunna montera IC "upp och ner" vilket med för att den hamnar längre ner och hamnar mitt i gapet i Aero fronten istället för allvägs upp bakom krockbalken
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-7c5201f653f7956bc1b3d0732043529f.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-52695fcaa0c36dca7a92de46ee228d71.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-2d4ae1d4999a3688a33f86416b19cf8e.jpg]()
Resultat
![https://lh6.googleusercontent.com/-rrjyz-I2A_8/ToNQD9H72sI/AAAAAAAAZCw/WlYTT66IEnA/s720/IMAG0081.jpg]()
Fjäderbenen har renoverats
Växellådan skickades iväg på renovering och en Quaife-diff smög sig ner.
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2656132.jpg]()
![http://forumbilder.se/images/f7201282937AM5e60.jpg]()
![http://forumbilder.se/images/cc201282959AMe0fb.jpg]()
![http://forumbilder.se/images/a9201283054AMe27b.jpg]()
Dubbelskivig Quartermaster koppling med lättat svänghjul hittade ner också
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2757504.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2757508.jpg]()
![https://lh5.googleusercontent.com/-XwF65jZptiQ/T7Fqx3Ld8uI/AAAAAAAAa5Q/UjY1Fzu3dnQ/s883/20120514-untitled-8.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2757512.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2757491.jpg]()
Turbon portades till 19T och "kungskobran" monterades
Motorn togs ner och renoverades
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2684948.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2656105.jpg]()
Portad T5 topp med trollspeedfjädrar och 268/9,45 Kammar, modiferat T7 insug med T5 fläns för att passa t5 toppen
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2703782.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-2a4928bb355b9461b3bb91e70d37ddcc.jpg]()
Genuinesaab motorfästen
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-7a4adb615339543c31c94d15c27d5d43.jpg]()
Toplockskåpan renoverades och det står numera POWER istället för BIOPOWER

![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2736448.jpg]()
Motorn innnan den åkte i bilen
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2765634.jpg]()
Delerinbussningar i framvagnen, gjorda av specialsvarv.se
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-44101f73f035138dc8069f1da3f3c53c.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-dcd0b61fa4c36fc1db1d7364e547080f.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2736452.jpg]()
Delerinbussningar till växellänkage gjorda av spescalsvarv.se och Genuinesaabs Shoort shift!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-a9e667ff6fd331614452c7292deed429.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-2757545.jpg]()
Förra sommaren körde jag med CarbonTech XP8 bromsbelägg med EBC 288mm slitzade skivor men skivorna sprack.
Denna säsong blir det 308mm släta skivor + stålomspunna bromsslangar. Bromskylning skall byggas så småningom.
![https://www1.garaget.org/archive/74/73613/241183/241183-3037908.jpg]()
Har det spårat ur när man är bundis med butiks chefen och de anställda på adbildelar samt när det står saabkillen på alla mina kvitton?
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-395d475e8d4f25f64feddcd9e35675f4.jpg]()
Inför säsongen 2013, Besiktning den 30April
Förra sommaren hade jag problem med att växellådan läckte olja vid vänster drivaxel vilket resulterade i att synchuben för 3-4 sprack. så lådan har varit iväg på SPA över vintern. misstänker att läckaged berode på felaktiga Drivaxelsvinklar alt kass drivaxel.
Men växellådan är iaf tillbaka och skall monteras i helgen
Även turbon havirerade så den har plockats isär och lagerhuset är kasst, så ett nytt lagerhus och nya lager ligger och väntar
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-f09c4af1d2b463d2489642ce1920fc20.jpg]()
Isärrplockad turbo,
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-31da360be8a0f77a89e01b0da12d7e3a.jpg]()
Samt en liten service skall göras innan besiktning också
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73613/73613-2d54fb5fa2cae1318c9dfc80636419e5.jpg]()
Nya däck skall monteras.
![https://lh6.googleusercontent.com/-SgGmWcS73k4/T55Okpbb5HI/AAAAAAAAaoQ/Txt3Z6NYylM/s831/IMAG0157.jpg]()