"OceanMist" Projekttråd

Jag fick denna bilen av pappa April 2009, en 740 var inte den bilen han tänkt sig... En Renault Clio -05a tyckte han verkade betydligt bättre! Vi kollade även på Volvo 850 och diverse Bmw´n men det blev 740 endå :) Jag vela bara ha en fin bil och denna hade kjolar/fälgar så den såg bra ut... Sen spårade de ju ur som sagt :P
  • 210 Följare
  • 189 547 Visningar
  • Uppdaterades senast 3 juli 2016
Oceanmist Emelie Hallberg
22 april 2011 · 829 Inlägg

Alex_M skrev:
varför lägger man ner massa pengar på en 740 för ? nej helt onödigt tycker jag.

Jadu varför har du just de bilar du har? smile fått så bra respons på denna bilen verkar som folk gillar den!
Visst en volvo 740 är långt ifrån den snyggaste bilen! men ja gillar den smile dessutom hur många 740in finns de som är i ett fin skick? smile de flesta leks sönder så varför ska de inte finnas några i fint skick?
Men du tycker som du vill smile lite onödig kommentar av dig bara wink

Oceanmist Emelie Hallberg
22 april 2011 · 829 Inlägg

Bompeman skrev:
Tycker såna kommentarer är helt onödigt, Vill hon lägga ner pengar på en bil låt henne göra det då
jubel idioter..

Helt klart en favorit, välputsat ska det vara!

Haha ja inte bryr ja mig särskilt om vad de tycker inte smile varför har de just de bilar de har?
Folk gillar denna bilen, dessutom har ja fått en hel del sponsorer så varför skall ja inte fortsätta med bilen? smile
Alla gillar inte samma bilar!

Oceanmist Emelie Hallberg
22 april 2011 · 829 Inlägg

WoozyDozz skrev:

adambergquist skrev:

Alex_M skrev:
varför lägger man ner massa pengar på en 740 för ? nej helt onödigt tycker jag.

true!

Och varför kommenterade ni då?

Tycker hon gör ett bra jobb med sin 740, fler borde göra så! smile

Tack! smile ja varför inte rädda bilen istället för att leka sönder? kommer kanske bli roligt om ett antal år när de flesta säkert är pressade på skroten smile

Alex_M Steker som aldrig förr
22 april 2011 · 503 Inlägg

alla är ju så jävla kåta för att det är en brud som putsar på en 740. hade de vart en kille hade den inte alls vart lika poppis. och nej jag är fan inte avis. jag blir bara så trött på alla kåta nötter härinne !!!!

8-)
Bompeman
22 april 2011 · 679 Inlägg

Alex_M skrev:
alla är ju så jävla kåta för att det är en brud som putsar på en 740. hade de vart en kille hade den inte alls vart lika poppis. och nej jag är fan inte avis. jag blir bara så trött på alla kåta nötter härinne !!!!

Haha jadu, Jag kommenterar bilen för det är den jag tycker är riktigt fin och välputsad!

Senast redigerat av Bompeman (22 april 2011)

strandberg31
22 april 2011 · 2 419 Inlägg

Bompeman skrev:

Alex_M skrev:
alla är ju så jävla kåta för att det är en brud som putsar på en 740. hade de vart en kille hade den inte alls vart lika poppis. och nej jag är fan inte avis. jag blir bara så trött på alla kåta nötter härinne !!!!

Haha jadu, Jag kommenterar bilen för det är den jag tycker är riktigt fin och välputsad!

+1!! Visst att det är en brud som har bilen är ju inget - wink men den är ju bra mkt finare än 90% av alla sönder lekta 740is!

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
Oceanmist Emelie Hallberg
22 april 2011 · 829 Inlägg

Jag säger bara: tyck vad ni vill! smile jag bryr mig inte om vissa här inne tänker med den nedre regionen!
Erat problem wink
Ni får väl bedöma själv om ni gillar bilen eller inte! själv gillar ja inte heller alla slags bilar men jag accepterar att alla gillar olika bilar! och tur är väl de!
Och nej bilen är ingen sönderlekt härkbil som många 740in är....

LastToKnow
22 april 2011 · 33 Inlägg

Oceanmist skrev:
Jag säger bara: tyck vad ni vill! smile jag bryr mig inte om vissa här inne tänker med den nedre regionen!
Erat problem wink
Ni får väl bedöma själv om ni gillar bilen eller inte! själv gillar ja inte heller alla slags bilar men jag accepterar att alla gillar olika bilar! och tur är väl de!
Och nej bilen är ingen sönderlekt härkbil som många 740in är....

Word! smile

Volvo 855R "The Grey Pearl" (1997)
frank_745
23 april 2011 · 387 Inlägg

ser riktig bra ut forsätt så , sen till ni som säger de e bara för ägaren e en tjeje som den får uppmärksamahet jovist men hon verkar ju nt flasha me de som massa bilder där hon står å klänger på bilen precis !

Audi S4 (2005)
Oceanmist Emelie Hallberg
23 april 2011 · 829 Inlägg

frank_745 skrev:
ser riktig bra ut forsätt så , sen till ni som säger de e bara för ägaren e en tjeje som den får uppmärksamahet jovist men hon verkar ju nt flasha me de som massa bilder där hon står å klänger på bilen precis !

Man tackar smile nej har inte direkt nå såna bilder inte..... bilen man vill visa upp smile

strandberg31
24 april 2011 · 2 419 Inlägg

Gillar inte takvinge men annars blir det fint big_smile

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
TurboLundin
25 april 2011 · 764 Inlägg

Kommer bli snyggt med r-vinge big_smile
Vad e det för takvinge??

Volvo 760 Turbo "Driftcar" (1983)
TurboLundin
26 april 2011 · 764 Inlägg

Snyggt med svart, trevliga dörrinlägg smile

Volvo 760 Turbo "Driftcar" (1983)
KennethL
26 april 2011 · 412 Inlägg

Jag tycker att du ska skippa R-vingen.
740 är snyggast med takvinge, om man nu ska ha någon vinge alls. wink

135
├┼┼
24 R
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang